دلیل اینکه خواب یک نفر را زیاد می بینیم چیست؟

به گزارش وبلاگ سفر، در خواب روح ما آزاد است به هر کجا که می خواهد برود اما اینکه مدام خواب شخص خاصی را می بینیم ممکن است کمی عجیب باشد.

دلیل اینکه خواب یک نفر را زیاد می بینیم چیست؟

آیا برایتان پیش آمده که خواب شخص خاصی را بسیار می بینید با اینکه او را به تازگی ندیده اید و یا حتی درباره او فکر هم ننموده اید. در این مواقع اولین فکری که معمولا به سراغ ما می آید این است که آیا قرار است اتفاق خاصی بیفتد یا شاید آن شخص به شما فکر می نماید. در ادامه می خواهیم به آنالیز این موضوع بپردازیم که چرا خواب برخی افراد را زیاد می بینیم؟ با مجله اینترنتی دلتا همراه ما باشید.

چرا خواب برخی افراد را زیاد می بینیم؟

اگر خواب شما یک رویای صادقه باشد ممکن است به زودی آن شخص را ببینید یا اتفاقی در زندگی شما بیفتد که به آن شخص و کارهای او مرتبط باشد. همواره این طور نیست گاهی خواب تماشا مکرر یک فرد خاص باعث می گردد خواب راحت از ما سلب گردد.

خواب تکراری نشانه چیست؟

گاهی خواب های تکراری می بینیم و این موضوع ما را نگران می نماید. بیشتر خواب های تکراری مسائل زندگی را به ما یادآوری می نماید و اغلب نشانه هایی از ترس، استرس، غم و اندوه، نگرانی و اضطراب است. خواب تکراری تماشا می تواند از عوارض برخی از دارو ها هم باشد که فرد بعد از قطع ناگهانی دارو خواب های بد می بیند و ممکن است به صورت تکراری یک فرد یا هر چیز دیگر را در خواب و رویا ببیند.

اما مهم ترین علت تماشا خواب تکراری می تواند این باشد که فکر شما درگیر موضوع خاصی است که برایش حل نشده و از جانب آن تحت فشار است.

تماشا تکراری یک فرد در خواب به چه معناست؟

تماشا تکراری یک فرد در خواب چه آن فرد دوست، آشنا و چه دشمن و غریبه باشد موضوعی مهم است. ابتدا توجه کنید آن شخص را دوست دارید یا برعکس از او متنفر هستید. معمولا وقتی خواب فردی را زیاد می بینیم و آن شخص را از صمیم قلب دوست داریم این خواب به این معنی است که شما آگاهانه یا ناآگاهانه دوست دارید او را بیشتر ببینید. ممکن است بگویید مثلا خواب یک دوست را زیاد می بینید ولی درباره او هیچ فکری نمی کنید باید بگوییم درست است که شما در ضمیر خودآگاه خود درباره آن شخص فکر نمی کنید اما چون در گذشته آن شخص برای شما مهم بوده است فکر ناخودآگاه شما آن شخص را فراموش ننموده و مدام او را به شما یادآوری می نماید. ویدیوی دلهره آور زلزله مرگبار در یک قدمی ایران است!+ ویدیو را از دست ندهید.

گاهی نیز برعکس خواب یک شخص را زیاد می بینید که هیچ علاقه ای به او ندارید. اگر این شخص از دوستان و نزدیکانی است که او را زیاد می بینید که علت تماشا چنین خوابی معین است اما اگر خیلی وقت است از او خبری ندارید ولی مدام خواب تکراری آن فرد را می بینید به احتمال زیاد در گذشته خاطره خوب یا بدی از او دارید و فکر شما هنوز این موضوع را فراموش ننموده است.

لایه های مخفی فکر

کاری که متخصصین هیپنوتیزم انجام می دهند این است که به لایه های مخفی فکر که ما فکر می کنیم فراموش شده اند دسترسی پیدا می نمایند و آن را بیرون می کشند. خیلی از موارد هستند که ما به ظاهر فراموش نموده ایم اما همه چیز در فکر ما ثبت شده و با یک تلنگر به ما یادآوری می شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بد جویدن غذا ممکن است شما را بکشد! را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "دلیل اینکه خواب یک نفر را زیاد می بینیم چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اینکه خواب یک نفر را زیاد می بینیم چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید