مدارس و دانشگاه ها دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند؟

به گزارش وبلاگ سفر، خبرنگاران : با توجه به ادامه شرایط پایداری هوا و بر اساس پیش بینی های هواشناسی مبنی بر اینکه برای فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش خاصی در تهران نخواهیم بود، تشدید شرایط آلودگی هوای مرکز دور از فکر نخواهد بود.

مدارس و دانشگاه ها دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند؟

تسنیم نوشت: با رسیدن شاخص کیفیت هوای تهران در روز آدینه هفته جاری به بیش از 150 و بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز شنبه و امروز یکشنبه در تمام شهرستان های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و مبه وسیلهه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر شد.

اما شاخص آلودگی هوای تهران در روز جاری عدد 130 را نشان می دهد که گویای شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

از سویی با توجه به ادامه شرایط پایداری هوا و بر اساس پیش بینی های هواشناسی مبنی بر اینکه برای فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش خاصی در تهران نخواهیم بود، تشدید شرایط آلودگی هوای مرکز دور از فکر نخواهد بود.

بر همین اساس به احتمال زیاد تا عصر امروز، کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای تصمیم گیری درباره تعطیلی روز دوشنبه 21 آذر ماه مدارس، دانشگاه ها و بخش های دولتی و غیردولتی تشکیل می گردد.

در صورت تشدید شاخص کیفیت هوای تهران و عبور این شاخص از 190 علاوه بر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها ممکن است که این کمیته، تعطیلی بخش های دولتی، ادارات و بعضی از بخش های خصوص را نیز اعلام کند.

خبر تکمیلی

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی مدارس مقاطع تحصیلی استان های تهران و البرز به جز شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه و شهر رودهن در روزهای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه غیرحضوری شد.

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار گردید.

بر اساس مصوبات این کارگروه، دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه و شهر رودهن کودکستان ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و مبه وسیلهه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

بعلاوه فعالیت های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به وسیله شهرداری تهران صادر نمی گردد.

از شهروندان تقاضا می گردد از تردد غیرضروری خودداری نمایند.

بعلاوه روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "مدارس و دانشگاه ها دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه ها دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید