باگ بزرگ و مشکل ساز پیغام رسان های داخلی از نظر رئیس سندیکای مخابرات !

به گزارش وبلاگ سفر، رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران می گوید پیغام رسان های داخلی فاقد یکی از مهمترین ویژگی های مفهوم پیغام رسان های بین المللی هستند. او این موضوع را در مصاحبه با سیتنا بیان نموده است.

باگ بزرگ و مشکل ساز پیغام رسان های داخلی از نظر رئیس سندیکای مخابرات !

حسین ریاضی درباره ارزیابی عملکرد سکوها و پیغام رسان های داخلی، گفت: استفاده از پیغام رسان ها با هدف برقراری ارتباط گروهی و یا با افراد خاص، صرف نظر از موقعیت مکانی و یا ملیت و محل سکونت دائم و یا موقت آنها به منظور ارتباطات شخصی و اجتماعی و مالی و فرهنگی است که پیغام رسان های داخلی فاقد چنین قابلیتی به طور کامل هستند و برای برقراری ارتباط با افراد و یا شرکت هایی که شماره موبایل ایرانی ندارند و ایرانی نیستند و یا ایرانی هستند ولیکن مقیم خارج از کشور هستند، مشکلاتی دارند ولذا نمی توانند تسهیلگر ارتباطات بین المللی باشند.

رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، اعلام نمود:به واسطه تسهیلگری که پیغام رسان های خارجی در روابط مالی و آموزشی و صنعتی و بازرگانی انجام می دهند، بسیاری از فعالیت های مالی بر روی آنها شکل گرفته است و محدودیت هایی که به بعضی پیغام رسان های خارجی اعمال شده است، برای رشد مالی کشور مانع ایجاد نموده است که نتیجه آن کاهش رشد صادرات و فعالیت های مالی در کشور میباشد ولذا بایستی طوری مدیریت گردد که محدودیت ها برداشته گردد.

4141

منبع: خبرآنلاین

به "باگ بزرگ و مشکل ساز پیغام رسان های داخلی از نظر رئیس سندیکای مخابرات !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ بزرگ و مشکل ساز پیغام رسان های داخلی از نظر رئیس سندیکای مخابرات !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید