کسب و کار

90 غرفه و 120 هنرمند در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: 90 غرفه و 120 هنرمند از سراسر کشور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور دارند.

7 مهر 1402

تاخیر در تحویل سورن پلاس به چه دلیل است؟ ، اعلام زمان حدودی تحویل

تاخیر در تحویل سورن پلاس و سایر محصولات ایران خودرو، موضوع گلایه و شکایت مخاطبان خبرنگاران است. این تاخیر به چه دلیل است و خودروها چه زمانی تحویل مشتریان می شوند؟

5 مهر 1402

اگر این ویژگی را دارید زود فریب می خورید ، ویژگی شخصیتی افراد فریبکار؛ چگونه در دام نیفتیم؟

بسیاری از تعاملات اجتماعی بر فرض اعتماد متقابل شکل می گیرند، اما فریب، اعتماد را نقض می نماید و خطر شک و تردید و بی اعتمادی را شکل می دهد. آنالیز تجربی اعتماد و فریب می تواند چشم اندازی از آنچه باعث شکل گیری ترس و بی اعتمادی می گردد، پیش روی ما قرار دهد.

19 شهریور 1402

آموزش طراحی فونت؛ آنالیز 15

آموزش طراحی فونت برای اغلب طراحان یک چالش به شمار می آید. اغلب نقاشی کاران و طراحان گرافیک و طراحی لوگو دوست دارن در تجربه کاری خود حتما یکبار هم که شده طراحی فونت را تست نمایند. طراحی فونت همچین کار راحتی نیست ولی با طراحی یک فونت ماندگار براحتی نام خود...

12 شهریور 1402

این گوشی پرفروش ترین گوشی بازار شد

ایسنا نوشت: سال گذشته گوشی پایین رده آیفون 13، پرفروش ترین گوشی بازار شد و سال جاری آیفون 14 پرو مکس که گران ترین گوشی اپل است، این عنوان را کسب کرد.

8 شهریور 1402

آنالیز گوشی شیائومی 13؛ یک پرچم دار فوق العاده

گوشی شیائومی 13 یکی از پرچم داران این شرکت است که به تازگی راهی بازار ایران شده و می توانید آن را بخرید. این گوشی نسبت به نسل قبلی با ارتقاهای مختلفی روبرو شده که همین بهبودها، مجذوب کنندهیت آن را دوچندان نموده است. روی هم رفته با یک پرچم دار مجذوب کننده،...

8 شهریور 1402
3 شهریور 1402

اینجا خانه امید است ، دهمین فرزند مادر دهه شصتی به جهان آمد

دهمین فرزند خانواده منیری به جهان آمد. همه بچه ها مرتب و آراسته اند، ولی لباس های سنتی آبی رنگ نادیا و سارا ملاحت و معصومیت دخترانه آنها را دوچندان نموده است. فاطمه خانم هنوز سرحال نشده و کم رمق به نظر می رسد.

2 شهریور 1402

کتابخانه های عمومی به یاری کسب وکارهای کوچک می آیند

همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک 25 مهرماه امسال به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

23 مرداد 1402

رئیس سازمان ملی استاندارد: محموله خودرو های وارداتی را متوقف نکرده ایم

رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به اینکه آیا تا به امروز برندی برای واردات با مشکل روبرو شده؟ گفت: تا امروز هیچ برندی از خودرو های وارداتی به علت عدم تایید سازمان ملی استاندارد ایران متوقف نشده است.

2 مرداد 1402

140 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهور به حوزه صنایع دستی کرمان پرداخت شد

ایرنا/ براساس خبرهای منتشر شده، 140 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهور به حوزه صنایع دستی کرمان پرداخت شد.

26 تیر 1402

پنج نکته باورنکردنی درباره گرا ن ترین خودرو داخلی

خبرنگاران- قیمت پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای با کاهش 130 میلیونی درمقایسه با ابتدای سال به حدود 840 میلیون تومان رسیده است. از این جهت می توانیم 207 اتوماتیک سقف شیشه ای را گران ترین خودرو داخلی بدانیم که در بازار آزاد تقریبا دو برابر قیمت کارخانه فروخته می...

26 تیر 1402

حراج نسخه ای کمیاب از هری پاتر

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، اولین نسخه کتاب هری پاتر و سنگ جادو که به وسیله مجموعه دار کتاب بریتانیا به قیمت 30 پوند خریداری شده است، هفته آینده به حراج گذاشته می گردد.

11 تیر 1402

شگرد افزایش قیمت خودرو با آپشن اجباری

خبرنگاران- لیست تازه محصولات سایپا با اعمال تاثیر آپشن های اجباری اعلام شد و از این به بعد کوییک دنده ای به عنوان مقرون به صرفه ترین سواری درحال فراوری به خاطر مجهز شدن به چیز هایی مثل چراغ دی لایت 201 میلیون یعنی هشت میلیون گران تر فروخته می گردد. مقررات...

5 تیر 1402

14 بند اپل واچ اولترا برتر بازار؛ ایده آل ترین ها برای خاص پسندان

اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند جان سخت و توانمند اپل که سال گذشته روانه بازار شده، به لطف مجهز بودن به پیشرفته ترین و مدرن ترین قابلیت های روز دنیا به شدت مورد استقبال و محبوبیت کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته و روز به روز به تعداد کاربران آن اضافه می گردد....

26 خرداد 1402

بندر مقام و جاذبه های دیدنی آن

یکی از زیباترین بندرهای جنوبی کشور که در هرمزگان واقع شده است، بندر مقام است. بندر مقام جاذبه های طبیعی و منحصربه فرد زیادی را در گوشه و کنار خود جای داده است. تلاقی کوهستان های بلند با خلیج فارس در نزدیکی بندر مقام زیباترین سواحل صخره ای جنوب ایران را...

22 خرداد 1402

توبیکس مرجع آموزش تعمیرات موبایل در کشور

آکادمی تعمیرات موبایل توبیکس برگزارکننده جامع ترین دوره های یادگیری تعمیرات موبایل است. کلاس تعمیرات موبایل توبیکس با به روزترین تجهیزات برگزار شده و بیشترین سطح رضایت را دارد.

20 خرداد 1402

ثروتمندترین بازیگر زن دنیا کیست و چقدر عایدی دارد؟

نشریه فوربز لیست ثروتمندترین زنان آمریکا را منتشر کرد؛ ریس ویترسپون از سوی فوربز ثروتمندترین بازیگر زن جهان لقب گرفت.

17 خرداد 1402

جایزه کلی به یک کتاب آشپزی رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکز اند پابلیشینگ، دستور غذاهای ساده: شام اثر ناگی ماهاشی هم جایزه کلی کتاب استرالیا را برد و هم برنده جایزه در بخش کتاب مصور شد.

7 خرداد 1402

پرچمدار بعدی سامسونگ کی از راه می رسد؟

دیجیاتو نوشت: روز گذشته گزارش های مختلفی در خصوص معرفی زودهنگام آن در تابستان امسال منتشر شد.

5 خرداد 1402
تعداد: (189)