ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ سفر، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر نو بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد

این بازی به وسیله استودیوی (Groove Box Japan) و بر اساس انیمه و سری مانگای محبوب Spy × Family ساخته شده است. در این بازی بازیکن در نقش آنیا فورجر ماموریت دارد تا یک دفتر خاطرات تصویری برای کلاس با عکس های هیجان انگیز خانواده اش، یور و لوید فورج، تکمیل کند. این موضوع او را به انجام فعالیت هایی سوق می دهد که از قسمتی از زندگی روزمره گرفته تا بخش هایی جاسوسی را شامل می گردد.

در ویدیوی جدیدی که از بازی منتشر شده، آنیا قبل از اینکه با یور در یک مینی گیم با موضوع آشپزی شرکت نمایند، با او تمرین می نماید. آنیا بعلاوه زمانی را در آموزشگاه ادن سپری می نماید و با سایر دانش آموزان به بازی های مختلف می پردازد. این تریلر آنیا را در حال بازدید از مکان های مختلف مانند ساحل و آکواریوم نشان می دهد، در حالی که لباس های خود را طبق دستور بازیکن تغییر می دهد. در نهایت تریلر با آنیا که اعلام نموده میخواهد از خانه فرار کند، در حالی که یور و لوید سعی می نمایند او را متقاعد نمایند که بماند و با اسباب بازی های غول پیکرش به نجات دنیا یاری کند، به خاتمه می یابد.

در رابطه با دیگر اخبار مرتبط با انیمه Spy × Family، فصل دوم آن در Crunchyroll و Hulu در آمریکای شمالی در حال پخش است. از طرفی انیمه سینمایی Spy x Family Code: White برای اکران در 22 دسامبر (1 دی) در ژاپن برنامه ریزی شده است. انتشار مانگای انگلیسی این مجموعه نیز هم به صورت دیجیتال دیجیتال و هم به صورت فیزیکی، به وسیله کمپانی Viz Media انجام می گردد.

بازی SPYxANYA: Operation Memories قرار است در تاریخ 21 دسامبر (30 آذر) امسال روی نینتندو سوییچ در ژاپن منتشر گردد و پس از آن نسخه های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، رایانه های شخصی و سوییچ بازی در سال 2024 در سراسر دنیا عرضه می شوند. لازم به ذکر است که نسخه پلی استیشن 4 بازی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید