خوشگذرانی در ماداگاسکار ، 8 علت برای سفر به ماداگاسکار

به گزارش وبلاگ سفر، ماداگاسکار، چهارمین جزیره دنیا از نظر میزان، یک سرزمین عجیب و غول پیکر از منظره ها و تجربیات طبیعی است. این مکان دارای منظره، اقلیم و سیستم های قبیله ای متنوع است که در آن اعتقادات سنتی درمورد تابو و همزادگرایی در کنار مسیحیت وارد شده از مبلغان قرن نوزدهم و تأثیرات اروپایی از روزهای استعمار کماکان قوی مانده است.ماداگاسکار مسافران را هم مسرور می نماید و هم به چالش می کشاند واگر بتوانید با شخصیت های مختلف آن آشنا شوید متوجه پاداش های بدون مرز و حدی خواهید شد که می توان از بین آن ها به برترین پنیر کاممبر در خارج از فرانسه اشاره نمود. اکنون زمان سفر به ماداگاسکار ، جاهای دیدنی ماداگاسکار و خوشگذرانی در ماداگاسکار است و در ادامه دلایل رفتن به آنجا آورده شده است.

خوشگذرانی در ماداگاسکار ، 8 علت برای سفر به ماداگاسکار

1- فراوانی حیات وحش

آنچه که مردم را در خصوص سفر به ماداگاسکار هیجان زده می نماید، حیات وحش آن است. با توجه به هزاران سال در انزوای پر زرق و برق، ماداگاسکار بر خلاف هر جای دیگری در زمین، تکامل یافت. این یک جواهر بومی است که دارای منتخبی از نمونه های بومی هیجان انگیز است. 5 درصد از تمام گیاهان و حیوانات دنیا را می توان در جاهای تماشای ماداگاسکار پیدا کرد. به همین علت، منابع بسیاری از آنجا به عنوان قاره هشتم یاد می نمایند. میمون ها، بسیار معروف هستند: بیش از 100 نمونه از آن ها در سراسر ماداگاسکار موجود است. این پستانداران، بسیار سرگرم نماینده و کنجکاو هستند.البته میمون ها، تنها پستانداران آن جا نیستند: از تیغ پشت ها و خفاش ها تا درنده های اصلی در اینجا وجود دارند. گفتنی است که مجموعه متنوعی از خزندگان و پرندگان هم در اینجا وجود دارند. متاسفانه، حیات وحش ماداگاسکار با وجود جنگل زدایی (به طور عمده برای زمین های برنج) و شکار غیرمجاز، در معرض خطر بزرگی است. قبل از این که خیلی دیر گردد، بسیاری از این گونه ها را در زیستگاه طبیعی خود برای خوشگذرانی در ماداگاسکار ببینید.

2- tsingy با شکوه

سنگ های بسیار تیز در این منطقه، یکی دیگر از پدیده های ماداسگار است. این مکان را می توان به صورت سنگ هایی که فقط می توان با نوک انگشت به آن ها دست زد ترجمه کرد. tsingy ها میزان وسیعی از قله های آهکی ساییده شده هستند که غارها و آبراه های عمیق را پنهان می نمایند و گیاهان و جانوران به سختی می توانند در آنجا وجود داشته باشند. برای خوشگذرانی در ماداگاسکار برترین مکان در غرب، پارک ملی Tsingy de Bemaraha (یکی از اولین مکان های تایید شده یونسکو در کشور) از جاهای تماشای ماداگاسکار است که شامل پارک ملی Tsingy de Namoroka، منطقه محافظت شده Ankarana و کوه های قرمز غنی از آهن پارک Tsingy Rouge در سفر به ماداگاسکار است.

3-جزیره به یادماندنی

در حالت واقعی اقیانوس هند در سفر به ماداگاسکار، بعضی از سواحل شنی مهیج را فراهم می نماید که خلوت بودن آنجا، یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می گردد. آب هایی که ماداگاسکار را احاطه می نماید و مواردی که در آن ها وجود دارند، بسیار متنوع هستند. در تپه دریایی بزرگ(The Great Reef) ، انواع ماهی در مقدار های مختلف وجود دارند درحالیکه دلفین ها و سفره ماهی هم در زمان هایی از سال در آنجا موجود هستند.برای شنا کردن با لاک پشت های دریایی به Nosy Sakatia سفر کنید و با سفر یک روزه برای خوشگذرانی در ماداگاسکار از ماه اکتبر تا دسامبر از Nosy Be، میتوانید با نهنگ های آرام روبرو شوید. در این میان، جزیره Ile Sainte Marie باشکوه برای تماشا نهنگ ها از ماه ژوئن تا سپتامبر بسیار ایده آل است چرا که نهنگ های گوژپشت برای زایمان به آب های گرم می آیند. اگر در آب شیرجه بزنید، می توانید به تمام خواسته های خود برسید.

4-بائوباب های فراوان

اگر لمور دم حلقه ای شما را به یاد جاهای تماشای ماداگاسکار نمی اندازند مطمئناً درخت بائوباب این کار را انجام خواهد داد. هشت گونه از بائوباب های دنیا را می توان در ماداگاسکار پیدا کرد که شش مورد آن ها بومی هستند. با نگاه به ریشه گیاهان کاشته شده می توان گفت که درختان بائوباب، شتر جنگل هستند چرا که می توانند هزاران لیتر آب را در خود حفظ نمایند و مناسب به شرایط محیطی گوناگون هستند.خیابان بائوباب در ماداگاسکار غربی، دقیقاً مکانی برای تماشا آن ها است (به خصوص در زمان طلوع و غروب آفتاب) با اینحال، گونه های دیگر بائوباب را در شرایط خاص می توان در جزیره پیدا کرد.

5-تجربه آنتاناناریوو

از جاهای تماشای ماداگاسکار مرکز تپه ای ماداگاسکار که به طرز محسوسی به عنوان Tana شناخته می گردد، شهر پر جمعیتی است که بیشتر مسافران از اینکه آن را در برنامه سفر خود قرار نمی دهند، به شدت پشیمان خواهند شد. بله درست است که این شهر، بسیار شلوغ است و آلودگی یک مشکل بزرگ آن است اما این شهر دقیقا مخالف منظره ها روستایی و پارک ملی وسیع ماداگاسکار است. اینجا به خاطر ارتفاعی که دارد، آب و هوای خنک تری دارد و در اینجا می توانید تنها مکان فرهنگی تایید شده به وسیله یونسکو در کشور را ببینید. اینجا مرکز خیره نماینده منطقه است و مقام رسمی دولت در اینجا واقع شده است. گذراندن یک یا دو شب در اینجا می تواند خاطره انگیز باشد. تمام مسیرهای شیب دار آن دارای زیبایی های بسیار خیره نماینده هستند.

6- خوراکی های خوشمزه شیرین

ماداگاسکار، فراوری نماینده وانیل در دنیا است. این چاشنی شیرین که اصل آن مربوط به مکزیک است، از گردافشانی در مزارع به دست می آیند که همین موضوع، آن ها را بسیار لوکس می نماید. برداشت وانیل در ماه جولای و در ساحل وانیلی واقع در شمال شرق انجام می گیرد.درحالیکه که موز، آناناس و انبه به طور آزادانه رشد می نمایند، مقادیر زیادی از کاکائو، میخک، فلفل و دارچین بعلاوه در اینجا کاشت می شوند. فصل انبه در ماه اکتبر، زمانی که درختان در آب و هوای استوایی رشد می نمایند، و فصل lychee، که در ماه نوامبر شروع می شوند، را هرگز از دست ندهید.

7-mora mora را یاد بگیرید.

در این منطقه، کلماتی وجود دارند که دوبار تکرار می شوند. mora mora به معنی آرام آرام است و یک جواب برای هر چیزی در ماداگاسکار است به خصوص اگر که عجله داشته باشید. اگر شما در چاله ای بیوفتید یا نشانه ای از بی طاقتی را داشته باشید، جواب mora mora را خواهید شنید. بنابراین ممکن است به محض اینکه وارد این منطقه و جزیره شوید، این کلمه را بشنوید.

8-تمام شدن بیماری فراگیر طاعون

افکار قرون وسطایی بر آن است که هنوز بیماری فراگیر طاعون در ماداگاسکار، به خصوص در فصل مرطوب از جولای تا نوامبر، وجود دارد. این موضوع باعث شد که در سال 2017، هیچ گونه بازدید نماینده ای به ماداگاسکار سفر نکند و همواره یک نگاه حساسی به این جا وجود داشته باشد. با اینحال، نه تنها این بیماری فراگیر به اتمام رسیده است بلکه خطر ابتدا به آن هم در تورهای ماداگاسکار بسیار کم شده است. با اینحال، اقدامات محتاطانه برای جلوگیری از بیماری اجرا شده است.

منبع: همگردی

به "خوشگذرانی در ماداگاسکار ، 8 علت برای سفر به ماداگاسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در ماداگاسکار ، 8 علت برای سفر به ماداگاسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید