لادا در ایران مونتاژ می گردد ، روس ها به آمل می آیند

به گزارش وبلاگ سفر، خودروهای لادا در ایران مونتاژ خواهند شد. نماینده رسمی شورای تجاری اوراسیا در ایران از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از فراوریکنندگان قطعات فراوری خودرو در آمل اطلاع داد.

لادا در ایران مونتاژ می گردد ، روس ها به آمل می آیند

بیت ران - نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه در ایران در جریان بازدید از ظرفیت های فراوریی و کشاورزی شهرستان آمل از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از فراوریکنندگان قطعات فراوری خودرو در شهرستان آمل اطلاع داد.

عباس میرزا قاضی اضافه کرد: با توافق و اعلام آمادگی که از سوی فراوریکنندگان قطعات خودرو در شهرستان آمل شد، بزودی شرایط نهایی برای فرایند عملیاتی خط مونتاژ خودروی لادا روسی در آمل فراهم خواهد شد.

او گفت: بازدید های میدانی از قابلیت های بالای فراوریی، مالی و کشاورزی شهرستان آمل انجام شد. فراوریات این شهرستان شرایط ممتازی برای حضور دربازار خارجی حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه دارد.

وی اضافه کرد: نکته مهم تر مزیت های بالای صنعتی وفراوریی بخش کشاورزی شهرستان آمل است. که با پشتیبانی که فرماندار شهرستان و حمایتی که ازاین بخش ها خواهد نمود، بتوانیم هرچه سریعتر این ظرفیت ها را به مرحله صادرات وحضور در بازار های منطقه ای برسانیم.

نماینده رسمی شورای تجاری اورآسیا در ایران توضیح داد: بازار گل وحجم وسیع آن در بازار روسیه وکشور های حاشیه دریای خزر خالی مانده با توجه به شرایط خاص بین المللی حاکم برکشور روسیه وکشور های منطقه، می توان با افزایش حجم ظرفیت ها، بازار تقاضای این کشور ها را نیز به خوبی تامین و پوشش داد.

میرزا قاضی، تاکید بر بازگشایی دفتر تجاری اورآسیا در شهرستان آمل کرد. او اعلام کرد که با توجه به همه ظرفیت هایی که مورد احتیاج هست دراین شهرستان وجود دارد، می تواند زمینه ساز افزایش مبادلات تجاری و مالی میان شهرستان آمل با استان سامارا روسیه گردد. وی ابراز امیدواری کرد حداقل تا قبل از خاتمه سال شمسی در ایران، دفترتجاری اورآسیا در شهرستان آمل راه اندازی خواهد شد.

لوازم یدکی خودروهای چینی گران تر از مرسدس و ب ام و! / بحران شروع شد

امکانات رفاهی سهند پارس خودرو و تفاوت تیپ های دستی و اتوماتیک آن

فهرست قیمت ایران خودرو ویژه شهریور 1402 اعلام شد

سیستم تعلیق تارا چه تفاوتی با دنا دارد؟ / کدام بهتر است؟

منبع: بیت ران

به "لادا در ایران مونتاژ می گردد ، روس ها به آمل می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لادا در ایران مونتاژ می گردد ، روس ها به آمل می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید