خودرو

تاخیر در تحویل سورن پلاس به چه دلیل است؟ ، اعلام زمان حدودی تحویل

تاخیر در تحویل سورن پلاس و سایر محصولات ایران خودرو، موضوع گلایه و شکایت مخاطبان خبرنگاران است. این تاخیر به چه دلیل است و خودروها چه زمانی تحویل مشتریان می شوند؟

5 مهر 1402

اگر این ویژگی را دارید زود فریب می خورید ، ویژگی شخصیتی افراد فریبکار؛ چگونه در دام نیفتیم؟

بسیاری از تعاملات اجتماعی بر فرض اعتماد متقابل شکل می گیرند، اما فریب، اعتماد را نقض می نماید و خطر شک و تردید و بی اعتمادی را شکل می دهد. آنالیز تجربی اعتماد و فریب می تواند چشم اندازی از آنچه باعث شکل گیری ترس و بی اعتمادی می گردد، پیش روی ما قرار دهد.

19 شهریور 1402

رونمایی از بستیون T77 ، اولین کراس اوور وارداتی بهمن موتور چه ویژگی هایی دارد

شرکت بهمن موتور با زیر شاخه خود به نام بی ام کارز از محصول نو وارداتی خود به نام بستیون T77 در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی کرد.

12 شهریور 1402

لادا در ایران مونتاژ می گردد ، روس ها به آمل می آیند

خودروهای لادا در ایران مونتاژ خواهند شد. نماینده رسمی شورای تجاری اوراسیا در ایران از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از فراوریکنندگان قطعات فراوری خودرو در آمل اطلاع داد.

5 شهریور 1402

اینجا خانه امید است ، دهمین فرزند مادر دهه شصتی به جهان آمد

دهمین فرزند خانواده منیری به جهان آمد. همه بچه ها مرتب و آراسته اند، ولی لباس های سنتی آبی رنگ نادیا و سارا ملاحت و معصومیت دخترانه آنها را دوچندان نموده است. فاطمه خانم هنوز سرحال نشده و کم رمق به نظر می رسد.

2 شهریور 1402

چرا باز کردن مقبره بزرگ اولین امپراتور چین ترسناک است؟، عکس

افسانه اولین امپراتور چین، کین شی هوانگ، در فتنه و رمز و راز پوشیده شده است، و در قلب این معما مقبره افسانه ای او نهفته است. اگرچه مقبره بزرگ اولین امپراتور چین به عنوان یکی از خارق العاده ترین یافته های باستان شناختی دنیا شناخته می گردد، اما تا حد زیادی...

26 مرداد 1402

پیست تست خودرو های لینگوتو فیات روی پشت بام

کارخانه لینگوتو شرکت فیات در شهر تورین، ایتالیا اکنون تعطیل شده و تغییر کاربری داده است. اما خودرو های فیات بین سال های 1923 تا 1982 از خط تولید این کارخانه خارج می شدند.

22 مرداد 1402

حرکت بسیار خطرناک و عجیب یک تعمیرکار با بوگاتی

انبوهی از سردرگمی ها و اطلاعات نادرست در خصوص هزینه های سرویس و تعمیر هایپرکار هایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است. اما یک چیزی که می توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که احتیاج به انجام کاری با یکی از این خودرو ها داشته...

15 مرداد 1402

وقتی 207 ثبت نام می کنی، اما 206 تحویل می گیری!

تسنیم نوشت: سال گذشته سازمان ملی استاندارد به این دلیل که خودروی 206 نمی تواند استاندارد های 85 گانه را اخذ کند، فراوری این خودرو را متوقف کرد، اما حالا شرکت ایرانخودرو همان موتور و داشبود را در بدنه 207 جانمایی نموده و در حالیکه از بعضی امکانات 207 هم کاسته...

8 مرداد 1402

رئیس سازمان ملی استاندارد: محموله خودرو های وارداتی را متوقف نکرده ایم

رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به اینکه آیا تا به امروز برندی برای واردات با مشکل روبرو شده؟ گفت: تا امروز هیچ برندی از خودرو های وارداتی به علت عدم تایید سازمان ملی استاندارد ایران متوقف نشده است.

2 مرداد 1402

پنج نکته باورنکردنی درباره گرا ن ترین خودرو داخلی

خبرنگاران- قیمت پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای با کاهش 130 میلیونی درمقایسه با ابتدای سال به حدود 840 میلیون تومان رسیده است. از این جهت می توانیم 207 اتوماتیک سقف شیشه ای را گران ترین خودرو داخلی بدانیم که در بازار آزاد تقریبا دو برابر قیمت کارخانه فروخته می...

26 تیر 1402

یکسال پس از ناپدید شدن انسان ها جهان چه شکلی می گردد؟

دیجیاتو نوشت: هم اکنون بیش از هشت میلیارد نفر در زمین زندگی می نمایند. ولی اگر به یک باره تمام انسان ها از روی سیاره ما حذف می شدند، چه اتفاقی می افتد؟

23 تیر 1402

ماجرای کلاهبرداری از کارت های بانکی با 5300 شاکی!

ویدئویی از ماجرای کلاهبرداری از کارت های بانکی با 5300 شاکی را مشاهده می کنید.

13 تیر 1402

پارک پراتر وین؛ جاذبه هیجان انگیز و دیدنی اتریش

پارک پراتر وین، یکی از قدیمی­ ترین پارک­ های دنیا به شمار میرود که علاوه بر مردم محلی ، مدتی است که توجه گردشگران کشور اتریش را نیز به خود جلب کرده است. از این پارک ابتدا برای شکار استفاده می ­شد اما امپراطور جوزف دوم در سال 1766 آن را به پارک عمومی تبدیل...

11 تیر 1402

ساخت برج هایی با مصالحی از جنس انسان

شاید تا به حال نام منطقه کاتالونیای اسپانیا به گوشتان نخورده باشد؛ کاتالونیا منطقه ای در اسپانیاست که مردم آن رسوم عجیب وغریب زیادی دارند.

8 تیر 1402

شگرد افزایش قیمت خودرو با آپشن اجباری

خبرنگاران- لیست تازه محصولات سایپا با اعمال تاثیر آپشن های اجباری اعلام شد و از این به بعد کوییک دنده ای به عنوان مقرون به صرفه ترین سواری درحال فراوری به خاطر مجهز شدن به چیز هایی مثل چراغ دی لایت 201 میلیون یعنی هشت میلیون گران تر فروخته می گردد. مقررات...

5 تیر 1402

چه زمانی نشستن کودک روی صندلی جلوی اتومبیل مجاز است؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که از چه زمانی به بعد فرزندتان می تواند روی صندلی جلوی اتومبیل بنشیند. ما در این نوشته نظر چند متخصص بچه ها را درباره ایمنی وسایل نقلیه جمع آوری نموده ایم. بچه ها قد می کشند و بزرگ می شوند و والدین باید تصمیم بگیرند از چه زمانی...

4 تیر 1402

اعلام زمان لیست خودروهای جایگزین طرح دوم سامانه یکپارچه ، 97 درصد متقاضیان تا خاتمه سال 1403 خودرو می گیرند

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: با توجه به ظرفیت جذب نشده در شهریور برای سه درصد به جای مانده ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی تازه و جایگزین فراهم می گردد.

28 خرداد 1402

رالی 50 روزه بین ایران و 3 کشور دیگر شروع شد

خبرنگاران: رالی تور خودروهای مسافرتی با حضور 30 دستگاه خودرو کمپر و کاروان در مسیر ایران، ارمنستان، گرجستان و ترکیه برگزار می گردد.

27 خرداد 1402

یادگار میرزا احمدخان مشیرالسلطنه در قلب تهران

این بنا مربوط به دوره قاجار است که در کوچه تشکری موحد واقع شده است. 25 مهر 1383 با شماره ثبت 11208 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

24 خرداد 1402
تعداد: (177)