تعطیلات عید فطر کجا برویم؟

به گزارش وبلاگ سفر، عده ای برای اینکه به شلوغی جاده ها نخورند و با آسودگی از نبود ترافیک سنگین، مسیرها را طی نمایند، تا آخرین لحظه از تعطیلات را در مقصد نمی مانند و زودتر حرکت می نمایند.

تعطیلات عید فطر کجا برویم؟

فصل بهار و ماه اردیبهشت یکی از ماه های مورد علاقه برای کسانی است که به سفر و سرگرمی های خانوادگی علاقه دارند. در این فصل از سال تماشا درختان سبز و پر از شکوفه و آب و هوایی معتدل و بهاری همه چیز را برای یک سفر مجذوب کننده مهیا می نماید. در این ماه تعطیلات هم زیاد داریم و قطعا عید فطر یکی از برترین زمان ها برای گذراندن این تعطیلات خواهد بود. با وبلاگ سفر همراه باشید تا چند مکان گردشگری برای تعطیلات را بشناسیم.

چند مکان گردشگری برای تعطیلات اردیبهشت

ترکمن صحرا (استان گلستان و خراسان شمالی)

ترکمن صحرا منطقه ای است که قسمت هایی از آن در خاک ایران و در استان های گلستان و خراسان شمالی قرار گرفته است. منطقه ای جغرافیایی با اقلیمی مجذوب کننده و تماشای که در فصل بهار به اوج زیبایی خود می رسد و تماشا آن را نباید از دست بدهید.

دریاسر (استان مازندران)

دشت دریاسر مازندران، به بهشت اردیبهشت ایران هم معروف است و چه زمانی بهتر از تعطیلات پیش رو، برای بازدید از دشت چشم نواز دریاسر وجود دارد؟ دشت دریاسر در جنوب تنکابن واقع شده است و از جمله جاهای تماشای تنکابن به شمار میرود. این دشت در فصل بهار پر از گل های زرد می گردد و انگار فرشی زردرنگ را از تعداد بی شماری گل پوشانیده اند، بنابراین حتما پیشنهاد می کنیم که از این دشت تماشا کنید.

باغ ایرانی تهران (استان تهران)

اگر در تهران زندگی می کنید و قصد مسافرت رفتن ندارید، یا اینکه در شهرهای دیگر هستید و می خواهید به تهران بروید، تماشا این باغ را در میان تعطیلات اردیبهشت 1401 هرگز از دست ندهید.

نباید فراموش کنید که تهران، پر است از باغ موزه ها و بوستان های فراوان که هر یک مجذوب کنندهیت های خودشان را دارند. بازدید از جاذبه ها می تواند خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند.

باغ گیاه شناسی تهران (استان تهران)

در این باغ، گونه های مختلف بومی و غیر بومی در فضاهای باز و گلخانه ای کاشته می شوند. اگر دوستدار گیاهان و گونه های مختلف آن ها هستید، باغ گیاه شناسی یکی از برترین گزینه هایی است که می توانید آن را مشاهده کنید.

دشت شقایق سمنان (استان سمنان)

اگر اهل طبیعت هستید مخصوصا اواسط بهار، این دشت پر می گردد از گل های قرمز شقایق و چشم انداز ای باشکوه را در معرض دید شما می گذارد. چنانچه با پیاده روی مسئله ای ندارید و عاشق طبیعت هستید، این منطقه می تواند مانند یک بهشت برای شما باشد.

اگر به مکان های تماشای ایران علاقه دارید جاذبه های گردشگری اطراف شیراز را بخوانید.

دشت های گل محلات (استان مرکزی)

محلات را با عنوان هلند ایران هم می شناسند. این شهر، یکی از مهم ترین مراکز پرورش گل در ایران و آسیا است و بیش از 120 نوع گیاه را در زمین ها و گلخانه های آن پرورش می دهند.

استان مرکزی و شهر محلات، فقط برای گل هایی که دارند، مشهور نیستند، جاذبه های مختلفی از جاذبه های تاریخی و باستانی گرفته تا جاذبه های طبیعی در این شهر وجود دارند که می توانید در روزهای سفر خود از آن ها بازدید کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب گردشگری آرامگاه تماشای میرزا کوچک خان جنگلی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "تعطیلات عید فطر کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات عید فطر کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید