4 روش بازسازی نمای ظاهری منزل با چمن مصنوعی

به گزارش وبلاگ سفر، در حالی که بازسازی دکورهای داخلی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره خود به تنهایی سرمایه گذاری بزرگی محسوب می گردد، اما صاحبخانه ها می توانند از نمای بیرونی منزل خود هم برای افزایش ارزش ملکشان بهره مند شوند.

4 روش بازسازی نمای ظاهری منزل با چمن مصنوعی

به گزارش وبلاگ سفر، بنابر اعلام آسیا چمن، همواره به یاد داشته باشید که تاثیر اولیه بر مخاطب بسیار اهمیت دارد و زمانی که می خواهید منزلتان را بفروشید، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

شرکت آسیاچمن به اسم اولین و بروزترین کارخانه فراوری چمن مصنوعی در ایران و با کارنامه درخشانی از همکاری با موسسات، سازمان ها، اداره جات دولتی عظیم و هم چنین پروژه های کوچک شهری و خانگی، پیشنهاد می کند از چمن مصنوعی به منظور بازسازی نمای ظاهری منزل و ملکتان بهره ببرید.

1.درب ورودی ساختمان را متحول کنید

درب ورودی اولین چیزی است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. از این رو توصیه می کنیم که تمام درب را با چمن مصنوعی بپوشانید و یا چهارچوب را از طریق آن، بیشتر در معرض چشم قرار دهید.

ایده دیگر می تواند استفاده از چمن مصنوعی به اسم پادری و بخشی که قدم به داخل می گذارید، باشد.

2. پشت بام

پشت بام یکی از مهم ترین بخش هایی است که روی ظاهر کلی ساختمانتان تاثیر می گذارد و هم چنین در صورتی که روی این قسمت بیشتر کار کنید، ارزش ملکتان چند برابر می گردد.

بهتر است پشت بام را کاملا با چمن مصنوعی سبز پوش کنید که هم به اسم عایق سرما و گرما عمل می کند و هم از سطح پشت بام شما محافظت می کند و هم نمای زیبا و دل انگیزی دارد.

3. اطراف پنجره ها

پنجره ها عامل اصلی زیبا به نظر رسیدن هر ساختمان و آپارتمانی می باشند. تلفیق انعکاس تصاویر محیط اطراف روی شیشه پنجره در کنار حاشیه هایی از جنس چمن می تواند ساختمانتان را مانند کاخ ارزشمند کند و توجه تمامی رهگذران را به خود جلب می کند.

4. پله های ورودی

اگر ساختمانتان به گونه ای است که چند پله را باید رد کنید تا داخل خانه شوید، برترین فرصت است که زیر قدم هایتان را با چمن های سرسبز و پرپشت تزئین کنید و زیبایی حیاط و جلوه بصری ساختمانتان را مجذوب کننده تر و شگفت انگیزتر نمایان کنید.

چه کسی دوست ندارد روی دنیایی از طبیعت قدم بگذارد؟

5. پارکینگ

درست است که چمن مصنوعی نمی تواند سنگینی بار وسایل نقلیه هم چون ماشین های چند تنی را تحمل کند، اما شما می توانید با ترفند استفاده از چمن مصنوعی لا به لای موزاییک ها و سنگفرش ها، به این بخش از حیاط خانه خود روح زندگی ببخشید و محیط آن جا را شیک و لوکس نمایان کنید.

6. دیوارهای حیاط

اگر دیوار های حیاط شما از جنس بتن و آجر است، می توانید با سبز پوش کردن آن از طریق چمن مصنوعی، حال و هوا بانشاطی به حیاط خانه ببخشید، اگه هم از حصار های فلزی استفاده می کنید، استفاده از پنل های چمن مصنوعی می تواند هم موجب حفظ حریم شخصی تان گردد و هم دیواری از جنس طبیعت را دور تا دور منزلتان می کشد.

چمن مصنوعی یک محصول تطبیق پذیر و همه جانبه است که می تواند به روش های مختلفی تاثیر فوق العاده و چشمگیری روی اطرافیان و مخاطبین خود بگذارد، از این رو سلیقه به خرج دهید و هر کاری از دستتان بر می آید برای افزایش ارزش ملکتان از طریق چمن مصنوعی انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "4 روش بازسازی نمای ظاهری منزل با چمن مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 روش بازسازی نمای ظاهری منزل با چمن مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید