فرهنگ و هنر

ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر نو بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده است.

22 مهر 1402

ضرغامی از بخشهای مختلف برج میلاد بازدید کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، ضرغامی از بخشهای مختلف برج میلاد بازدید کرد.

12 مهر 1402

90 غرفه و 120 هنرمند در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: 90 غرفه و 120 هنرمند از سراسر کشور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور دارند.

7 مهر 1402

قابلیت های شگفت انگیز کنسول بازی بعدی مایکروسافت، عکس

اسناد داخلی لو رفته جزئیات اولیه برنامه های مایکروسافت برای ایکس باکس نسل بعدی را فاش نموده است. طبق این اسناد، به نظر می رسد مایکروسافت میخواهد قدرت پردازش ابری را در کنسول ایکس باکس بعدی خود به کار گیرد.

29 شهریور 1402

اپل واچ سری 9 در برابر سری 8؛ کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد؟

در کنار رونمایی از آیفون های نو، اپل طبیعتا نسل نو اپل واچ را هم رونمایی نموده و حالا کاربران می توانند اپل واچ سری 9 را خریداری نمایند. اما آیا این ساعت نسبت به نسل قبلی از ارتقاهای قابل توجهی بهره می برد که بتواند به عنوان یک ارتقای ارزشمند در نظر گرفته...

23 شهریور 1402

از ایران دو پرونده در اجلاس یونسکو در ریاض مورد آنالیز قرار خواهد گرفت

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، از ایران دو پرونده در اجلاس یونسکو در ریاض مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

14 شهریور 1402

آموزش طراحی فونت؛ آنالیز 15

آموزش طراحی فونت برای اغلب طراحان یک چالش به شمار می آید. اغلب نقاشی کاران و طراحان گرافیک و طراحی لوگو دوست دارن در تجربه کاری خود حتما یکبار هم که شده طراحی فونت را تست نمایند. طراحی فونت همچین کار راحتی نیست ولی با طراحی یک فونت ماندگار براحتی نام خود...

12 شهریور 1402

آنالیز گوشی شیائومی 13؛ یک پرچم دار فوق العاده

گوشی شیائومی 13 یکی از پرچم داران این شرکت است که به تازگی راهی بازار ایران شده و می توانید آن را بخرید. این گوشی نسبت به نسل قبلی با ارتقاهای مختلفی روبرو شده که همین بهبودها، مجذوب کنندهیت آن را دوچندان نموده است. روی هم رفته با یک پرچم دار مجذوب کننده،...

8 شهریور 1402

تفال به حافظ امروز سه شنبه 7 شهریور 1402؛ ابروی دوست گوشه محراب دولت است

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

7 شهریور 1402

مرکز خرید های پوینت یکی از مراکز خرید معروف ملبورن است

جاذبه ها/ براساس گزارش های بدست رسیده، مرکز خرید های پوینت یکی از مراکز خرید معروف ملبورن است.

4 شهریور 1402

چرا باز کردن مقبره بزرگ اولین امپراتور چین ترسناک است؟، عکس

افسانه اولین امپراتور چین، کین شی هوانگ، در فتنه و رمز و راز پوشیده شده است، و در قلب این معما مقبره افسانه ای او نهفته است. اگرچه مقبره بزرگ اولین امپراتور چین به عنوان یکی از خارق العاده ترین یافته های باستان شناختی دنیا شناخته می گردد، اما تا حد زیادی...

26 مرداد 1402

کتابخانه های عمومی به یاری کسب وکارهای کوچک می آیند

همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک 25 مهرماه امسال به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

23 مرداد 1402

پیست تست خودرو های لینگوتو فیات روی پشت بام

کارخانه لینگوتو شرکت فیات در شهر تورین، ایتالیا اکنون تعطیل شده و تغییر کاربری داده است. اما خودرو های فیات بین سال های 1923 تا 1982 از خط تولید این کارخانه خارج می شدند.

22 مرداد 1402

کارگاه من دلیل دارم در بندرعباس برگزار می شود

مدیر مجموعه فرهنگیبوکتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، از دومین کارگاه آناهیتا مُحلفی مدرس کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در این مجموعه خبرداد و گفت: این رویداد فرهنگی با همکاری بوکتاب و نشر افق برگزار می شود.

16 مرداد 1402

هنر حیاتی صحبت با غریبه ها

نگرش به غریبه ها از یک الگوی آشنا پیروی می نماید. به بچه ها آموزش داده می گردد که هرگز با بزرگسالان ناشناس صحبت ننمایند به ویژه با افرادی که والدین آنان را غیرقابل اعتماد قلمداد می نمایند. آغاز نوجوانی و جوانی میل شدیدی برای تعامل با انواع افراد به همراه...

16 مرداد 1402

حرکت بسیار خطرناک و عجیب یک تعمیرکار با بوگاتی

انبوهی از سردرگمی ها و اطلاعات نادرست در خصوص هزینه های سرویس و تعمیر هایپرکار هایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است. اما یک چیزی که می توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که احتیاج به انجام کاری با یکی از این خودرو ها داشته...

15 مرداد 1402

برگزاری سلسله جلسات جستارنویسی ویژه مربیان کانون پرورش فکری در زنجان

شیدا اردبیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: در راستای ارتقای سطح آموزشی کارشناسان و مربیان و نویسندگانی که با کانون پرورش فکری همکاری دارند، سیر مطالعاتی دانش افزایی در استان برگزار می گردد.

11 مرداد 1402

انعکاس تصویر بهشت روی دیوارهای باغی در تهران

کاشی سازان تهران قاجاری، به میزان باغبانان درباری در گلستان کردن کاخ گلستان سهم داشته اند. باغچه گلستان که پر است از بوی ریاحین و رنگارنگی گل های کاشی، صد و پنجاه و اندی سال محل سکونت و مقر حکومت شاهان قجری بوده است.

8 مرداد 1402

کاهش 3.8 درصدی قیمت مسکن در تهران

تسنیم نوشت: سیدجواد سادات فیرزنی اظهار کرد: بر اساس آمار ها و برآورد های اجرا شده، میانه قیمت یک مترمربع زیربنای واحد های مسکونی معامله شده در شهر تهران، در روز های پایانی تیرماه نسبت به ماه های گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

4 مرداد 1402

راز قلب بزرگ داستان بخشش از صمیم قلب است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، کتاب راز قلب بزرگ نوشته سوفی دو مولنهایم، نویسنده فرانسوی است که برای گروه سنی ج نوشته شده. این داستان ماجرای رازی بزرگ است: راز شریک شدن و بخشندگی، راز خوشبختی.

30 تیر 1402
تعداد: (313)