پیشنهاد خرید اول مهر برای دبستانی ها

به گزارش وبلاگ سفر، احتمالا شیرین ترین دوران تحصیل همان روزهای دبستان است. موقعی که دلتنگ بازگشت به مدرسه و تماشا دوستان هم مدرسه ای هستیم. زمانی که فشار درس و نگرانی کنکور هنوز فرصت لذت بردن از مدرسه را از بچه ها نگرفته و هنوز حس خوب بستن کیف از شب قبل برای مدرسه را می گردد تجربه کرد. برای دبستانی ها علاوه بر کاربردی بودن وسایل انتخابی که بیشتر لوازم التحریر هستند، باید به مجذوب کننده بودن آن ها هم توجه کرد. به خصوص برای دانش آموزان اول دبستان، با مدادهای رنگ و دفترهای مجذوب کننده و وسایل بازی تجربه مدرسه رفتن را می گردد شیرین تر کرد. اگر در خانه دانش آموز دبستانی دارید پیشنهاد خرید ما در جشنواره بازگشت به مدرسه خبرنگاران برای کیف مدرسه او وسایل زیر است.

پیشنهاد خرید اول مهر برای دبستانی ها

روان نویس 20 رنگ استدلر

مدل Triplus Fineliner

روان نویس وسیله مناسبی برای نوشتن بچه های دبستانی نیست. حتی تاکید می گردد که بچه ها نوشتن را با مداد آغاز نمایند چون روان نویس به خاطر حالت خاص نوکش خط شان را خراب می نماید. اما خب، دانش آموزانی که سوم دبستان را تمام نموده اند دیگر می توانند از این روان نویس های خوشرنگ استفاده نمایند. دانش آموزان اول تا سوم دبستان هم می توانند از این روان نویس های رنگی برای رنگ آمیزی و از آن بهتر، کشیدن طرح های خلاقانه استفاده نمایند. بدنه روان نویس های استدلر به جای این که گرد باشند، مقطع شکل مثلثی دارند و به همین دلیل از روی میز بچه ها سر نمی خورند و درنتیجه هم احتمال گم شدن و خراب شدنشان پایین می آید و هم به خاطر طراحی ارگونومیک، هنگام استفاده کمتر دست را خسته می نمایند. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این روان نویس فوق العاده حالت Dry Safe بودن آن هاست و از آنجایی که خیلی از بچه های دبستانی بازیگوش هستند و معمولا فراموش می نمایند در روان نویس و اتوماتیک را ببندند در صورت باز ماندن در، جوهرشان خشک نمی گردد.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

روان نویس پنتر مدل FL 101

روان نویس اونر بسته 20 عددی

روان نویس یونی-بال مدل Eye کد UB-157 بسته 4 عددی

روان نویس 6 رنگ پنتر مدل FL 101

روان نویس طرح گربه کد K958

روان نویس یونی-بال مدل Eye کد UB-157 بسته 5 عددی

ست اتوماتیک و روان نویس یوروپن مدل Smart

روان نویس اونر بسته 2 عددی

راپید یونی بال مدل PIN200 بسته 8 عددی

روان نویس طرح پاندا کد ZF1750

مداد رنگی 12 رنگ استدلر

نقاشی محبوب ترین درس در میان دانش آموزان دبستانی است و مداد رنگی مهم ترین ابزار آن. برند آلمانی استدلر یکی از قدیمی ترین و برترین فراوری نمایندگان مداد، اتوماتیک و سایر لوازم التحریر است که در بیش از صد کشور جهان شعبه دارد و در چهارده کارخانه در ده کشور مختلف محصولاتش را فراوری می نماید. مدادرنگی های استدلر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها داشته باشند، ولی در عوض بالاترین کیفیت موجود را دارند و می توانید مطمئن باشید که بچه ها تا وقتی مدادها تمام نشوند از کار کردن با آنها لذت خواهند برد. ارگونومی طراحی این مداد شش ضلعی است و دست بچه ها را خسته نمی نماید. نوک مدادها علاوه بر رنگ های شاد و زنده دو قابلیت مهم دیگر نیز دارد: اول این که به سادگی نمی شکند و دوم این که جنس متریال به کار رفته در آن کاملا غیرسمی است و اگر بچه ها حواس شان نباشد و سر مداد را داخل دهان شان نمایند هیچ خطری تهدیدشان نخواهد کرد. جنس فلزی جعبه این مدادرنگی باارزش هم از آن ها در باربر آلودگی ها محافظت نموده و یاری می نماید که در کیف های شلوغ مدرسه گم نشوند و آسیبی نبینند.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

مداد رنگی 12 رنگ استدلر مدل 145AM12

مداد رنگی 24 رنگ استدلر مدل 145CM

مداد رنگی 12 رنگ استدلر مدل Noris Club

مداد رنگی 24 رنگ استدلر

مداد رنگی 12 رنگ مپد مدل کالر پپس با جعبه فلزی

مداد رنگی 36 رنگ اسکای مدل Boatmen for Artists

مداد مشکی استدلر مدل Noris بسته 12 عددی

مداد رنگی 12 رنگ وک مدل colours

مداد رنگی 12 رنگ پنتر

مداد رنگی 36 رنگ استدلر مدل Noris

خودنویس پارکر

مدل ویکتور

این خودنویس مجذوب کننده با آن طرح های متنوع و دوست داشتنی اش به کار بچه هایی می آید که سال آخر دبستان هستند و دوست دارند نوشتن با قلمی غیر از مداد و اتوماتیک را تجربه نمایند. معمولا معلم ها هم بعد از این که توانایی نوشتن بچه ها با مداد مطمئن شدند، از آن ها می خواهند که نوشتن با نوشت افزارهای دیگر را امتحان نمایند و تجربه هایشان را باهم به اشتراک بگذارند. خوب است بدانید که خودنویس یکی از قلم هایی است که تاثیر بسزایی در بهتر شدن خط بچه ها دارد. قیمت این خودنویس مناسب و بسیار باکیفیت به خاطر جنس بدنه سبکش پایین تر از دیگر مدل هاست. برند پارکر نامی شناخته شده و معتبر در میان اهل نوشتن و دوست داران لوازم التحریر است و همه آن را به استانداردهای بالایش می شناسند. این برند آمریکایی از سال 1888 در کار فراوری خودنویس است که مدل وکتور آن از جدیدترین مدل های عرضه شده بهبازار است که با استفاده از گیره ای مطمئن به لباس وصل می گردد و با نوک بادوام و مجذوب کنندهش نوشتن را در سطحی بالاتر به مصرف نماینده هدیه می نماید. از مجذوب کنندهیت های مدل ویکتور یکی طرح های زیبای روی بدنه آن است و دیگری جزئیات بکار رفته روی گیره آن که شکل بردار است. این خودنویس زیبای پارکر برای کسانی که می خواهند شکل مدرن و هیجان انگیزی از خوش نویسی را تجربه نمایند محصولی کامل، خوش دست و باکیفیت است.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

خودنویس فالوون مدل A212

خودنویس یوروپن مدل بی کد 102990

خودنویس پریمک مدل Easy Plume Wonderland Flowers

خودنویس پریمک مدل آدم فضایی

خودنویس مدل کیتی طرح قابدار

خودنویس پیر کاردین مدل پلوتو کد 115631

خودنویس پلیکان مدل Action

خودنویس فالوون مدل 650

خودنویس پارکر مدل ویکتور کد 43

خودنویس پارکر مدل ویکتور کد 23

چسب اکلیلی 6 رنگ بیک

سری Kids مدل Metallic

این چسب های خوشرنگ و درخشان بزرگترها را هم به خود جذب می نمایند، چه برسد به دانش آموزان دبستانی که نسبت به رنگ ها حساس تر هم هستند. یکی از کارهایی که به خصوص در سال های اول دبستان در کلاس های درس هوادار زیادی دارد درست کردن کاردستی است. این چسب های اکلیلی دقیقا به همین منظور ساخته شده اند و به بچه ها در تقویت خلاقیتشان یاری می نمایند. خوب است بدانید که ترکیبات خاص چسب های اکلیلی بیک، محصول نهایی را بدون اسید و قابل شست وشو ساخته است. بنابرین اگر در حین کار به طور اتفاقی دست بچه ها رنگی گردد و یا چسب روی میز بریزد، به راحتی پاک می گردد و خیال معلمان و والدین هنگام استفاده بچه ها از این چسب ها راحت خواهد بود. این محصول خاصیت چسبندگی فوق العاده ای دارد و به کاردستی ها جلوه پرزرق و برقی می بخشد. بعلاوه علاوه بر قیمت بسیار مناسب، قابل استفاده روی کاغذ، مقوا و پارچه است و در بسته بندی هایی با شش رنگ دلپذیر عرضه می گردد.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

چسب اکلیلی اوهو مدل Young Creative - بسته 6 عددی

چسب همه کاره کورس مدل White - حجم 125 میلی لیتر

چسب نواری ایران چسب کد IR-01 عرض 5 سانتی متر

چسب دوطرفه ساکا بسته دو عددی

چسب مایع پنتر مدل لیکویید گلو بسته 2 عددی

نوار چسب جانسون مدل JNS18 عرض 1.8 سانتی متر بسته 2 عددی

چسب ماتیکی پارسیکار مدل JM728 بسته 24 عددی

چسب مایع کنزو مدل یونیکورن کد 131

چسب دو طرفه مانتینگ تاپ مدل SA1109 عرض 1.5سانتی متر

چسب نواری جانسون کد C-09 عرض 5 سانتی متر

مداد مشکی فابر کاستل

بسته 12 عددی

مهم ترین نوشت افزاری که بچه ها با آن سروکار دارند مداد سیاه معمولی است. درست مثل مدادرنگی ها، مداد مشکی فابر کاستل هم شش ضلعی است که کلاسیک ترین شکل مداد و البته ارگونومیک ترین آن هاست. هرقدر که احتیاجمندی های مدرسه بچه های امروزی با پدر و مادرشان متفاوت دارند، در خصوص مداد سیاه برای نوشتن مشق ها همواره اشتراک دارند. مداد سیاهی که بچه های دبستانی با آن می نویسند باید نرم باشد و در عین حال نوک مداد به راحتی نشکند. مدادهای فابر کاستل دقیقا این ویژگی ها را دارند. با خرید یک بسته از این مدادها حداقل تا چند ماه بابت خرید مداد خیالتان راحت است چون دوازده باکیفیت بالا در هر بسته وجود دارد. مدادهای فابر کاستل را هم می توان برای نوشتن استفاده کرد هم طراحی و نقاشی. از طرفی به علت درجه ی سختی مناسب نوک HB برای تست زدن هم مناسب هستند و سرعت دانش آموزانی را که معلم شان از آن ها امتحان تستی می گیرد را بالا می برد.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

مداد مشکی فابر-کاستل کد 111100 بسته 12 عددی

مداد مشکی فابر کاستل کد 111100 بسته 24 عددی

مداد مشکی و قرمز فابر کاستل مدل 111100 بسته 24 عددی

مداد مشکی فابر کاستل کد 1111 بسته 12 عددی

مداد مشکی الیگیتور بسته 12 عددی

مداد قرمز الیگیتور بسته 12 عددی

مداد قرمز فابر کاستل کد 111110 بسته 24 عددی

مداد مشکی پلیکان آلمان مدل HB بسته 12 عددی

مداد مشکی استدلر مدل Camel بسته 12 عددی

مداد رنگی 12 رنگ بنیتو اسپاین مدل 01

مداد نوکی 0.5 میلی متری کیبورد موریس

مدل Ruler بسته 2 عددی

این مداد نوکی مجذوب کننده و کاربردی رولر پن نام دارد و همان طور که احتمالا از اسمش پیداست، هم در نقش مداد و هم در نقش خط کش می تواند کارآیی داشته باشد. بدنه اش شبیه یک خط کش با درجه بندب 12 سانتی متری است و طوری طراحی شده که به دست شما موقع نوشتن فشار وارد نکند. دانش آموزانی که اول دبستان را تمام نموده اند، نوشتن با مداد نوکی یا فشاری معمولا راحت تر از مدادهای معمولی است زیرا دائم لازم نیست آن را بتراشند و به خاطر نوک همواره تیزش مشق ها تمیزتر خواهند بود و خوش خط تر می توان نوشت. مهم تر از همه بسیار هم مالی است. مداد نوکی موریس جزو آن دسته مداد نوکی هاییست که می توانید مدت زیادی با آن بنویسید و احساس خستگی نکنید. گیره ای هم دارد که به خصوص برای دانش آموزان پسر مفید است و می توانند آن را به جیب شان وصل نمایند و احتمال گم شدنش را کاهش می دهد.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

مداد نوکی 0.5 میلی متری کیبورد موریس مدل Ruler Pen

مداد نوکی 0.5 میلی متری پنتر مدل M and G کد AMP10174

مداد نوکی 0.5 میلی متری زبرا مدل Pruno

مداد نوکی 0.7 میلی متری سی.کلاس مدل chairman

مداد نوکی بیک مدل Velocity - طرح 1 با قطر نوشتاری 0.5 میلی متر

مداد نوکی 0.5 میلی متری استدلر مدل گرافیت 779

مداد نوکی 0.5 میلی متری سی .کلاس مدل chairman

مداد نوکی 0.5 میلی متری جیدو مدل JAVA

مداد نوکی 0.5 میلی متر گرافیک مدل Tikki

مداد نوکی 0.9 میلی متری جیدو مدل JAVA

جامدادی گابل

مدل Rocking

برند اسپانیایی گابل اگر اولین شرکت در فراوریچمدان و محصولات کیفی نباشد، قطعا جزء برترین هاست. اگر دانش آموز دبستانی ما جزو کسانی است که معمولا اتوماتیک و مداد و پاک کن زیادی دارد، قطعا جامدادی گابل به کارش خواهد آمد زیرا بزرگ و جادار است و جنس متریال بکار رفته در آن از برترین های بازار است. بعلاوه طرح و رنگ های پسرانه و دخترانه متنوعی دارد که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. نکته بعدی این که این جامدادی با سه زیپ به سه بخش مجزا تقسیم شده و می توانید لوازم التحریرتان را دسته بندی نموده و مرتب تر درون آن قرار دهید. جنس این جامدادی برزنت است درنتیجه در اثر برخورد با آب از وسایل درونش محافظت می نماید. بعلاوه کاملا قابل شستشو است و به هیچ عنوان رنگ و حالتش تغییر نخواهد کرد. البته دقت کنید که با آب سرد شسته گردد.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

کالایی یافت نشد

دفتر مشق سم

طرح مینیون

معمولا دفتر مشق برای بچه ها مهم ترین وسیله است. دفتر مشق بیشتر اوقات روز جلوی چشم دانش آموزان است و کلمات شان را در آن می نویسند. دفتر مشق های زیبا را برای درس های محبوب ترشان برمی دارند تا دوبرابر از درس و دفتر لذت ببرند. درنتیجه خرید دفتر مشق برای بچه ها صرفا خرید یکی از ملزومات مدرسه نیست. خرید یکی از چیزهایی است که آنها را با کلمه و درس و مشق و مدرسه پیوند می دهد. دفتر مشق سم با طرح مینیون ها گزینه مجذوب کنندهی برای تشویق دانش آموزان دبستانی به انجام تکلیف های مدرسه است. بعلاوه فاصله مناسب بین خط ها و عدم احتیاج به خط کشی کناره ها از دیگر مجذوب کنندهیت های این دفتر ارزان به شمار میرود.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

کالایی یافت نشد

کوله پشتی کوییلو

طرح جغد

کوله پشتی بین انواع کیف های مختلفی که دانش آموزان به مدرسه می برند، از همه محبوب تر است. طراحی منحصربه فرد آن ها وزنشان را روی شانه، کتف و کمر دانش آموزان پخش می نماید و باعث می شوند تا احساس ناراحتی ننمایند. کوله پشتی کوییلو طرح جغد از برترین های بازار است که با متریال باکیفیتی تهیه شده. خوبی این کوله پشتی این است که هم جای کافی دارد، هم ضدآب است و هم از طریق زیپ های متعدد بخش های مختلف آن از هم جدا شده اند. فضای داخلی آن با جدا نماینده ای ضخیم مناسب لپ تاپ های کوچک و نوت بوک هاست. دو جیب در دو طرف برای نگهداری از قمقمه یا بطری آب معدنی در نظر گرفته شده. یک جیب بیرونی هم برای جا دادن اتوماتیک، مداد، پاک کن، تراش و… در جلوی کوله واقع شده است که حتی می تواند جامدادی را هم درونش جا بدهد. داشتن بندهای قابل تنظیم، پد داخلی در بندها برای جلوگیری از وارد شدن فشار به کمر و نیروی برشی به شانهریا، فاصله در قسمت پشتی برای جریان پیدا کردن هوا و عرق نکردن و در نهایت دوخت باکیفیت از دیگر ویژگی هایی است که باعث می گردد خرید این کوله پشتی یکی از درست ترین کارهای زندگیتان باشد.

محصولات مشابه در وبلاگ سفر

کالایی یافت نشد

منبع: دیجیکالا مگ

به "پیشنهاد خرید اول مهر برای دبستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خرید اول مهر برای دبستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید