مساله اصلی، لغو تحریم ها است، ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی ندارند

به گزارش وبلاگ سفر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بایدن می گوید اگر رئیس جمهور شوم به برجام برمی گردم، اما ایرانی ها باید برجام 2 و 3 را هم بپذیرند یعنی برد موشک هایشان را محدود کنند و در منطقه حضور نداشته باشند و در صورت پذیرش این شروط، تحریم ها را برمی داریم

مساله اصلی، لغو تحریم ها است، ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی ندارند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سفر، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با رسانه ملی در پاسخ به پرسشی درباره برخی ادعا ها مبنی بر ارجحیت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای کشورمان گفت: ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای ما ندارند.

وی افزود: بایدن می گوید اگر رئیس جمهور شوم به برجام برمی گردم، اما ایرانی ها باید برجام 2 و 3 را هم بپذیرند یعنی برد موشک هایشان را محدود کنند و در منطقه حضور نداشته باشند و در صورت پذیرش این شروط، تحریم ها را برمی داریم.

رضایی تاکید کرد: مساله اصلی، لغو تحریم ها علیه کشورمان است که ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی برای آن ندارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که با توجه به تجربه برجام حتی اگر پیشنهاد جدیدی ارائه شود مذاکره و توافق احتاقتصادی با کاخ سفید چقدر اطمینان آور است شرح داد: ملت و نظام جمهوری اسلامی دیگر به هیچ قول و صحبتی که پشتوانه عملی نداشته باشد اعتماد ندارند؛ ما جز عمل به چیز دیگری فکر نمی کنیم و باید عمل ببینیم.

وی همچنین در خصوص شرایط اقتصادی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب، برای اداره کشور در شرایط کنونی به سران سه قوه اجازه دادند که در جلسات مشترک؛ با اختیار کامل، برای عبور از شرایط جاری کشور تصمیم بگیرند. متاسفانه از این فرصت استفاده نمی شود

رضایی در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد می کنم هفت اقتصاددان نخبه و کار آزموده در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مستقر شوند و از دیدگاه های آنان در تصمیمات سران سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور استفاده شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام شرح داد: اگر سران قوا، جلسات مشترک شان را جدی بگیرند و دبیرخانه شأن را تقویت کنند و از دیدگاه اقتصاددانان استفاده کنند خیلی زود بر اداره کشور مسلط می شوند و بازار سرمایه و بورس نجات پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مساله اصلی، لغو تحریم ها است، ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساله اصلی، لغو تحریم ها است، ترامپ و بایدن هیچ پیشنهاد جدیدی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید