ببینید ، پاسخ زاکانی به تغییر بعضی مدیران شهری: صبر کنید، صبر ، لغو مصوبه شورا درباره پارکینگ ها معضلی را رفع نمی کند

به گزارش وبلاگ سفر، شهردار تهران گفت: شورای شهر مصوبه ای در رابطه با پارکینگ ها داشت که در بستر آن می توانستیم تا شعاع 300 متر پارکینگ ایجاد کنیم اما لغو این مصوبه مشکلاتی ایجاد می نماید باید در رابطه با مصوبات دقت بیشتری داشت تا مردم نفع بیشتری ببرند.

ببینید ، پاسخ زاکانی به تغییر بعضی مدیران شهری: صبر کنید، صبر ، لغو مصوبه شورا درباره پارکینگ ها معضلی را رفع نمی کند

به گزارش وبلاگ سفر، علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز روز چهارشنبه در ملاقات مدیریت شهری مرکز با اعضای دیوان عدالت اداری با اشاره به آرای صادره در رابطه با صدور پروانه ها گفت: گاهی اوقات مقررات مربوط به صدور پروانه منجر به محدودیت هایی می گردد که ضوابط مانع شهرداری می شوند.

او با اشاره به آرای ماده 100 ادامه داد: بخش عمده ای از این آرا را نمی توان اجرا کرد و اعاده دادرسی این امکان را ایجاد می نماید که فرصت های جدیدی برای شهر خلق کنیم.

شهردار تهران درباره شکایت که از آرای کمیسیون باغات انجام می گردد، اضافه نمود: گاهی نقض رأی توأم با یک الزام است و اعضای کمیسیون ماده 7 با دقت بسیار این آرا را آنالیز می نمایند اما متأسفانه با وجود اینکه در پی ترویج فضای سبز هستیم مردم اشتیاقی به اجرای این کار ندارند.

  • هر شنبه یک پروژه افتتاح خواهد شد | با وزارت دفاع در مورد یادگار امام تفاهم کردیم
  • پلمب یکی از ساختمان های ناایمن تهران در شب گذشته

زاکانی با بیان اینکه برای باغ های تهران باید فکری جدی کرد، گفت: به شدت در پی کاشت درخت و افزایش فضای سبز هستیم و به همین علت سال گذشته 1250 هکتار فضای سبز اضافه و چند بوستان نیز افتتاح شد.

او با اشاره به لغو مصوبات شورای شهر گفت: شورای شهر مصوبه ای در رابطه با پارکینگ ها داشت که در بستر آن می توانستیم تا شعاع 300 متر پارکینگ ایجاد کنیم اما لغو این مصوبه مسائلی ایجاد می نماید.باید در رابطه با مصوبات دقت بیشتری داشت تا مردم نفع بیشتری ببرند.

شهردار تهران با اشاره به وجود مسائل در شهر تهران و اینکه بسیاری از مسائل متعلق به گذشته است، بیان کرد: میراث دار مسائل گذشته هستیم و مسائل گذشته نباید گریبانگیر ما گردد.اصل تشکیل این جلسه بسیار خوب است و امیدوارم رویه دیوان عدالت اداری منجر به این گردد تا همکاری ها بیشتر باشد.

ساختمان های ناایمن میراث شوم گذشته

در حاشیه ملاقات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رئیس دیوان عدالت اداری، از علیرضا زاکانی شهردار تهران در مورد موضوع ساختمان های ناایمن نیز پرسشی مطرح شد. او با بیان اینکه ساختمان های ناایمن در شهر تهران میراث شومی است که از گذشته مانده و آنچه تهدید می گردد خود شهروندان هستند .

زاکانی با اشاره به پلمب ساختمان آزاد گفت: این ساختمان به عنوان نمونه یک ساختمانی که اشکالات متعدد بود مورد توجه قرار گرفته و پلمب شد.

شهردار تهران با بیان اینکه مواجهه شهرداری موجب شد که کسبه بیکار شوند، اضافه نمود: اگر امکان دیگری وجود داشته باشد و خود صاحبان کسب و کار بخواهند برای ایمن سازی پیش قدم شوند، پیگیری می کنیم.

زاکانی با بیان اینکه دغدغه ما صیانت از شهروندان است و کسبه هم شهروندان شهر محسوب می شوند اضافه نمود: این پاساژ هم برای خود کسبه و هم مراجعان خطرناک بود و برای همین به وظایف خود عمل کردیم. استحکام بخشی ساختمان را آنالیز می کنیم و اگر خودشان هم پیش قدم شوند، انجام می گردد.

شهردار تهران بعلاوه با اشاره به برنامه افتتاحیه ها در روزهای شنبه پنجم شهریور گفت: شنبه هفته آینده بال غربی بزرگراه یادگار امام را که چند هزار میلیاردی است و تجهیز شده و با همکاری وزارت دفاع افتتاح خواهد نمود.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با توجه به یک ساله شدن مدیریت شهری، مدیران شهرداری و شهرداری های منطقه ها تغییر می نمایند، گفت: صبر کنید، صبر.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، پاسخ زاکانی به تغییر بعضی مدیران شهری: صبر کنید، صبر ، لغو مصوبه شورا درباره پارکینگ ها معضلی را رفع نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، پاسخ زاکانی به تغییر بعضی مدیران شهری: صبر کنید، صبر ، لغو مصوبه شورا درباره پارکینگ ها معضلی را رفع نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید