یک خبر خوب برای علاقمندان به گربه معروف، پوشین

به گزارش وبلاگ سفر، نخستین کافی شاپ دنیا با تم معروفترین گربه دنیا، پوشین، آماده بازگشایی در سنگاپور است. بدین ترتیب، پوشین، گربه چاق و چله و ملوسی که تصویر آن را پیش از این تنها روی کیک ها، اینستاگرام و شکلک های پیغام رسان ها می دیدیم، یک گام تا گرفتن یک شکل سه بعدی نزدیک تر می گردد. کلیر بلتون، هنرمند و تصویرگر آمریکایی که شخصیت پوشین ساخته و پرداخته فکر او است، خود کار بر روی این پروژه را بر عهده گرفته است.

یک خبر خوب برای علاقمندان به گربه معروف، پوشین

کافی شاپ پوشین در کمتر از یک ماه آینده، یعنی در ژانویه 2019 آماده پذیرایی از مهمانان خود خواهد بود. در حال حاضر بلتون در حال کار روی طراحی فضای داخلی کافه است و خانم بنتو کوچولو یکی از اینستاگرامرهای فعال در حوزه غذا روی طراحی منوی غذاها و نوشیدنی ها با او همکاری می نماید.

پوشین یک گربه مجازی بامزه است که نخستین بار کلیر بلتون در سال 2010 شخصیت آن را برای یک فیلم کمدی آنلاین خلق کرد. بلتون برای ساخت شخصیت پوشین از گربه خود با همین نام الهام گرفته است.

پوشین برنجی خوابیده در تخت خوابی از سبزیجات، کلوچه، کیک و ماکارونی هایی به شکل پوشین و نوشیدنی های سرد و گرمی که صورت پوشین روی آنها شناور است، ازجمله خوراکی هایی هستند که در منوی کافی شاپ پوشین دیده می شوند.

در کنار این خوردنی ها و نوشیدنی های منحصربه فرد و انبوهی از پاستیل ها، فضای داخلی کافی شاپ با شکل هشتگ ها، بالون نظرات و غیره تزئین شده است تا یادآور معروفیت پوشین در اینستاگرام باشد. علاوه بر اینها، یک فروشگاه پوشینی مخصوص در گوشه ای از کافه مستقر خواهد شد که تمام کالاهای آن تصویر و برند پوشین را با خود به همراه دارند.

با این حال، متاسفانه فرصت برای بازدید از کافی شاپ پوشینی بسیار کوتاه است. هرچند تاریخ دقیقی برای انتها کار این کافی شاپ معین نشده است، ولی بعضی از اخبار مبنی بر ادامه فعالیت آن تا انتها ماه مارس را دارند.

چنانچه امکان سفر به سنگاپور در این مدت محدود را ندارید، امید خود را از دست ندهید. پوشین هنوز تمامی ندارد. بلتون کتابی با نام من پوشینم برای گربه معروف خود نوشته است که اطلاعات بسیاری درباره پوشین می دهد. می توانید این کتاب را با انبوهی از برچسب ها، لباس ها، لوازم خانگی و حتی پتوهای با تصویر پوشین تهیه کنید.

منبع: همگردی

به "یک خبر خوب برای علاقمندان به گربه معروف، پوشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبر خوب برای علاقمندان به گربه معروف، پوشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید