خبرنگاران کجای بازار مسکن است؟

به گزارش وبلاگ سفر، سختی های زیادی در این جهان وجود دارد اما اغراق نیست اگر بگوییم یکی از سختی ها هم پیدا کردن خانه است. خانه ای که که باب میلمان باشد، با هزینه هایمان جور دربیاید و البته وقت ما را برای پیدا کردنش خیلی نگیرد. برای همین کار سخت، سایت های خانه یابی تاسیس شدند تا اقلا رنج رفت و آمد را کم نمایند و ما را در پیدا کردن خانه کمک نمایند. در حال حاضر پلتفرم ها نقشی اساسی در خانه یابی برای شهروندان دارند و تصور جستجوی خانه بدون حضور پلتفرم ها تصوری محال است. یکی از اولین نام هایی که هنگام جستجوی خانه به فکر ما می رسد خبرنگاران است. خبرنگاران که خرید و فروش کالا و خدمات مختلفی را برعهده دارد، یک بخش بزرگ و گسترده به نام املاک دارد که یکی از پربازدیدترین بخش های این سایت است. خبرنگاران این روزها یکی از جامع ترین بانک های اطلاعاتی در رابطه با پیدا کردن خانه است که املاک داران و جستجونمایندگان خانه را به هم مرتبط می نماید.

خبرنگاران کجای بازار مسکن است؟

بخش املاک وبلاگ سفر یک بانک اطلاعاتی کامل است که به شما در هر زمینه ای اعم از خرید، رهن و یا اجاره پیشنهادهای متنوعی ارائه می دهد. در واقع اگر شما دنبال خانه باشید به شما یاری می نماید تا با هر بودجه ای خانه خود را پیدا کنید. فایل هایی که در وبلاگ سفر وجود دارد بسیار متنوع هستند و نمونه این تنوع را در دیگر سایت ها به ندرت می توانید پیدا کنید. از طرفی شما با طبقه بندی درخواست هایتان می توانید به راحتی خانه مورد نظر خود را پیدا کنید.به علت فراوانی زیادی که در بخش املاک وجود دارد، این طبقه بندی به شما یاری می نماید که در بین انتخاب های زیاد سردرگم نشوید. دقت و توجه به جزئیات و آنچه که یک خریدار در پی آن است، یکی از مهم ترین ویژگی های بخش املاک وبلاگ سفر است.

مشتریانی به وسعت یک شهر

اما در سایت وبلاگ سفر همه چیز به بخش جستجونمایندگان خانه در وبلاگ سفر ختم نمی شود. در واقع گروه دیگری که از بخش املاک سایت وبلاگ سفر استقبال می نمایند، فعالان بنگاه های معاملات ملکی هستند. آن ها با انتشار آگهی می توانند به تعداد زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشند. دنیای اینترنت کاری نموده که افراد می توانند از هر شهر و دیاری با هم ارتباط داشته باشند و برای پیدا کردن خانه ایده آل، احتیاج به طی کردن جهت نداشته باشند. وبلاگ سفر در واقع کار را برای بنگاه های معاملات ملکی راحت نموده است. با وبلاگ سفر دایره مشتریان از یک محله و منطقه فراتر می رود و به کل ایران می رسد. فرض کنید شما بنگاه املاک در منطقه 3 دارید اما به راحتی می توانید با هر فردی در هر منطقه ارتباط بگیرید و دایره فروش خود را توسعه دهید. طبق گزارش سال 1399 که وبلاگ سفر منتشر نموده آگهی های املاک وبلاگ سفر، بعد از دسته مربوط به خانه در رتبه دومِ بیشترین آگهی ها بوده است. این رقم آگهی که بسیار قابل توجه است؛ و بخش زیادی از آن از به علت احتیاجی است که کاربران این پلتفرم در بخش املاک در این پلتفرم ثبت نموده اند. در واقع، هرکسی که دنبال خانه می شود، اولین جایی که دنبال می نماید، وبلاگ سفر است.

ثبت 7 میلیون آگهی فروش در یکسال

گزارش سال وبلاگ سفر آمارهای جالب دیگری هم در بخش املاک ارائه داده است. طبق این گزارش، سال گذشته 7 میلیون آگهی فروش املاک و 3/6 میلیون آگهی رهن و اجاره ثبت شده است. میانه بازدید هر آگهی فروش 386 و میانه بازدید هر آگهی اجاره 371 بوده است. اعداد و ارقامی که در رابطه با بخش املاک وبلاگ سفر منتشر شده است گویای همه چیز است. هیچ بنگاه داری در طول روز نمی تواند به این تعداد مشتری دسترسی داشته باشد اما تمام این اعداد و ارقام عجیب با یاری وبلاگ سفر به واقعیت تبدیل شده و در زندگی روزمره املاک داران جا باز نموده است. حتی افرادی که به صورت شخصی آگهی خانه خود را منتشر می نمایند بدون هیچ هزینه ای و به راحتی می توانند به تعداد زیادی مشتری دست پیدا نمایند؛ اتفاقی که شاید تا چند سال پیش قابل تصور نبود.

نگاه همه جانبه به ایران

در انتها نیز باید به این نکته اشاره کنیم که وبلاگ سفر علاوه بر تهران، شهرهای بزرگ زیادی را پوشش می دهد. در واقع خانه شهرهای بزرگ نیز در این سایت آگهی شده و تعداد قابل توجهی خانه برای خرید، رهن و اجاره وجود دارد. در سال های اخیر توجه به دیگر شهرها مورد توجه قرار گرفته و وبلاگ سفر این امکان را می دهد که درخواست نمایندگان خانه از هر شهری باهم در ارتباط باشند و خانه مورد احتیاج خود را پیدا نمایند. این نگاه همه جانبه به ایران در کنار دیگر ویژگی هایی که در این مطلب به آن اشاره کردیم باعث شده تا وبلاگ سفر یکی از برترین گزینه ها برای یافتن خانه باشد.

منبع: بلاگ دیوار

به "خبرنگاران کجای بازار مسکن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کجای بازار مسکن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید