اخبار مجلس

ضرغامی: مجسمه سرباز هخامنشی به کشور بازگشت ، از ابتدای دولت 30 اثر تاریخی به کشور برگشته

عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، گفت: در پی دستور رییس جمهور برای آزادسازی سواحل، از جمله وظایف ما ارائه طرح های مناسب گردشگری در سواحل بود و طرح های مختلفی ارائه و نهایی شده، اما به دلایل مختلف در دستگاه ها برای...

14 تیر 1402

مدارس و دانشگاه ها دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند؟

خبرنگاران : با توجه به ادامه شرایط پایداری هوا و بر اساس پیش بینی های هواشناسی مبنی بر اینکه برای فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش خاصی در تهران نخواهیم بود، تشدید شرایط آلودگی هوای مرکز دور از فکر نخواهد بود.

21 آذر 1401

ببینید ، پاسخ زاکانی به تغییر بعضی مدیران شهری: صبر کنید، صبر ، لغو مصوبه شورا درباره پارکینگ ها معضلی را رفع نمی کند

شهردار تهران گفت: شورای شهر مصوبه ای در رابطه با پارکینگ ها داشت که در بستر آن می توانستیم تا شعاع 300 متر پارکینگ ایجاد کنیم اما لغو این مصوبه مشکلاتی ایجاد می نماید باید در رابطه با مصوبات دقت بیشتری داشت تا مردم نفع بیشتری ببرند.

5 شهریور 1401

موسوی لارگانی: تیم مالی کابینه به یک اصلاح جدی احتیاج دارد

سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: یک چهارم از فرصت دولت آقای رئیسی گذشت. افزایش قیمت و تورم فراتر از انتظار و توان مردم بود.

24 مرداد 1401

13 دستور ویژه رئیس جمهوری برای خبرنگاران ، تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

محمدمهدی اسماعیلی گفت: برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده که بخشی از آن بیان شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اعلام می گردد.

22 مرداد 1401

دعوا بر سر نخواستن دلار جهانگیری

لحظاتی قبل مجلس با دوفوریت و یک فوریت طرح دولت مخالفت کرد. این طرح که به اشتباه در رسانه ها به طرح حذف ارز 4200 تومانی مشهور شده بود، در واقع مجوزی برای افزایش سقف برداشت ارز ترجیحی برای تامین کالا های اساسی در سال 1400 بود.

21 تیر 1401

مخالفت ایرلاین های خارجی با افزایش قیمت بلیت هواپیما

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مخالفت ایرلاین های خارجی با افزایش قیمت بلیت هواپیما صورت پذیرفت.

26 اردیبهشت 1401

140 نماینده کنگره آمریکا خواهان حل سریع مشکل کمبود تراشه شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان ایالات متحده در 4 فوریه لایحه ای را با هدف افزایش رقابت آمریکا با چین در حوزه فراوری تراشه با اختصاص 52 میلیارد دلار برای تقویت فراوری انواع نیمه هادی در ایالات متحده تصویب کرد.

19 اردیبهشت 1401

بی خبری مجلس از مفاد قرارداد ایران و چین

نماینده مردم آزادشهر در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از مفاد قرارداد ایران و چین، مباحث مطروحه بین مقامات ایران و روسیه و مذاکرات وین اطلاعی ندارد.

9 اردیبهشت 1401

امواج رادیویی اف.ام در نروژ به خاطرات پیوست

دولت نروژ شهر بودو را به عنوان اولین شهر این کشور معرفی کرد که امواج رادیویی اف.ام آن در یازدهم ژانویه قطع شده و این خبر را داد تا سرانجام امسال میلادی، امواج رادیویی اف.ام در کل نروژ دیگر شنیده نخواهد شد و جای خود را به شبکه های دیجیتال (DAB) که به گفته حامیانش...

13 اسفند 1400

خرید سیمان خرد از بورس کالا با گواهی سپرده

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران گفت: خریداران خرد سیمان می توانند با داشتن کد بورسی اقدام به خرید خرد سیمان از بورس کالا نمایند.

11 آذر 1400

نتایج آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام شد ، ثبت نام پذیرفته شدگان از 14 مهر

با توجه به اعلام نتایج چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، پذیرفته شدگان باید از 14 مهرماه برای ثبت نام در محل پذیرش خود اقدام کنند.

24 مهر 1400

آثار ارز 4200 تومانی در دولت قبل نمایان نبود، نگران تأمین کالاهای اساسی نیستیم

خبرنگاران- نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مردم آثار ارز 4200 تومانی را در دولت قبل در سفره های خود ندیدند، گفت: هیچ نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

24 شهریور 1400

13 دستور بودجه ای رئیسی

جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار گردید و در این جلسه سازمان برنامه و بودجه گزارشی از عملکرد منابع و مصارف عمومی بودجه سال 1400 و پیش بینی ها درمورد شرایط بودجه تا سرانجام سال ارائه کرد.

27 مرداد 1400

خسارت اقتصادی به گردشگری ایران در دوران کرونا فراتر از 32 هزار میلیارد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خسارت اقتصادی به گردشگری ایران در دوران کرونا فراتر از 32 هزار میلیارد شد.

17 مرداد 1400

مراکز علمی باید زیست بوم تکامل خود را بشناسند

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از رسالت های مراکز علمی و فرهنگی این است که در وهله اول زیست بوم تکامل خود را بشناسند و خراسان نه تنها در تاریخ ایران که در تاریخ دنیا در حوزه علم، فرهنگ و ادب سخن برای گفتن دارد.

2 اردیبهشت 1400

سفر به 91 درصد شهرها مجاز است

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به 91 درصد شهرها در نوروز مجاز است و فقط 40 شهر شرایط قرمز، نارنجی و محدودیت سفر دارند.

25 فروردین 1400

آخرین تغییرات سهمیه بنزین وانت بارها اعلام شد

آخرین تغییرات سهمیه بنزین وانت بارها طی اطلاعیه ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام شد.

30 اسفند 1399

نبود اطلاعات کامل نظارت بر شرایط نهاده ها را سخت نموده است

معاون اموردام وزارت جهاد کشاورزی گفت: تخلف در بخش نهاده های دامی وجود دارد و این تخلفات را باید دستگاه های نظارتی پیگیری نمایند.

21 بهمن 1399

روحانی: دولت نتوانسته نمره 20 بگیرد، دوقطبی درباره واکسن نه سازنده است و نه مفید

رئیس جمهور گفت: به مردم عزیز ایران می گویم که آن ها 2 نمره 20 گرفته اند که البته تا سرانجام سال باز هم زمان داریم، ولی دولت نتوانسته نمره 20 بگیرد.

17 بهمن 1399
تعداد: (36)