لوکس ترین سرگرمیات ارزان و لذت سرگرمی و آرامش

به گزارش وبلاگ سفر، فقط به این علت که شما عضو آن یک درصد مرفه جامعه نیستید، به این معنا نیست که شما نمی توانید مانند آن ها سفر کنید. چه خواهان یک سفر اکتشافی باشید و چه تعطیلات در یک جزیره خصوصی را بخواهید، سفرهای تجملاتی با کیفیت بسیار عالی وجود دارند که به طرز شگفت آوری ارزان هستند. اما رفتن به برترین تفریحات ارزان به این گونه است که سفر شما با پرواز کلاس اول نخواهد بود اما ما تضمین می کنیم که در هر صورت شما در لوکس ترین تفریحات ارزان احساس راحتی کنید. در اینجا بعضی از برترین مکان ها را برای بازدید معرفی نموده ایم که از حد انتظارات شما براساس آن میزانی که هزینه می کنید، بیشتر خواهند بود. هیچ چیز مثل یک معامله خوب مجذوب کننده نیست اما برترین قسمت برترین تفریحات ارزان این است که شما حتی مجبور نیستید درگیر شوید تا یکی از این معاملات مسافرتی استثنایی را انجام بدهید.

لوکس ترین سرگرمیات ارزان و لذت سرگرمی و آرامش

با 77 دلار در یک قلعه فرانسوی اقامت کنید

در حالی که بعضی از فهرست های Airbnb مانند کایلی Jenner در ترکان و Caicos که 50 میلیون دلار هزینه دارد و تنها برای افراد بسیار ثروتمند در نظر گرفته شده و سرویس خدمات مهمان نوازی نیز خدماتشان را به مهمان های خاص ارائه می دهند، جت شما به فرانسه سفر نموده و با اقامت در یک کاخ سه خوابه و با استخر با هزینه کمتر از حدود 77 دلار در رویاهای سلطنتی خود در بین برترین تفریحات ارزان زندگی خواهید کرد.

هر شب در فیجی بپایکوبیید

به جای پیاده روی کردن به پالم اسپرینگز برای تماشا Coachella با هزینه ای ثابت به سمت جشنواره موسیقی پایکوبی در جزیره خصوصی فیجی بروید. البته اگر که هزینه کم تر نباشد، بلیت ها از 1299 دلار آغاز می گردد و شامل پرواز از سیدنی، ملبورن یا بریسبان به همراه 5 شب اقامت در یک اقامتگاه در MaloloLai می گردد. همین حالا ثبت نام کنید تا اولین دسترسی و اطلاعات مربوط به بلیت های سال جاری را برای یکی از برترین تفریحات ارزان به دست آورید.

Joie de vivre خود را در پاریس با شبی 150 دلار پیدا کنید

زندگی شگفت آور فرانسوی را با سفر به پاریس فوق العاده تجربه کنید. آژانس املاک، گزینه هایی برای اقامت در بعضی از آپارتمان های شهر نورها را با نرخ کم تر از 150 دلار در هر شب فراهم می نماید. از آنجایی که شما یک آشپزخانه در این آپارتمان ها دارید، حتی می توانید با خرید مواد غذایی اولیه از اطراف و آشپزی کردن بیشتر صرفه جویی کنید.

با شبی 150 دلار به کهکشانی بسیار دور افتاده بروید

از واقعیت فرار کنید و تعطیلات فشرده 11 روزه ای را در ایرلند داشته باشید. گروه برندان تجربه سفری به نام جزیره awakens را تنظیم نموده که این برنامه سفر بازدید از تعدادی از مکان های قابل فیلمبرداری باورنکردنی را در بر خواهد داشت. برای داشتن محل اقامت، صبحانه روزانه کامل، یک ماشین اجاره ای، تورهای راهنما تنها 1190 دلار برای هر فرد هزینه خواهید کرد که تنها حدود 100 دلار در روز در یکی از لوکس ترین تفریحات ارزان می گردد.

با 57 دلار هر شب به glamping بروید

به نیوزیلند برای داشتن یک سفر شگفت انگیز دیگر سفر کنید. سفر به تفریحگاه جزیره slipper یک سفر ماجراجویانه است که به مهمانان امکان دسترسی به کل جزیره را می دهد. شما برای شنا کردن، پیاده روی، رفتن به ساحل، اکتشاف در فضای دوردست آزاد هستید. خانه های ییلاقی شیک خصوصی در هرجا بین 57 تا 130 دلار برای هر شب در دسترس هستند.

پرواز خصوصی را با 129 دلار آغاز کنید

خرید بلیت به وسیله JetSuiteX به شما امکان دسترسی به یک ترمینال خصوصی را می دهد که در آن شما می توانید از پارکینگ به آنجا بروید و در عرض 15 دقیقه پرواز کنید. دیگر نگران زود رفتن به فرودگاه، انتظار در صف های طولانی یا فشرده شدن در صندلی ها نباشید. چیزی که دستگریمان شده، این است که پروازها تنها بین شهرهای بزرگ ساحل غربی و در بین برترین تفریحات ارزان در دسترس هستند.

با پرداخت 269 دلار هر شب در بهشت بمانید

تجمل و شکوهی فراگیر در خلیج زمرد Sandals در باهاما تعریفی از بهشت است. یک ساحل در فاصله یک مایل دورتر، استخرهایی با ابهت، یک زمین گلف طراحی شده گرگ نورمن و قایق های شنای منحصر به فرد exuma cays تنها بخشی از فعالیت های منحصر به فردی هستند که در آنجا ارائه می گردد و نرخ آن 269 دلار برای هر شب است.

رزرو یک سفر متناسب با بودجه شما در آفریقای جنوبی

اگر که می بینید در فهرست آرزوهایتان یک سفر پنج ستاره وجود دارد اما نمی توانید مانند سلبریتی ها این کار را انجام دهید. کروگر، SabiSand و Madikwe در آفریقای جنوبی برترین شانس شما برای پیدا کردن چیزی که می خواهید است. این سفر با بودجه شما نیز مطابقت دارد. بسته به اینکه چه موقع و کجا را رزرو می کنید، هزینه آن می تواند به بیش از 150 دلار در هر شب در بین برترین تفریحات ارزان برسد.

در شهر نیویورک زندگی کنید

شهر نیویورک یکی از شهرهای پر زرق و برق در جهان است و هتل هایی با اتاق های با قیمت بالا در آن ساخته شده که پیشرفته بودن این شهر را ثابت می نماید. به جای آنکه به یک هتل گران قیمت در منهتن بروید، به ترندی بروکلین، همسایه ویلیامز برگ رفته و پول خود را آنجا خرج کنید. دوچرخه هایی با اجاره رایگان و مجموعه های هنری پیچیده در جایی به نام هتل nu هستند. بعلاوه فاصله ای از پل بروکلین وجود دارد که در آن در بین لوکس ترین تفریحات ارزان می توانید چشم انداز ها فراموش نشدنی از شهر که توجه خود را به شما جلب می نماید، ببینید. ما به شما توصیه می کنیم که خود را مجبور به بیدار شدن در هنگام طلوع خورشید کنید و به تماشا پل بروید تا بتوانید خط افق را بدون محصور شدن به وسیله بسیاری از جهانگرد ها که در شلوغی هستند، ببینید.

به سمت جایی بروید که شبی 171 دلار هزینه دارد

با حدود 171 دلار در هر شب برای هر نفر در طول یک هفته و با کشتیرانی در امتداد Windstar Cruises حرکت کنید. این مکان هزینه ای با قیمت بسیار عالی دارد. خدمات اینجا شامل تمام غذاها، کابین برای تماشا اقیانوس، یک کابین برای بودن در کنار آب و خوردن شام و دسترسی به تجهیزات مختلف ورزشی در آب است. اینجا در واقع یک کشتی کوچک و با ظرفیت تنها 310 مسافر است بنابراین شما سفر با کشتی در دریا را تجربه خواهید کرد.

با هزینه شبی 60 دلار در تایلند حس بودن در خانه خود را دارید

تمام نگرانی های خود را فراموش کنید و در جزیره کو تائو در تفریحگاه دایوینگ بانز با هزینه کمی بیشتر از 60 دلار برای هر شب اقامت کنید و حمام آفتاب بگیرید. چیزی که اینجا را فوق العاده خاص می سازد این است که این شرکت متعلق به یک خانواده محلی تایلندی است بنابراین اینجا در میان ساحل های مستقر در اطراف، حس صمیمی تر و اصیل تری در بین برترین تفریحات ارزان خواهد داشت.

با آرامش در فیلیپین شناور شوید

برای چند روز درست در وسط یک دریاچه زیبا که دو ساعت از مترو مانیلا فاصله دارد، استراحت کنید. در Aquascapenv در بین برترین تفریحات ارزان با نرخ کمتر از 200 دلار برای هر شب می توانید با گروه های شش نفره خانه بگیرید. هر کابین متحرک در آب معلق است اما به تمام احتیاجهای مدرن شما مجهز است از جمله یک بار کوچک، جایی برای غذاخوری و آشپزخانه.

در یک هتل پنج ستاره در ساحل آمالفی کوست اقامت کنید

این هتل زیبای پنج ستاره خاص و تاریخی است. در واقع جایی است که در قرن 13 مورد استفاده نهاده شد و اکنون به یک هتل ساحلی آمالفی کوست تبدیل شده و تقریبا همه اتاق ها دیدی رو به دریا دارند. اگرچه ارتفاع آن بالا است اما فقط به مقدار یک پیاده روی 5 دقیقه ای با بندرگاه و مرکز شهر فاصله دارد. بعلاوه یک کلیسای کاتولیک با شکوه در این هتل برای کسانی وجود دارد که می خواهند در اینجا در بین لوکس ترین تفریحات ارزان ازدواج نمایند.

با 250 دلار در هر شب ولخرج باشید

اکنون می توانید در اس ال اس لاس وگاس مانند یک ولخرج باشید. این هتل مدرن، شیک و خاص است، اما تمام پول های شما برای بودن در اینجا خرج نمی گردد. با 250 دلار در هر شب یک سوئیت رزرو کنید. سه برج جداگانه وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای محیط متمایز خودشان هستند.

تعطیلات را در هتل Tulum با 100 دلار در هر شب بگذرانید

داشتن تعطیلات در یک هتل مجهز در کشور محبوب مکزیک می تواند مهیج باشد بنابراین تعطیلات کوتاهی را در کلبه ای در جنگل و در کنار ساحل در Ahau Tulum تجربه کنید. هتل ها با کمتر از 100 دلار در هر شب در طول فصل زمستان فعالیت می نمایند بنابراین اکنون زمان مناسبی برای رفتن است. علاوه بر این هرچه که بخواهید راجع به اینجا می توانید در اینستاگرام پیدا کنید. آن ها هر روز کلاس های ورزش یوگا و ورزش در آب را با یک هزینه اضافی برگزار می نمایند. به شما پیشنهاد می نمایند اگر به آن ها علاقمند باشید، در کلاس ها شرکت کنید.

یک سوئیت در استانبول با 90 دلار برای هر شب رزرو کنید

هتل هوس در ترکیه در سطح دیگری از کیفیت واقع شده است زیرا هر کسی به تنهایی یک اتاق در آن مجموعه سوئیت ها دارد اما آن ها بیش از 90 دلار در هر شب هزینه نمی نمایند. این مکان هنری تقریبا بسیار خوب است و شامل چشم انداز ای کامل از استانبول قدیمی می گردد. به طوری که حتی اگر به مقدار کافی برایتان شگفت انگیز نباشد، فضا با دکور سفید و حمام مرمرین می تواند باعث گردد که شما احساس راحتی بکنید.

از تمام شهر فلورانس با قیمت 226 دلار در هر شب لذت ببرید

اقامت در هتل Continentale چهار ستاره، شیک و پر زرق و برق، همان تعطیلات کوتاه ایتالیایی است که شما منتظرش بودید. میشل Bonan، معمار اهل فلورانس یک فضای بی سرانجام را با یک تراس در پشت بام بر فراز برج Consorti به سبک قرون وسطایی به وجود آورده است. در حال حاضر امکان رزرو این مکان با حدود 226 دلار در هر شب به صورت آنلاین در اینترنت وجود دارد.

اولین سفر فرست کلاس را در ایسلند با قیمت 179 دلار برای هر شب تجربه کنید

Reykjaviks hotel borg اولین هتل لوکس بود که در ایسلند ساخته شد. شما با افسونگری های دکوراسیون هنری این مکان و خدمات درجه یک اینجا با قیمت 179 دلار در هر شب وسوسه می شوید. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و قابلیت تماشا نور بزرگ شمالی را در اینجا دارید به طوری که با تماشا آن دیگر نمی خواهید به جای دیگری بروید.

با شبی 219 دلار در برلین زندگی کنید

Hellmann Schlosshotel در برلین هتلی پنج ستاره است که باید در بالای فهرست مکان های مورد علاقه شما باشد. اینجا جایی است که مد و سبک زندگی اروپایی را می بینید. این مکان یک سوئیت طراحی شده به وسیله خود کارل Lagerfeld است که پذیرای مهمانان می باشد. لوازم خانه باشکوه، جزئیات مخملی، لوازم آرایشی و بهداشتی Bulgari از جمله تعدادی از مزایای این هتل هستند که در آن هزینه اتاق ها از 219 دلار در هر شب آغاز می شوند.

با شبی 140 دلار از کتسکیلز لذت ببرید

Scribners catskill lodge یک تعطیلات کوتاه آخر هفته با حدود شبی 140 دلار است که نمی توان از آن گذشت. اگر شما و دوستان تان بخواهید یک تعطیلات سریع را سازماندهی کنید، این نقطه تازه نوسازی شده جایی است که می توانید آن را امتحان کنید. هر دفعه رزرو احتیاج به حداقل اقامت دو شب دارد اما به ما اعتماد کنید، شما زمانی که در این مکان ساکن هستید آنقدر به شما خوش خواهد گذشت که هرگز نمی خواهید اینجا را ترک کنید. بیشتر اتاق ها دارای وسایل سفارشی، اتاق دود دنج و یک عرشه خصوصی مشرف به کوهستان هستند.

منبع: همگردی

به "لوکس ترین سرگرمیات ارزان و لذت سرگرمی و آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین سرگرمیات ارزان و لذت سرگرمی و آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید