طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو ، یک فینگرفود خلاقانه

به گزارش وبلاگ سفر، رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو یک فینگرفود خوشمزه و ساده است. می توانید این مزه را به همراه پنیر چدار رنده شده تهیه کنید و آن را به عنوان یک شام مقوی و سبک سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید. پنیر چدار دارای بافت کرم رنگ است که در اثر حرارت دهی ذوب می گردد و اندکی کش می آید. مدت زمان رسیدن پنیر چدار 60 روز است. به علت طی کردن این دوره، این پنیر سرشار از کلسیم، پروتئین با هضم آسان، فسفر و انواع ویتامین ها است که ارزش غذایی آن معادل 14-12 کیلوگرم شیر تازه گاو است.

طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو ، یک فینگرفود خلاقانه

رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو یک فینگرفود بسیار خوشمزه و فانتزی است و مخصوصا بین قشر نوجوان و جوان طرفدارهای زیادی دارد. اگر بچه هایی دارید که به سختی غذا می خورند می توانید با یاری اینجور غذاها که ظاهر اشتها برانگیز و طعم خوبی دارند آن ها را به سمت غذا خوردن سوق دهید.

مواد لازم برای تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

  • سالامی سارنو سولیکو یک بسته
  • نان ترتیلای مکزیکی چهار عدد
  • پنیر خامه ای ویلی کاله خرید آنلاین 120 گرم
  • سس خردل کاله خرید آنلاین یک قاشق غذا خوری
  • سس مایونز کاله خرید آنلاین یک قاشق غذا خوری
  • پنیر چدار کاله (رنده شده) خرید آنلاین یک و نیم پیمانه
  • اسفناج تازه به اندازه لازم
  • کره پاستوریزه کاله خرید آنلاین 20 گرم

طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو

مرحله اول

برای تهیه یک فینگرفود ساده و خوشمزه مثل رولت پنیر و سالامی ابتدا سس خردل و مایونز را با هم مخلوط کنید. روی هر یک از نان های ترتیلا یک لایه پنیر خامه ای ویلی و یک لایه از مخلوط سس ها بمالید و روی سطح آن ها را با ورقه های سالامی سارنو سولیکو بپوشانید. سپس پنیر چدار رنده شده را سطح آن ها پخش کنید و در لایه آخر چند برگ اسفناج تازه قرار دهید.

مرحله دوم

نان های ترتیلا را رول نموده و در سلفون بپیچید و به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا شکل خود را حفظ نمایند. قبل از سرو کردن هر رول را به قطعات 2 الی 3 سانتی متری برش بزنید و برای پنج دقیقه در کره دویچه مارکن روی حرارت تفت دهید. رولت پنیر و سالامی شما آماده است، نوش جان!

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو ، یک فینگرفود خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه رولت پنیر و سالامی سارنو سولیکو ، یک فینگرفود خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید