اعلام زمان لیست خودروهای جایگزین طرح دوم سامانه یکپارچه ، 97 درصد متقاضیان تا خاتمه سال 1403 خودرو می گیرند

به گزارش وبلاگ سفر، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: با توجه به ظرفیت جذب نشده در شهریور برای سه درصد به جای مانده ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی تازه و جایگزین فراهم می گردد.

اعلام زمان لیست خودروهای جایگزین طرح دوم سامانه یکپارچه ، 97 درصد متقاضیان تا خاتمه سال 1403 خودرو می گیرند

به گزارش وبلاگ سفر، مهدی تقدسی اضافه کرد: به 97 درصد نفراتی که در مرحله دوم ثبت نام شرکت نموده بودند طبق برنامه زمان بندی تا خاتمه سال 1403 بر اساس برنامه فراوری خودروسازان داخلی، خودرو تعلق می گیرد.

به گفته او، با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات تازه در شهریور برای سه درصد به جای مانده ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی تازه و جایگزین فراهم می گردد.

تقدسی اظهار کرد: جزئیات طرح جایگزینی و مهلت انصراف از طرح دوم سامانه یکپارچه برای شرکت در طرح سوم سامانه این هفته پس از جلسه با وزارت صمت اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد: در شهریور ماه هم به متقاضیانی که خودروسازان ظرفیت خالی دارند می توانند خودرو جایگزین را انتخاب نمایند و فهرست خودروهای تکمیلی هم در هفته پیش رو اعلام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعلام زمان لیست خودروهای جایگزین طرح دوم سامانه یکپارچه ، 97 درصد متقاضیان تا خاتمه سال 1403 خودرو می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان لیست خودروهای جایگزین طرح دوم سامانه یکپارچه ، 97 درصد متقاضیان تا خاتمه سال 1403 خودرو می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید