افزایش نمایش تبلیغات در اینستاگرام

به گزارش وبلاگ سفر به نقل از انگجت، اینستاگرام در حال آزمایش ارائه خدمات تبلیغاتی و نمایش آگهی در بخش جستجوی این شبکه اجتماعی است. به عنوان مثال اگر کاربران کلمه البسه را جستجو نمایند، نتایجی در فید خبری از حساب های کاربری مرتبط با خرید البسه نمایش داده خواهد شد. قرار است این خدمات به تدریج و طی ماه های آینده در دسترس کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا قرار بگیرد.

افزایش نمایش تبلیغات در اینستاگرام

یک شیوه تبلیغاتی دیگر در اینستاگرام که با همکاری بعضی شرکت ها در حال طراحی است، یادآوری بعضی رویدادهای تجاری برای کاربران است.

کاربران برای مشاهده این نوع تبلیغات باید گزینه یادآوری آگهی های هشدار دهنده را فعال نمایند تا یک روز قبل و سپس 15 دقیقه قبل از آغاز این رویدادها پیغام مرتبط را دریافت نمایند. این پیغام ها بر روی صفحه اصلی نمایشگر گوشی در دسترس قرار می گیرد.

عایدی تبلیغاتی اینستاگرام در سه ماهه چهارم سال 2022 به 31.25 میلیارد دلار رسید که نسبت به رقم 32.64 میلیارد دلار مدت مشابه سال 2021 کاهش یافته و همین مساله موجب نگرانی اینستاگرام شده است.

احتمال افزایش بحران مالی در آمریکا که به اخراج 11 هزار کارمند متا مالک اینستاگرام منجر شده نیز یک نگرانی دیگر در این شرکت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش نمایش تبلیغات در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نمایش تبلیغات در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید