سفر به 91 درصد شهرها مجاز است

به گزارش وبلاگ سفر، رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به 91 درصد شهرها در نوروز مجاز است و فقط 40 شهر شرایط قرمز، نارنجی و محدودیت سفر دارند.

سفر به 91 درصد شهرها مجاز است

به گزارش وبلاگ سفر از ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر روز سه شنبه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با اشاره به افزایش 13 درصدی ترددها در اسفند اضافه نمود: مجروحان تصادفات سال جاری کاهش 74 هزار نفری داشته است.

وی اضافه نمود: با همت همه دستگاه ها و سازمان ها 30 هزار نیروی پلیس راه و راهور در 236 هزار کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی حضوری فعال دارند.

هادیانفر گفت: در سال 1397 و 1398 شاهد کاهش آمار جان باختگان تصادفات بودیم.

وی ادامه داد: استفاده از همیاران و بازرسان نامحسوس و تعامل وزارت آموزش و پروش باعث ارتقاء فرهنگ ترافیک و موجب کاهش 18 درصدی تخلفات رانندگی شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز شاهد هستیم که در دورترین شهرهای کشور همه از کمربند ایمنی استفاده می نمایند. بستن کمربند تا 80 درصد در حفظ جان سرنشینان و راننده اثربخش است.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه 35 میلیون وسیله نقلیه در اختیار 44 میلیون راننده است، اضافه نمود: سالانه دو میلیون خودرو در کشور فراوری می گردد، اما متأسفانه زیرساخت ها هیچ گونه تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه بیشترین کاهش ترددها را به میزان 68 درصد در فروردین 1399 داشتیم، اضافه نمود: متوسط ترددها کمتر از 15 درصد نسبت به سال گذشته بوده است و اسفندماه سال جاری نیز افزایش 13 درصدی را در ترددها شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه نمود: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو که اساس آن صحبت با تلفن همراه است و خستگی و خواب آلودگی مهم ترین عوامل تصادفات است.

منبع: جام جم آنلاین

به "سفر به 91 درصد شهرها مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به 91 درصد شهرها مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید