کوشش و پیگیری قهرمان کشتی برای درمان ورزشکار قطع نخاعی

به گزارش وبلاگ سفر، دارنده مدال برنز کشتی آزاد دنیا این روزها در کوشش است که فرایند درمان ورزشکار قطع نخاعی استان آذربایجان شرقی با شرایط بهتری نسبت به گذشته پیگیری گردد.

کوشش و پیگیری قهرمان کشتی برای درمان ورزشکار قطع نخاعی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر، پرویز هادی که سال هاست تمرینات آماده سازی اش را در تهران دنبال می نماید، در ماه های اخیر و بعد از سرانجام مسابقات انتخابی تیم ملی به تبریز رفت و در شهر خودش به تمرین پرداخت. او در روزهای گذشته با حضور در منزل رسول دنیا بین کشتی گیر جوان سردرودی که حدوداً 10 ماه پیش در حین تمرین کشتی دچار قطع نخاع شده بود، در جریان فرایند درمانی او نهاده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ سفر بخوانید. (کلیک کنید)

پرویز هادی در این باره به وبلاگ سفر گفت: در این چند ماه شنیده بودم که این بنده خدا دچار مشکل شده است، اما چون تهران بودم، نتوانستم کاری انجام دهم. متأسفانه این جوان که جودوکار بوده، چون به فنون کشتی آشنایی زیادی نداشته است، ظاهراً در حین تمرین کشتی فن خورده و از بالا با سر به تشک برخورد نموده و نخاعش قطع شده است. در این مدت متأسفانه کارهایی که به لحاظ درمانی لازم بوده است، انجام نشده و او با مسائل عدیده ای روبرو شده است. من با دکتر رحیمی که یکی از پزشکان حاذق تبریز است و قبلاً در زمانی که خودم از ناحیه کمر آسیب دیده بودم یاری زیادی به من کرد، تماس گرفتم و گفت که از طرف ما هر قولی می دهی، خیالت راحت باشد. امیدوارم همه یاری نمایند و این جوان بتواند بخشی از سلامتی اش را بازیابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش و پیگیری قهرمان کشتی برای درمان ورزشکار قطع نخاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش و پیگیری قهرمان کشتی برای درمان ورزشکار قطع نخاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید