فرصت آخر صنعت نفت و بهترین فرصت برای مهاجم مس!

به گزارش وبلاگ سفر، برترین مهاجم مس کرمان چشم به گلزنی در آبادان و ادامه مسیر کورس آقای گلی دوخته است.

فرصت آخر صنعت نفت و بهترین فرصت برای مهاجم مس!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سفر، نفت آبادان آخرین شانس های خود برای بقا را در جدال امشب مقابل مس کرمان جستجو می کند و از دست دادن امتیاز در این بازی می تواند پرونده بقا را برای طلایی پوشان تا حد زیادی بسته و غیرممکن کند.

در این بازی، اما یکی از شاگردان فرزاد حسین خانی با امید زیادی کار را دنبال می کند تا شرایط را برای نفت آبادان سخت تر نیز کند. عارف رستمی با سابقه آقای گلی در دسته اول و ترکیب تیم خیبر خرم آباد، اکنون در دومین فصل حضورش در لیگ برتر و پشت سر گذاشتن اتفاقات فصل گذشته در ذوب آهن، به عنوان برترین گلزن نارنجی پوشان شناخته می شود.

رستمی اکنون با هشت گل زده در رده سوم برترین گلزنان این فصل قرار گرفته است و چشم به جایگاه رضا اسدی و محمد عباس زاده در صدر دوخته است. او امیدوار است با سود بردن از ضعف خط دفاعی نفت آبادان به عنوان دومین خط دفاعی شکننده این فصل، شرایط را ضمن حضورش در کورس آقای گلی برای بقای تیمش نیز فراهم سازد.

فرزاد حسین خانی سرمربی جوان مس کرمان اعتماد ویژه ای به این مهاجم دارد و طی دیدار های اخیر در مسیر صدرنشینی برای جدول گلزنان، وظیفه زدن پنالتی ها را نیز به عارف رستمی سپرده و باید دید در بازی امشب مقابل نفت آبادان شرایط به چه شکل برای او و نارنجی پوشان پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت آخر صنعت نفت و بهترین فرصت برای مهاجم مس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت آخر صنعت نفت و بهترین فرصت برای مهاجم مس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید