رگبار باران و رعد و برق در 9 استان؛ تهرانی ها منتظر باشند ، 3 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور ، خزر و خلیج فارس مواج می شوند

به گزارش وبلاگ سفر، سازمان هواشناسی از ابرناکی، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

رگبار باران و رعد و برق در 9 استان؛ تهرانی ها منتظر باشند ، 3 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور ، خزر و خلیج فارس مواج می شوند

به گزارش وبلاگ سفر، سازمان هواشناسی کشور بیان کرد که شنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در منطقه های از شمال آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل و بعضی منطقه ها واقع در سواحل دریای خزر ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

یکشنبه در دامنه های البرز شمالی واقع در استان های مازندران، گلستان و بعلاوه در دامنه های البرز جنوبی واقع در استان های قزوین ، البرز و تهران افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد. در ساعات بعدازظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می رود.

دوشنبه بارش به صورت پراکنده فقط در استان مازندران ادامه خواهد داشت و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان رخ می دهد. ضمناً ، در شرق و جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما در این منطقه ها رخ می دهد.

بعدازظهر سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق ادامه می یابد.

چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به غرب سواحل دریای خزر در گیلان و شرق اردبیل ابرناکی و بارش رخ می دهد و در سایر منطقه ها جوی آرام و پایدار مستقر است.

قابل ذکر است در شمال غرب و غرب سواحل خزر تا روز سه شنبه روند افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما و در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق تا روز یکشنبه روند کاهش و طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه روند افزایش دما حاکم می گردد.

در 3 روز آینده در شمال شرق ، شرق ، مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و در جنوب غرب کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می گردد.

خلیج فارس در 3 روز آینده و دریای خزر امروز مواجند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران و رعد و برق در 9 استان؛ تهرانی ها منتظر باشند ، 3 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور ، خزر و خلیج فارس مواج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 9 استان؛ تهرانی ها منتظر باشند ، 3 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور ، خزر و خلیج فارس مواج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید