رالی 50 روزه بین ایران و 3 کشور دیگر شروع شد

به گزارش وبلاگ سفر، خبرنگاران: رالی تور خودروهای مسافرتی با حضور 30 دستگاه خودرو کمپر و کاروان در مسیر ایران، ارمنستان، گرجستان و ترکیه برگزار می گردد.

رالی 50 روزه بین ایران و 3 کشور دیگر شروع شد

به گزارش ایسنا، این رالی با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آستانه شروع فصل تابستان برگزار می گردد. این رالی توریستی از روز پنجشنبه 25 خرداد 1402 از اراضی عباس آباد در تهران با حضور حدود 30 دستگاه خودرو مسافرتی شروع شد و پیش بینی شده تا 50 روز طول بکشد.

شرکت نمایندگان این رالی تور، قرار است از استان های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی عبور نموده از جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید می نمایند و در ادامه از مرز نوردوز، ایران را به مقصد کشور ارمنستان ترک خواهند کرد. این خودروها در سفر 50 روزه، از کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می نمایند و در مسیر قرار است ایران و جاذبه های آن را معرفی نمایند.

هدف از اجرای این رالی ترویج سفر مسؤولانه، معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در سطح بین الملل، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشورهای هم مرز اعلام شده است.

علاقه مندان به شرکت در فعالیت های اتومبیلرانی گردشگری برای آگاهی از برگزاری رویدادها، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه نمایند.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین

به "رالی 50 روزه بین ایران و 3 کشور دیگر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی 50 روزه بین ایران و 3 کشور دیگر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید