آشپزی

ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر نو بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده است.

22 مهر 1402

اشتباهاتی که قهوه را زهرتان می نماید!

دم کردن قهوه و بلد بودن طرز تهیه انواع قهوه یک هنر است.

13 شهریور 1402

اینجا خانه امید است ، دهمین فرزند مادر دهه شصتی به جهان آمد

دهمین فرزند خانواده منیری به جهان آمد. همه بچه ها مرتب و آراسته اند، ولی لباس های سنتی آبی رنگ نادیا و سارا ملاحت و معصومیت دخترانه آنها را دوچندان نموده است. فاطمه خانم هنوز سرحال نشده و کم رمق به نظر می رسد.

2 شهریور 1402

انعکاس تصویر بهشت روی دیوارهای باغی در تهران

کاشی سازان تهران قاجاری، به میزان باغبانان درباری در گلستان کردن کاخ گلستان سهم داشته اند. باغچه گلستان که پر است از بوی ریاحین و رنگارنگی گل های کاشی، صد و پنجاه و اندی سال محل سکونت و مقر حکومت شاهان قجری بوده است.

8 مرداد 1402

طرز تهیه یک غذای بدون گوشت؛ ساده و کم هزینه

دمی و دمپخت ها جزء روش های بسیار خوشمزه و راحت برای داشتن یک غذای ساده و بدون دردسر است که این بار قرار است از لوبیا عروس برای تهیه این دمی استفاده کنید.

4 مرداد 1402

طرز تهیه نون خامه ای به سبک قنادی با تمامی ترفندها

شیرینی تر یا همان شیرینی خامه ای در میان خانواده های ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بیشتر برای سرو در میهمانی ها از آن استفاده می گردد. در دنیای آشپزی شکل های مختلفی از این شیرینی وجود دارد که کوچک و بزرگ به آن علاقه دارند. طرز تهیه رولت خامه ای...

22 تیر 1402

در پیک نیک این غذای ساده، مقرون به صرفه و خوشمزه را آماده کنید

ویژگی این غذا به سادگی مواد اولیه آن است. سیب زمینی و پیاز و پنیر از جمله موادی هستند که در خانه های ما به راحتی تهیه می شوند و دارای طعم و مزه سازگار با ذائقه ما هستند.

27 خرداد 1402

جایزه کلی به یک کتاب آشپزی رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکز اند پابلیشینگ، دستور غذاهای ساده: شام اثر ناگی ماهاشی هم جایزه کلی کتاب استرالیا را برد و هم برنده جایزه در بخش کتاب مصور شد.

7 خرداد 1402

خورشت داود پاشا، همتای ترکیه ای فسنجان

خورشت داود پاشا از غذاهای خوش خوراک ترکی است که می تواند به عنوان یکی از گزینه های سرو در مجالس و مهمانی ها در نظر گرفته گردد.

28 اردیبهشت 1402

یک دسر فوری برای شب های رمضانی

دسر رولت یخچالی انتخاب خوبی برای پذیرایی در دور همی های خانوادگی است. تهیه کردن این دسر خوشمزه نیازی به فر و پخت ندارد و به سرعت و با مواد در دسترس آماده می گردد.

7 فروردین 1402

برترین مواد غذایی برای صبحانه سالم و مقوی

تا کنون بار ها شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی است و نباید به سادگی از آن گذشت. صبحانه سالم و مقوی به شما یاری می نماید که روز خود را پر انرژی شروع کنید.

5 فروردین 1402

رونمایی ال جی از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته در KBIS 2023

ال جی در نمایشگاه KBIS 2023 از جدیدترین لوازم خانگی ممتاز با گزینه های تازه برای شخصی سازی بیشتر خانه ها رونمایی کرده است.

26 اسفند 1401

طرز تهیه شیرینی زعفرانی؛ شیرینی خوشرنگ و خوشبوی نوروزی

خبرنگارانـ با نزدیک شدن به ایام نوروز پخت انواع شیرینی های رنگارنگ و خوشمزه خانگی رونق می گیرد. شیرینی های خانگی مخصوص نوروز معمولا خشک، ریز و بسیار متنوع و رنگارنگ هستند. شیرینی زعفرانی یکی از انواع شیرینی های خشک است که به علت داشتن زعفران و هل دارای...

22 اسفند 1401

16 اشتباه رایج هنگام خوردن صبحانه ، این نوشیدنی را با شکم خالی نخورید

آیا تا به امروز به این موضوع فکر نموده اید که چه راه های بهتری برای تهیه صبحانه مورد علاقه تان وجود دارند؟ در این مطلب به 16 اشتباه صبحانه خوردن پرداخته ایم.

10 اسفند 1401

چگونه تلخی بادمجان را از بین ببریم؟

خیلی وقت ها هست که از ترس تلخ بودن بادمجان هایی که در بازار می بینیم ممکن است از خرید آن منصرف شویم. روش هایی برای گرفتن تلخی بادمجان وجود دارد که در این مطلب با آن ها آشنا می شوید.

30 بهمن 1401

لوکس ترین سرگرمیات ارزان و لذت سرگرمی و آرامش

فقط به این علت که شما عضو آن یک درصد مرفه جامعه نیستید، به این معنا نیست که شما نمی توانید مانند آن ها سفر کنید. چه خواهان یک سفر اکتشافی باشید و چه تعطیلات در یک جزیره خصوصی را بخواهید، سفرهای تجملاتی با کیفیت بسیار عالی وجود دارند که به طرز شگفت آوری...

11 بهمن 1401

لاکچری ترین میز شام دنیا به شکل تهوع آوری بهم ریخت

مثلث غم در مسیر کلی فیلم نامه اش از مثل معروف کشتی احمق ها بهره می برد. تمثیلی که افلاطون در جمهور به کار برد و کشتی ای را وصف کرد که خدمه ای کارنابلد دارد و همین مسئله باعث نابودی این کشتی است.

4 بهمن 1401

10 هتل برتر در کاپادوکیا

برخی از گردشگران، پیش از سفر فکر می کنند که نباید بودجه زیادی را برای اقامتگاه و هتل اختصاص دهند. چرا که قرار است فقط در هتل بخوابند و بیشتر زمان سفر را بیرون باشند. اما اگر خوب نخوابید، صبحانه خوبی نخورید، یا نتوانید از یک حمام تمیز و استاندارد استفاده...

19 دی 1401

طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو ، یک فینگرفود خلاقانه

رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو یک فینگرفود خوشمزه و ساده است. می توانید این مزه را به همراه پنیر چدار رنده شده تهیه کنید و آن را به عنوان یک شام مقوی و سبک سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید. پنیر چدار دارای بافت کرم رنگ است که در اثر حرارت دهی ذوب می گردد...

5 دی 1401

نکاتی در خصوص بزرگ تر جلوه دادن آپارتمان های کوچک

بزرگ ترین مشکل در آپارتمان های کوچک از بین بردن احساس فشردگی است. استفاده از رنگ های روشن برای بزرگ تر نشان دادن فضا بسیار مهم است. از طرفی نورپردازی نیز عامل بسیار مهمی برای این کار به شمار می آید. اتاق هایی با نور طبیعی فراوان یا فضاهایی با نور کافی ،...

3 آذر 1401
تعداد: (48)