نرم افزار و اپلیکیشن

ببینید؛ تریلر تازه SPYxANYA: Operation Memories گیم پلی آن را نشان می دهد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر نو بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده است.

22 مهر 1402

قابلیت های شگفت انگیز کنسول بازی بعدی مایکروسافت، عکس

اسناد داخلی لو رفته جزئیات اولیه برنامه های مایکروسافت برای ایکس باکس نسل بعدی را فاش نموده است. طبق این اسناد، به نظر می رسد مایکروسافت میخواهد قدرت پردازش ابری را در کنسول ایکس باکس بعدی خود به کار گیرد.

29 شهریور 1402

آنالیز گوشی شیائومی 13؛ یک پرچم دار فوق العاده

گوشی شیائومی 13 یکی از پرچم داران این شرکت است که به تازگی راهی بازار ایران شده و می توانید آن را بخرید. این گوشی نسبت به نسل قبلی با ارتقاهای مختلفی روبرو شده که همین بهبودها، مجذوب کنندهیت آن را دوچندان نموده است. روی هم رفته با یک پرچم دار مجذوب کننده،...

8 شهریور 1402

هنر حیاتی صحبت با غریبه ها

نگرش به غریبه ها از یک الگوی آشنا پیروی می نماید. به بچه ها آموزش داده می گردد که هرگز با بزرگسالان ناشناس صحبت ننمایند به ویژه با افرادی که والدین آنان را غیرقابل اعتماد قلمداد می نمایند. آغاز نوجوانی و جوانی میل شدیدی برای تعامل با انواع افراد به همراه...

16 مرداد 1402

تردز در اتحادیه اروپا ممنوع شد

بر اساس قانون مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه، درحال حاضر امکان دانلود اینستاگرام تردز از گوگل پلی و اپ استور در کشور های اروپایی به خاطر نگرانی از رعایت نشدن حریم خصوصی کاربران امکان امکان پذیر نیست.

18 تیر 1402

بروزرسانی نو؛ ریلزها را در اینستاگرام دانلود کنید!

زومیت نوشت: دانلود ویدیوهای ریلز (Reels) اینستاگرام میسر شد تا کاربر بتواند آن ها را در خارج از اپلیکیشن اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

1 تیر 1402

راهنمای خرید برترین مانیتور برای طراحی؛ مجذوب کننده ترین ها برای افراد خلاق

کاربرانی که به صورت حرفه ای به انجام کارهای گرافیکی و طراحی می پردازند، باید از مانیتورهایی بهره ببرند که قادر باشند برترین خروجی تصویر و بالاترین وضوح موجود را برای آن ها ایجاد نمایند و به آن ها امکان مشاهده دقیق ترین جزئیات را بدهند. این دسته از مانیتورها،...

20 خرداد 1402

راه چاره مایکروسافت برای مشکل تغییر ساعت کاربران ایرانی

زومیت نوشت: مایکروسافت می گوید جدیدترین به روزرسانی ویندوز 7 تا ویندوز 11، این سیستم عامل ها را با تغییرات ساعت تابستانی ایران هماهنگ می نماید.

13 اردیبهشت 1402

فتوشاپ یا واقعی؟ ، عکس لو رفته از ماشین تازه تسلا

بر کسی پوشیده نیست که تسلا در حال بروزرسانی مدل 3 یکی از محبوب ترین خودروهای برقی دنیا است اما هنوز به صورت رسمی تصویری از آن منتشر نشده هر چند که یک عکس از این ماشین تازه در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

12 اردیبهشت 1402

گوشی های قدیمی اندرویدی به روز رسانی نخواهند شد ، لیست گوشی های گلکسی که در آینده آپدیت نمی شوند

انتشار اندروید 14 باعث خواهد شد تعدادی از گوشی های سامسونگ گلکسی که امروز طرفدارانی نیز در بین کاربران دارند دیگر به روز رسانی نشود.

31 فروردین 1402

هوش مصنوعی از لحاظ شناسایی سل در رادیولوژی با کارکنان تعلیم دیده برابری می نماید

یک بررس تازه نشان می دهد هوش مصنوعی ممکن است به متخصصان بالینی یاری کند سل را در بخش هایی از دنیا که متخصصان رادیولوژی در ان اندک هستند، تشخیص دهند.

29 فروردین 1402

گرن توریسمو 7 با قابلیت اجرا با نرخ 120 فریم به روزرسانی شد

بازی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) را می توان یکی از محبوب ترین عناوین در سبک ریسینگ برای پلی استیشن دانست. این بازی به نوعی رقیب عناوین فورتزا موتور اسپورت (Forza Motorsport) ایکس باکس بوده و تمرکز بیشتری روی واقعی بودن سیستم رانندگی دارند. حال سونی تصمیم گرفته تا یک...

22 فروردین 1402

چرا ساعت موبایل ها درست نشد؟

️با این حال این مشکل در چهاردهمین روز فروردین و شروع به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و بعضی گوشی ها اجازه تنظیم غیراتوماتیک (دستی) ساعت را به کاربر نمی دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی بعضی دیگر از گوشی ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت...

15 فروردین 1402

اکنون می توانید حتی با شخصیت های گیم که کنترلشان نمی کنید هم صحبت کنید ، چیزی فوق العاده

نسخه نمایشی فناوری نو از Inworld شیوه کنونی مکالمه و دیالوگ های متنی را منسوخ می کند. چرا که اکنون می توانید شخصیت های بازی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را با شخصیت های کاملاً شکل گرفته ایجاد کنید و به صورت شفاهی با آن ها صحبت کنید. این تجربه شگفت انگیز خواهد بود.

11 فروردین 1402

حرمسرای قاجار به روایت عکس های رنگی

در اینجا عکس هایی رنگی شده و نسبتا با کیفیت از زنان و دختران دربار ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می کنید.

24 اسفند 1401

اپلیکیشن حضور و غیاب اندروید و IOS کسراهمراه؛ انتخاب برتر مدیران کارآفرین

اپلیکیشن موبایل حضور و غیاب کسرا، راه حلی یکپارچه برای مدیران و شرکت هایی است که به هر دلیل امکان خرید دستگاه حضور و غیاب را ندارند و یا نیاز به سیستمی برای نظارت بر کارمندان مشغول به کار در خارج از مکان سازمان دارند

23 اسفند 1401

امکانات و ویژگی های گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا هم پایان عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی 10 پرو کوکا کولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد؟

16 اسفند 1401

در ژاپن خاموش کردن این صدا ممنوع است! ، چگونه صدای شاتر دوربین آیفون را خاموش کنیم؟

قوانین ژاپن خاموش کردن صدای شاتر را در آیفون و اندروید ممنوع می کند. از همین رو به کاربران اپل هشدار داده شده است که نمی توانند صدای شاتر دوربین را در برخی از دستگاه ها به ویژه آیفون هایی که برای فروش و استفاده در بازار ژاپن ساخته می شوند، خاموش کنند.

15 اسفند 1401

رقیب توییتر به میدان آمد ، عکس

دیجیاتو نوشت: شبکه اجتماعی تازه جک دورسی، هم بنیان گذار توییتر روی اپ استور منتشر شد، اما کاربران فعلاً فقط با دعوت نامه به بلواسکای دسترسی پیدا می نمایند.

10 اسفند 1401

سخت افزار پلی استیشن وی آر 2 را ببینید؛ موشکافی هدست و دسته ها

سونی در چند سال اخیر عملکرد خوبی در زمینه واقعیت مجازی داشته است. دستگاه اول این شرکت به نام پلی استیشن وی آر (Playstation VR) باعث شد تا این دستگاه ها بیشتر در دنیای گیمینگ وارد شوند. از طرفی با قیمت نسبتاً خوب این هدست، گیمرهای زیادی نیز به این تکنولوژی دسترسی...

3 اسفند 1401
تعداد: (56)