ایستینیه پارک، محبوب ترین مرکز خرید استانبول

به گزارش وبلاگ سفر، معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول

استانبول شهر پرجنب و جوش ترکیه بعد گشت و گذار و سرگرمی می تواند برترین میزبان برای کسانی که اهل خریدهای تک و عمده هستند به شمار می رود و به جرات می توان گفت یکی از ابرقدرت های فراوری پوشاک در آسیا و خاورمیانه می باشد. از همین رو سالانه گردشگران بسیاری به قصد خرید لباس به این کشور و به خصوص استانبول سفر می نمایند زیرا هزینه پوشاک در این شهر به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر حتا ایران مقرون به صرفه تر است. ما هم در مجله گردشگری خبرنگاران اقدام به معرفی بیشتر مراکز خرید این شهر نموده ایم و در این مطلب هم می خواهیم درباره ایستینیه پارک در استانبول که دیگر مراکز خرید معروف و محبوب گردشگران هنگام سفر به استانبول محسوب می گردد نیز صحبت کنیم؛ در ادامه همراه ما در سفر به استانبول باشید تا بیشتر درباره مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول باشید.

ایستینیه پارک، محبوب ترین مرکز خرید استانبول

همانطور که در بالا هم ذکر کردیم، استانبول برای کسانی که اهل خرید هستید بهشتی از مراکز خرید با قیمت های مناسب محسوب می گردد. در این شهر صدها مرکز خرید و بازار محلی وجود دارد که امکان این که شما چیزی بخواهید و پیدا نکنید تقریبا می توان گفت که صفر است. ایستینیه پارک در استانبول را تقریبا می توان گفت که یکی از بهترین و مشهورترین مراکز خریدی است که در این شهر وجود دارد و می توانید چند ساعتی را در آن بگذرانید و متوجه گذر زمان نشوید. این مرکز خرید از وسیع ترین و زیباترین مجتمع های تجاری ترکیه به شمار می رود و شما حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید از سینماها و تفریح های دیگری که در این مکان وجود دارند بهره ببرید. در این مجتمع خرید شما می توانید بهترین برندهای معروف دنیا را بخرید و از تفریح های جالبی در این مرکز خرید وجود دارد نظیر سینمای آی مکس IMAX نهایت لذت را ببرید.

نکته مهمی که در خصوص این مرکز خرید می توان بیان نمود سطح قیمت مناسب برای خرید می باشد.

مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول در سال 2007 در مساحتی حدود 270 هزار مترمربع ساخته شد و با توجه به این که از بازگشایی آن چندین سال می گذر اما همچنان ظاهر زیبایی دارد و علت آن هم این است که مسئولان آن به طور مکرر این مرکز خرید را بازسازی می نمایند و اجازه نمی دهند که چهره مدرن خود را از دست بدهد. حدود 300 فروشگاه از برندهای مختلف در این فروشگاه شعبه دارند و از 270 هزار متر مربعی که به این مرکز اختصاص داده شده است، 87.000 متر مربع آن فروشگاه های گوناگون هستند. برای ساخت چنین مجموعه پیشرفته و لوکسی 250 میلیون دلار هزینه شده است پس حتما در سفر به استانبول از آن تماشا کنید. جالب است بدانید که با توجه به صدها مرکز خریدی که در استانبول وجود دارد اما مرکز خرید ایستینیه پارک به علت کیفیت خوب اجناس، دسترسی آسان و محیط دوست داشتنی اش بیش از بقیه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و هم اکنون از محبوب ترین مراکز خرید در شهر استانبول به شمار می آید.

امکاناتی که این مرکز خرید برای خریداران خود ارائه داده است می توان به پارکینگی با ظرفیت 3600 اتومبیل، سرویس های بهداشتی مدرن و تمیز، 12 سالن تفریحاتی جهت سینما، تئاتر و استادیوم، انواع رستوران ها و کافی شاپ ها که بتوانید علاوه بر خرید اوقات خوشی هم داشته باشید.

جالب است بدانید که این مرکز خرید در طول سال هایی که در حال فعالیت است جوایز متعددی را دریافت نموده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • در سال 2008، جایزه بهترین مرکز خرید سال (Shopping Mall developer of the Year Award)
  • در سال 2009، جایزه بهترین مرکز خرید اروپا از آی سی اس سی ICSC (جایزه انجمن تجارت دنیای صنعت خرید)
  • در سال 2009، جایزه بهترین مرکز خرید سال از ای ام پی دی AMPD

ارزیابی هزینه های در مرکز خرید ایستینیه پارک

به طور کلی اگر بخواهیم درباره هزینه در این مرکز خرید صحبت کنیم باید بگوییم که با توجه به آن که اغلب کالاهایی که در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین برندهای مشهور دنیا هستند مقرون به صرفه نیستند اما با به نسبت کالای خوبی که می خرید قیمت محصولات بسیار مناسب هستند. پس گفتنی است که اگر شما دنبال خرید مقرون به صرفه هستید ایستینیه پارک در استانبول گزینه مناسبی نمی تواند برایتان باشد. جالب است بدانید بسیاری از گردشگران برای استفاده از امکانات رفاهی و تفریح های این مجتمع تجاری به ایستینیه پارک می روند برای مثال سینمای این مرکز بی همتاست و می تواند خاطره ای به یادماندنی برای تان بسازد.

معرفی طبقه های مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول

در این قسمت از مطلب معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک در استانبول می خواهیم شرح مختصری درباره آنچه که در طبقات مختلف این مجتمع خرید استانبول انتظارتان را می کشد نیز صحبت کنیم. گفتنی است بگوییم که این مرکز خرید دارای 300 فروشگاه در زمینه های پوشاک، آرایشی، بهداشتی و لوازم منزل می باشد که در زیر خواهیم گفت هر یک در کدام طبقه هستند:

  • طبقه همکف

در این طبقه شما شاهد برندهای لوکس و همینطور میانه نظیر (BERENICE ،CALVIN KLEIN، CHANEL ،COS ،LACOSTE ،ZARA ،Benetton ،SEVIL) نیز می گردد؛ توجه داشته باشید که قسمت اطلاعات مرکز خرید نیز در این طبقه مستقر است.

  • طبقه اول

اغلب فروشگاه های طبقه اول این مرکز نیز به فروش پوشاک مشغول هستند. مهم ترین برندهای این طبقه شامل (CHANEL ،DIOR ،Gucci ،LORO PIANA ،Dolce & Gabbana ،MIU MIU ،HOGAN) می گردد. توجه داشته باشید که برندهای گران این مرکز خرید در طبقه اول و همکف هستند و هرچه به طبقه های پایین تر بروید، می توانید اجناس مقرون به صرفه تری بخرید.

  • طبقه منفی

این طبقه از قسمت های مورد علاقه ایرانی هاست زیرا برندهای محبوب شان در این طبقه قرار دارند. سطح هزینه برندهای این طبقه میانه است و می توانید از برندهایی نظیر (Adidas ، Camper ،D&R ،GAP ،Koton ،louis vuitton ،Nike ،Puma) نیز خرید کنید.

  • طبقه منفی

در این طبقه علاوه بر عطر و لوازم آرایشی و پوشاک، لوازم الکترونیکی نیز عرضه می گردد. بعلاوه در این قسمت می توانید برندهای مخصوص کشور ترکیه را بیابید که امروزه هواداران خاص خودشان را دارند. سطح قیمت همه این برندها میانه است.

دسترسی به مرکز خرید ایستینیه پارک

به منظور دسترسی به مرکز خرید ایستینیه پارک در تور استانبول گفتنی است که به علت موقعیت قرارگیری آن در مرکز شهر به راحتی می توانید با استفاده از اتوبوس یا مینی بوس خودتان را به این مجتمع خرید برسانید.

ساعت های کار: 10:00- 22:00

آدرس: Pınar Mahallesi, Katar Caddesi No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

جاذبه های اطراف مرکز خرید ایستینیه پارک

  • پارک امریگان در فاصله 2.5 کیلومتر
  • یونیک استانبول در فاصله 3 کیلومتر
  • موزه سابانچ در فاصله 3.2 کیلومتر
  • موزه ماشین عثمان در فاصله 3.6 کیلومتر
منبع: الی گشت

به "ایستینیه پارک، محبوب ترین مرکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستینیه پارک، محبوب ترین مرکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید