اخبار صنعت

این سرطان در سن زیر 50 سال، قربانی می گیرد

به گفته محققان، سریع ترین افزایش در سه دهه گذشته در تعداد موارد ابتلا به سرطان نای و پروستات ثبت شده، در حالی که تعداد ابتلا به سرطان های کبد ثبت شده در افراد زیر 50 سال کمتر از 3 درصد کاهش یافته است.

29 شهریور 1402

مشخصات محصول تازه سامسونگ لو رفت

اطلاعات تازه ای از مشخصات سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به بیرون درز کرد؛ این شاید کامل ترین افشاگری درباره مدل S24 Ultra تا به امروز باشد.

18 شهریور 1402

آموزش طراحی فونت؛ آنالیز 15

آموزش طراحی فونت برای اغلب طراحان یک چالش به شمار می آید. اغلب نقاشی کاران و طراحان گرافیک و طراحی لوگو دوست دارن در تجربه کاری خود حتما یکبار هم که شده طراحی فونت را تست نمایند. طراحی فونت همچین کار راحتی نیست ولی با طراحی یک فونت ماندگار براحتی نام خود...

12 شهریور 1402

پرسپولیس تیره روزی های فولاد را تکمیل کرد

ملاقات تیم های فولاد و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 21:30 امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار گردید که این ملاقات در خاتمه با نتیجه 2 بر صفر به خاتمه رسید.

9 شهریور 1402

ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان؛ تغییر تاکتیک دوباره نکونام

استقلال برای پایانی پیروز و قابل قبول در 4 هفته ابتدایی لیگ بیست وسوم امشب (دوشنبه) باید در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان قرار گیرد؛ آن هم در شرایطی که شاگردان جواد نکونام در 3 بازی گذشته توانستند مقابل صنعت نفت آبادان و ملوان بندرانزلی به پیروزی...

6 شهریور 1402

لادا در ایران مونتاژ می گردد ، روس ها به آمل می آیند

خودروهای لادا در ایران مونتاژ خواهند شد. نماینده رسمی شورای تجاری اوراسیا در ایران از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از فراوریکنندگان قطعات فراوری خودرو در آمل اطلاع داد.

5 شهریور 1402

اینجا خانه امید است ، دهمین فرزند مادر دهه شصتی به جهان آمد

دهمین فرزند خانواده منیری به جهان آمد. همه بچه ها مرتب و آراسته اند، ولی لباس های سنتی آبی رنگ نادیا و سارا ملاحت و معصومیت دخترانه آنها را دوچندان نموده است. فاطمه خانم هنوز سرحال نشده و کم رمق به نظر می رسد.

2 شهریور 1402

سیر و پیاز برترین منبع پروبیوتیک برای بدن

در چند سال اخیر، اصطلاح پروبیوتیک ها رایج شده است. یک نظرسنجی صنعتی جهانی نشان داد که 80 درصد از مصرف نمایندگان هر روز یک پروبیوتیک مصرف می نمایند.

17 مرداد 1402

جنجال هدی رستمی با تور یک روزه 11 میلیون تومانی تهران گردی

خبرنگاران: هدی رستمی بلاگر حوزه گردشگری که پیش تر با پروژه فم تریپ خود به سوژه ای جنجالی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده بود، این بار با تور یک روزه تهران گردی و مبلغ هنگفتی که برای آن مشخص نموده بر سر زبان ها افتاده است.

10 مرداد 1402

سازمان شیلات: صید ترال به وسیله کشتی های صنعتی خارجی صحت ندارد

براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که بطوررسمی اعلام شده، حضور تمام شناور های خارجی در آب های کشور همچنان ممنوع است.

9 مرداد 1402

انعکاس تصویر بهشت روی دیوارهای باغی در تهران

کاشی سازان تهران قاجاری، به میزان باغبانان درباری در گلستان کردن کاخ گلستان سهم داشته اند. باغچه گلستان که پر است از بوی ریاحین و رنگارنگی گل های کاشی، صد و پنجاه و اندی سال محل سکونت و مقر حکومت شاهان قجری بوده است.

8 مرداد 1402

برنامه کامل بازی های پرسپولیس در لیگ برتر ، جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس در تهران!

قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار گردید که طی آن ملاقات حساس پرسپولس و استقلال در هفته پنجم برگزار می گردد.

19 تیر 1402

ساختمان های هرمی تمدن مایا در اعماق جنگل های مکزیک

مکانی مهم برای تمدن مایا به تازگی در میان جنگل های مکزیک کشف شده است که بُعد تازه ای از زندگی مایاها را برای ما نمایان می نماید.

3 تیر 1402

مشخصات مکانیکی و برندهای اینسرت تراشکاری

اینسرت یا الماس تراشکاری Insert یک قطعه مکانیکی می باشد که از آلیاژ های بسیار سخت فلزی یا سرامیکی فراوری شده و در شکل های هندسی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از اینسرت تراشکاری به منظور براده برداری در قالب سازی و یا تراشکاری قطعات استفاده می گردد. اینسرت...

19 خرداد 1402

جایزه کلی به یک کتاب آشپزی رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکز اند پابلیشینگ، دستور غذاهای ساده: شام اثر ناگی ماهاشی هم جایزه کلی کتاب استرالیا را برد و هم برنده جایزه در بخش کتاب مصور شد.

7 خرداد 1402

عکس یادگاری با مرده ها

مرگ و مراسم های مربوط به آن در کشورهای مختلف جهان به روش های مختلفی برگزار می گردد؛ روش هایی که خیلی ها ممکن است با شنیدن آنها تعجب نمایند. اما در بین همه این رسوم شگفت انگیز، در قرون 19 و 20 میلادی در اروپای غربی و آمریکا رسمی عجیب اجرا می شد که هنوز هم نمونه...

4 خرداد 1402

این ماده مقرون به صرفه خانه شما را برق می اندازد

اگر به جای محصولات شیمیایی در نظافت منزل از مواد طبیعی بهره ببرید، علاوه بر آن که به محیط زیست خود آسیب کمتری زده اید، از ریه های خود نیز محافظت نموده اید.

30 اردیبهشت 1402

خورشت داود پاشا، همتای ترکیه ای فسنجان

خورشت داود پاشا از غذاهای خوش خوراک ترکی است که می تواند به عنوان یکی از گزینه های سرو در مجالس و مهمانی ها در نظر گرفته گردد.

28 اردیبهشت 1402

صندوق نوآوری در پی نفوذ تفکر نوآوری در ساختار شبکه بانکی کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و یکی از بانک ها به منظور یاری به تامین مالی شرکت های دانش بنیان به وسیله بازار سرمایه، تفاهم نامه تسهیل انتشار اوراق صکوک نوآوری را امضا کردند.

25 اردیبهشت 1402

تصاویری از زندگی غارنشین ها در اسپانیا

گوآدیکس ناحیه ای در جنوب اسپانیا نزدیک به 2000 غار دارد که سکونتگاه نسل های زیادی بوده اند.

7 اردیبهشت 1402
تعداد: (257)