جت شخصی 66.5 میلیون دلاری ایلان ماسک ، گلف استریم G650ER با چهار قسمت نشیمن، یک آزمایشگاه و مبل های راحتی تختخواب شو

به گزارش وبلاگ سفر، ایلان ماسک به تازگی گفته که در حال حاضر خانه ای ندارد و در خانه های دوستانش سر می نماید، اما این طور نیست که او از چیزهای لوکس کلا گریزان باشد. یکی از چیزهای لوکسی که او دارد یک جت شخصی 66.5 میلیون دلاری است.

جت شخصی 66.5 میلیون دلاری ایلان ماسک ، گلف استریم G650ER با چهار قسمت نشیمن، یک آزمایشگاه و مبل های راحتی تختخواب شو

به گزارش بیزینس اینسایدر، در سال 2016، مدیر عامل تسلا یک گلف استریمG650ER را خرید. جت شخصی ای که محبوب ثروتمندان است.

ایلان ماسک هر سال صدها پرواز انجام می دهد. تنها در سال 2018 او بیش از 250 پرواز به سراسر آمریکا، اروپا و آسیا انجام داد و 700 هزار دلار برای هواپیمای خود خرج کرد.

این جت گلف استریم G650ER دارای یک آزمایشگاه بزرگ و چهار فضای اتاق نشیمن بزرگ با جایگاه های چرمی کرم رنگ و مبلمان چوبی است.

جت های گلف استریم G650ER دارای میزهای تاشو هستند که در کنار هواپیما قرار گرفته اند و می توان آن ها را با هم ترکیب کرد تا تبدیل به یک یک میز ناهارخوری بزرگ شوند.

او گرچه که مبالغ هنگفتی را صرف خرید خانه ننموده؛ اما اعتراف کرد که برای جت شخصی دست و دل باز بوده: اگر از هواپیمای شخصی استفاده نکنم، ساعات کمتری برای کار خواهم داشت.

گلف استریم گفت که جت لوکس 99 فوتی ماسک، یک خانه واقعی است که مجهز به چندین تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، سیستم تهویه و فضای بزرگی برای نگهداری چمدان ها و بارها است.

جت های گلف استریم G650ER در مجموع دارای 19 جایگاه در فضاهای نشیمن هستند که همگی دارای زیرپایی هستند و می توان آن ها را به تخت تبدیل کرد.

یکی از فضاهای نشیمن شامل یک کابین VIP با درب کشویی است که برای برگزاری جلسات خصوصی مناسب است و دارای یک مبل و بعلاوه یک تلویزیون صفحه تخت است.

به طور که گفتیم او خانه ای به نام خودش ندارد، اما وال استریت ژورنال در دسامبر گزارش نموده بود که او در در عمارتی در آستین که متعلق به یکی از بنیانگذاران PayPal، به نام کن هاوری، اقامت داشته است. این خانه که 750 متر مربع مساحت و 12 میلیون دلار ارزش دارد، گران ترین مکان شهر است که در سال 2018 خریداری شده.

ماسک البته پیش از این خانه هایی داشته، اما در ماه می 2020 در توییتی نوشت: تقریبا تمام دارایی های فیزیکی را می فروشم. صاحب هیچ خانه ای نخواهد شد.

چهار خانه ماسک در لس آنجلس با قیمت درخواستی 62.5 میلیون دلار در ماه می 2020 در فهرست فروش قرار گرفتند. خانه پنجم، که در هیلزبورو، در کالیفرنیا واقع شده بود، با قیمت 35 میلیون دلار برای فروش گذاشته شد.

ایلان ماسک قبلاً گفته بود که در یک خانه ماژولار 35 متر مربعی ساخته شده به وسیله شرکت Boxabl زندگی می نماید. او گفته بود که خانه را حدود 50 هزار دلار اجاره نموده. خانه های این شرکت کوچک اما شیک هستند، مانند یک آپارتمان استودیویی با فضای نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب، با یک حمام مجاور. این خانه ها مانند یک جعبه تاشو خستند و از پنل های بتنی و فولاد مونتاژ شده اند/

Boxabl تایید نکرد که آیا ماسک در یکی از خانه هایش زندگی می نموده، اما در ماه نوامبر گفت که یک خانه را برای یک مشتری سطج بالا در بوکا چیکا آماده نموده.

ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا، در حال حاضر 9.2 درصد از سهام توییتر در اختیار دارد و کوشش می نماید با پیشنهاد 54.20 دلار برای هر سهم، آن را کلا از آن خود کند. ماسک حدود یک هفته پیش، با یک پیشنهاد برای خرید توییتر، دنیای فناوری را شوک زده کرد.

منبع: یک پزشک

به "جت شخصی 66.5 میلیون دلاری ایلان ماسک ، گلف استریم G650ER با چهار قسمت نشیمن، یک آزمایشگاه و مبل های راحتی تختخواب شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جت شخصی 66.5 میلیون دلاری ایلان ماسک ، گلف استریم G650ER با چهار قسمت نشیمن، یک آزمایشگاه و مبل های راحتی تختخواب شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید