دیجی کالا مهر به 1500 کودک نوشت افزار هدیه می دهد

به گزارش وبلاگ سفر، هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، دیجی کالا مهر در جهت مسئولیت اجتماعی خود، طرح نیکوکار لبخندی که تو دلیلشی را برگزار می نماید.

دیجی کالا مهر به 1500 کودک نوشت افزار هدیه می دهد

این کمپین دیجی کالا مهر در طرح بازگشت به مدرسه برای تامین اقلام مورد احتیاج بچه ها مستعدی که در منطقه ها کم برخوردار زندگی می نمایند و ممکن است کمبود لوازم تحصیلی در زندگی درسی آن ها موثر باشد، طراحی و اجرا می گردد.

در نقاط مختلف کشور، بچه ها زیادی به علت مسائل مالی امکان خرید لوازم التحریر و برای شروع سال تازه را ندارند. مشارکت در تهیه این اقلام، می تواند برای برطرف این دغدغه در بچه ها منطقه ها کم برخوردار تاثیرگذار باشد.

در سال تحصیلی، بچه ها با هربار استفاده از لوازم التحریر لحظه شادی را تجربه می نمایند، و علت این شادی و لبخند، نیکوکارانی هستند که در این کمپین مشارکت کردند.

نیکوکاران به وسیله دیجی کالا مهر می توانند تنها با چند کلیک کالای مورد احتیاج موسسه های نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد را تهیه نموده و به صورت رایگان به دستشان برسانند.

پلتفرم دیجی کالا مهر با بیش از 70 موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در 7 حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سالمت و درمان و… همکاری می نماید.

بعلاوه تا کنون بیش از 14 هزار نفر به وسیله این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا نموده اند و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده بیش از 5 میلیارد تومان است.

این کمپین با همکاری موسسه بنیاد دانش، در جهت تامین لوازم التحریر بچه ها 6 منطقه کم برخوردار ایران طراحی شده است.

در این کمپین فهرست لوازم التحریر مورد احتیاج بچه ها، در پلتفرم دیجی کالا مهر به نیکوکاران نمایش داده می گردد و کاربر به دلخواه خود می تواند کالای مورد نظر را به بچه ها کم برخوردار اهدا کند.

موسسه بنیاد دانش بنیاد دانش در قالب یک موسسه نیکوکاری با مجوز رسمی از وزارت کشور فعالیت خود را از سال 1394 شروع نموده و برآنست تا آینده ای بهتر برای تمام بچه ها ایران رقم بزند.

تمرکز خدمات این بنیاد بر حمایت از دانش آموزان با استعداد اما کم برخوردار در سراسر ای ایران است به گونه ای که امنیت مالی، روانی و مهارتی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

برای مشارکت در این کمپین نیکوکاری به این صفحه مراجعه کنید.

منبع: مجله شنبه

به "دیجی کالا مهر به 1500 کودک نوشت افزار هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیجی کالا مهر به 1500 کودک نوشت افزار هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید