عبداللهی: در زمینه آغاز تمرینات از رقبای خود عقب هستیم، رشته های ورزشی دیگر مقابل فوتبال مظلوم واقع می شوند

به گزارش وبلاگ سفر، مربی تیم ملی تکواندو گفت: بیشتر رقبای ما رفته رفته تمرینات خود را آغاز کردند و ما در این زمینه از رقبای خود عقب هستیم.

عبداللهی: در زمینه آغاز تمرینات از رقبای خود عقب هستیم، رشته های ورزشی دیگر مقابل فوتبال مظلوم واقع می شوند

وحید عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر، در خصوص مسائل پیرامون فعالیت های رشته های ورزشی گفت: متاسفانه در ماه های گذشته فعالیت های رشته ورزشی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است و در این شرایط بسیاری از مربیان دچار مسائل بسیاری در زندگی شدند. با توجه به مسئولیت در هیئت تکواندو البرز، با تهیه آماری متوجه شدیم که در ماه های گذشته کلاس های مربیگری 35 مربی بانوان و 60 مربی آقایان تعطیل شده است.

وی با ابراز ناراحتی از تعطیلی باشگاه ها گفت: متاسفانه اولین جایی که با بالا رفتن آمار کرونا تعطیل شده است، باشگاه های ورزشی است و نمی دانم کسی درباشگاه های ورزشی کرونا گرفته که اینقدر روی فعالیت ورزشی حساسیت وجود دارد. در حال حاضر فقط حدود 90 تا 100 کلاس ورزشی تکواندو در استان البرز تعطیل شده است و با در نظر دریافت میانگین 15 شاگرد در هر کلاس، جمعیت زیادی از ورزش خارج شدند و این اتفاق می تواند تبعات زیادی داشته باشد.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص شایعات مختلف در خصوص سرنوشت برگزاری یا عدم برگزاری المپیک توکیو گفت: کمیته بین المللی المپیک تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا المپیک توکیو برگزار شود. قطعا در صورت عدم برگزاری مسابقات ، ژاپن و کمیته بین المللی المپیک متحمل ضرر و زیادی سنگینی خواهند شد و فکر می کنم با توجه به میزان درآمدزایی بالای ورزش احتمال عدم برگزاری مسابقات کمتر از برگزاری مسابقات باشد.

عبداللهی خاطر نشان کرد: با توجه به ارتباط با مربیان دنیا، کرونا در خارج از ایران نیز فعالیت های ورزشی را تحت تاثیر قرارداده است، اما با توجه به سیستم بهداشتی و کنترل بیماری در خیلی از کشورها شاهد شروع تمرینات هستیم. اتفاقی که باعث شده است ما در این قضیه شروع تمرینات از رقبای خود عقب تر باشیم و هنوز هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است.

وی در خصوص توقع رشته های المپیک برای حمایت مسئولان ورزش گفت: از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدهید آش می خورید. اگر برای مسئولان ورزش کشور افتخارآفرینی رشته های ورزشی نیز مهم است باید به همان اندازه به رشته های ورزشی غیرتوپی اهمیت بدهند. نباید اینگونه باشد که فقط در زمان بازی های آسیایی و المپیک توجه به رشته های ورزشی مدال آور به خاطر بعد تبلیغاتی زیاد شود. توجه بیش از حد به فوتبال در ورزش ایران باعث مظلوم واقع شدن رشته های دیگر شده است.

مربی تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: در خصوص تفاوت ارقام دریاقتی لیگ تکواندو از 10، 15 سال گذشته تا امروز مهدی بی باک صحبت های بسیار خوبی کرده بود. با قرارداد 29 میلیون تومان 15 سال پیش امکان خرید یک ماشین خوب خارجی وجود داشت، اما در حال حاضر بازیکنان ملی پوش با 40 میلیون دریافتی از لیگ حتی نمی تواند یک پراید بخرد.

عبداللهی در پاین گفت: در این شرایط یک ورزشکار ملی پوش با چه امیدی باید زندگی و جوانی خود را بگذارد تا با کسب مدال های آسیایی و دنیای مانند قهرمانان بزرگ گذشته شود. نباید قهرمانان ما با وجود افتخارآفرینی در بالاترین سطح شرمنده خانواده های خود باشند و خواهش می کنم یک فکری صورت بگیرد تا قهرمانان ما نه مانند ورزشکاران فوتبال، اما حداقل در حد طبیعی مورد حمایت باشند و بتوانند شغل مناسب، مسکن و درآمدی در حد یک قهرمانان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبداللهی: در زمینه آغاز تمرینات از رقبای خود عقب هستیم، رشته های ورزشی دیگر مقابل فوتبال مظلوم واقع می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: در زمینه آغاز تمرینات از رقبای خود عقب هستیم، رشته های ورزشی دیگر مقابل فوتبال مظلوم واقع می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید