ترامپ: هویت دولت بعدی آمریکا معین نیست

به گزارش وبلاگ سفر، رئیس جمهور آمریکا در اولین نشست خبری خود پس انتخابات ریاست جمهوری به واکسن کرونا اختصاص داد و گفت که این واکسن به زودی در اختیار میلیون ها نفر در ایالات متحده قرار خواهد گرفت.

ترامپ: هویت دولت بعدی آمریکا معین نیست

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سفر به نقل از العربیه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عصر آدینه به وقت واشنگتن در نشست خبری کاخ سفید گفت که واکسن کرونا تا ماه آوریل برای استفاده تمام مردم ارائه خواهد شد، به جز در نیویورک که فرماندار آن به دلایل سیاسی و عدم اعتماد به تهیه کنندگان واکسن تصمیم گرفته فعلا صبر کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ سفر بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ سفر بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه واکسن کرونا پیش از همه به کادر درمانی، سالمندان و گروه های پرخطر، ارائه می گردد، توضیح داد: دولت در کوشش است تا به زودی مجوز استفاده اضطراری از واکسن کرونای ساخت شرکت فایزر ارائه گردد و پس از آن دولت اقدام به توزیع گسترده این واکسن خواهد نمود.

ترامپ اضافه نمود: آنچه که شرکت داروسازی فایرز درباره واکسن کرونا اعلام نموده است، فراتر از حد انتظار بود و بابت این دستآورد از سران دنیا پیغام تبریک دریافت نموده ام.

رئیس جمهور آمریکا گفت: دولت من هماهنگی لازم برای توزیع واکسن کرونا را انجام خواهد داد و امیدواریم که هر چه زودتر با موافقت همراه گردد.

ترامپ عملکرد دولتش در مقابله با ویروس کرونا را خوب توصیف کرد و اضافه نمود: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا نسبت به سایر کشورها کمتر است و این دولت من بود که نقش مهی در کاهش تلفات گسترده ایفا نموده است.

رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود که دولت هزینه زیادی برای تامین لوزام پزشکی و دستگاه های تنفس مصنوعی نموده و 20 هزار تخت برای مراقبت از افراد مبتلا به کرونا فراهم نموده است، اما با در دسترس قرار دریافت واکسن کرونا، تعداد مبتلایان به طر چشمگیری کاهش خواهد یافت.

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه هویت دولت بعدی آمریکا تعیین نیست و با گذشت زمان معلوم می گردد که چه دولتی بر سر کار خواهد آمد، گفت که کشور در دولت کنونی قرنطینه و تعطیل نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: هویت دولت بعدی آمریکا معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هویت دولت بعدی آمریکا معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید