جدیدترین طرح تسلا در راه است ، خودروهایی که راننده را تعقیب می نمایند

به گزارش وبلاگ سفر، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا می گوید که یک ویژگی تازه به زودی به خودروهای تسلا افزوده می گردد که یاری می نماید خودرو شما درست مثل یک حیوان خانگی شما را تعقیب کند.

جدیدترین طرح تسلا در راه است ، خودروهایی که راننده را تعقیب می نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب ماسک که همواره به ایده های نوین و متفاوت مشهور است وعده داده که این ویژگی طی چند هفته آینده در دسترس است.

ماسک گفت: با ارتقاء برنامه ریزی برنامه های خودرو، احتمالا کاربران به زودی شاهد این برنامه خواهند بود. اگر فشارهای قانونی نبود که مانع توسعه سریع بعضی تکنولوژی ها می گردد، شاید سرعت توسعه این تکنولوژی بالاتر بود.

اما این تکنولوژی چگونه کار می نماید؟ ماسک گفت که هر یک از وسایل نقلیه تسلا که با این ویژگی کار می نمایند قادر خواهند بود با تعقیب تلفن همراه هوشمند شما، مثل یک حیوان خانگی محلی که شما در آن هستید را تعقیب نموده و در پی شما حرکت نمایند.

ماسک گفت که از مدت ها پیش تسلا قصد داشته این برنامه را رونمایی کند اما در سایه محدودیت های قانونی در انجام این کار وقفه افتاده بود. با این حال وی اضافه کرد که این شرکت ممکن است قادر به استفاده از Summon + در تمامی بازارهایی که در آن کار می نماید، نباشد. دلیل این امر محدودیت های قانونی عنون شده گرچه او به طور دقیق در خصوص این موانع قانونی صحبت ننموده است.

این تکنولوژی بخشی از سیستم اتوماتیک رانندگی Autospeed Tesla است. این ویژگی اجازه می دهد مدل S و مدل X بااستفاده از نرم افزار تسلا از راه دور حرکت نمایند.

مدیر عامل شرکت تسلا اخیرا کارخانه جدیدی را که در شانگهای افتتاح نموده و با نخست وزیر چین دیدار نموده تا این طرح ها را با او نیز مورد بحث قرار دهد.

منبع: انتخاب

به "جدیدترین طرح تسلا در راه است ، خودروهایی که راننده را تعقیب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین طرح تسلا در راه است ، خودروهایی که راننده را تعقیب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید