استارتاپ

آموزش طراحی فونت؛ آنالیز 15

آموزش طراحی فونت برای اغلب طراحان یک چالش به شمار می آید. اغلب نقاشی کاران و طراحان گرافیک و طراحی لوگو دوست دارن در تجربه کاری خود حتما یکبار هم که شده طراحی فونت را تست نمایند. طراحی فونت همچین کار راحتی نیست ولی با طراحی یک فونت ماندگار براحتی نام خود...

12 شهریور 1402

آموزش صنایع دستی در کتابخانه های عمومی زنجان

سید سعید صفوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: کتابخانه ها مراکز فرهنگی هستند که از ظرفیت بالایی برای برگزاری برنامه های متعدد برخوردارند.

17 اردیبهشت 1402

معاون رئیس جمهور: رئیس رصدخانه مهاجرت ممنوع المصاحبه نیست

روح الله دهقانی فیروزآبادی، در مورد ممنوع المصاحبه شدن رئیس رصدخانه مهاجرت ایران گفت: تاکید ما بر عدم ارائه اطلاعات غلط به مردم است.

13 اسفند 1401

خبرنگاران در نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری

حضور خبرنگاران در ایران مال، میزبان نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری

15 دی 1401

نئوبانک ایران زمین برای تحقق هدف بانکداری دیجیتال

بانکداری دیجیتال، قدمتی چنددهه ای دارد، اما آن چه امروز به این عنوان شناخته می گردد، چندان سابقه ای ندارد. امروزه، بانکداری دیجیتال به معنای سازماندهی بانکداری خُرد است، چون باید به احتیاج های روزانه افراد به صورت شخصی سازی شده جوابگو باشد.

12 اردیبهشت 1401

رازهایی برای موفقیت در مصاحبه شغلی

خبرنگاران | سرویس روانشناسی - اگر خودتان یک کارآفرین نباشید، احتمالاً جاهای زیادی رفته اید و مصاحبه های شغلی زیادی انجام داده اید. اگر هم شما و هم کارفرمایی که قصد استخدام شما را داشته است حرفه ای بوده باشید، استرس به هیچ کدام از شما غالب نمی گردد و به...

22 اردیبهشت 1400

توسعه صادرات غیر نفتی و کاهش قاچاق کالا با فرانچایز

ملایی گفت: صنعت فرانچایز در دنیا 5 هزار میلیارد دلار گردش اقتصادی دارد و ایران هم می کوشد به این گردش اقتصادی دست یابد.

6 اسفند 1398