برای داشتن یک وبلاگ سفر پیروز این کارها را انجام دهید!

به گزارش وبلاگ سفر، راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر

شما یک جهانگرد و یا دوستدار سفر هستید؟ آیا تا به حال تجربیات سفر خود را به اشتراک گذاشته اید و یا علاقه ای به داشتن وبلاگ سفر به صورت پیروز داشته اید؟ باید بگوییم که وبلاگ سفرنویسی کار پر مشغله ای است و با گذشت زمان پرمشغله تر و جالب تری هم می گردد. با تمام این ها، به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانسته های خود می تواند کاری جالب و هیجان انگیز باشد. حال با این اوصاف، برای این که وبلاگ سفر پیروزی داشته باشید، اقداماتی ضروری است که ما تصمیم داریم تا راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر را به شما یاد بدهیم پس، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

برای داشتن یک وبلاگ سفر پیروز این کارها را انجام دهید!

قبل از این که راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر و راهکارهایی طلایی برای آن را به شما ارائه دهیم، ضروری است کمی درباره آن با شما صحبت نماییم. در ابتدا باید بگوییم که داره یک وبلاگ واقعا مشکل و زمان بر است. قرار نیست با مطلب گذاشتن و به روز کردن آن به سرعت جواب لازم دلخواه خود را به دست بیاورید. مطلب بعدی که باید به آن توجه کنید این است که هیچ وقت به این فکر نکنید که دیگر جایی برای کشف کردن در دنیا وجود ندارد و همه جا را قبل تر از شما، هزاران نفر دیده اند و اطلاعاتش را با دیگران به راه های مختلف به اشتراک گذاشته اند.

در واقع هر کسی دنیا را به وسیله فیلترهای ذهنی و عقاید بصری خود می بیند که می تواند برای هزاران و یا میلیون ها نفر دیگر مجذوب نماینده باشد پس، هیچ وقت برای داشتن یک وبلاگ سفر برای شما دیر نیست. با خواندن و آنالیز کردن راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر می توایند میانبری به روش های بهتر و بعلاوه راه اندازی یک وبلاگ خوب و جالب و صد البته هیجان انگیز داشته باشید. در ادامه با ما در مطلب راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر و نکات آن همراه باشید.

سبک خودتان را در نوشتن داشته باشید

اولین و مهم ترین نکته ای که در راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر و یا هر موضوع دیگری باید رعایت کنید این است که، سبک خودتان را در نوشتن پیدا کنید. در درون هر کسی یک نویسنده توانا وجود دارد که می تواند مطالب را از زاویه دید خود و بدون تقلید از دیگران به اشتراک بگذارد. پیشنهاد می کنیم که قبل از این که آغاز به راه اندازی وبلاگتان کنید، به وبلاگ های داخلی و خارجی دیگر هم سری بزنید و شیوه های آنان را در نوشتن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات را آنالیز نمایید. تفاوت ها و اشتراکات آن ها را پیدا کنید و از آن ها درس بگیرید.

هدفتان از نوشتن را معین کنید

خودتان را به جای مخاطبی که می خواهد مطالب شما را بخواند، بگذارید. هجویات حوصله شما را بی شک سر می برد. بگذارید تا تجربه شخصی خود را در اختیارتان قرار دهم و چند راز را با شما در میان بگذارم. از دادن اطلاعات زیادی و نا مربوط به مخاطب بپرهیزید زیرا این کار تنها باعث می گردد تا او مطلب شما را ببندد و به سراغ مطلبی دیگر برود. البته این به این معنا نیست که همه چیز را برای او آشکار کنید! دسته بندی کردن مطالب و معین هدف از نوشتن مطلب شما می تواند برترین تمیز دهنده شما در اشتراک گذاری مطلبتان باشد.

به روز باشید

درست است که شما می خواهید تا تجربیات و یافته های خود از سفرتان را به اشتراک بگذارید اما در راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر باید بدانید که، به روز بودن اطلاعات شما بسیار به شما یاری خواهد نمود. از مسائل فنی وبلاگ شما گرفته تا آخرین شیوه ها و متد روز در نوشتن و انشای شما و بعلاوه اطلاعات تازه درباره گردشگری و جاذبه ها و دیگر موارد تمامی موضوعاتی هستند که شما باید در آن به روز باشید.

برای این کار وب گردی، مطالعه کتاب های بازاریابی، استراتژی، کسب و کار یا رشد و تکامل شخصی، سایت های راهنمای سفر و وبلاگ های گردشگری برای شما یاریی شایان و بزرگ خواهد بود. یادگیری اصول سئوی سایت را در اولویت خود قرار دهید زیرا باید در این زمینه بسیار قوی عمل کنید، فیلم هایی با موضوع سفر ببینید، متفاوت فکر کنید اما در سرانجام همه این ها، خودتان باشید زیرا خودتان بودن است که وجه تمایز شما با دیگران خواهد بود.

برای وبلاگتان هزینه کنید

این نکته در راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر یکی از نکات کلیدی و اساسی است. برای گرافیک آن هزینه کنید. یکی از وبلگ نویسان که تجربه خود را در اینم زمینه منتشر نموده می گوید:

برای مدتی طولانی، از هر گونه هزینه کردن روی وب سایت خود اجتناب کردم. من همه چیز را به تنهایی و بدون یاری بیرونی راه اندازی کردم و به هر هزینه ای با دید منفی نگاه کردم. این طراح خیلی خوب است اما من از عهده هزینه آن برنمی آیم. خودم یک طرح بی کیفیت تر درست می کنم. اما خیلی زود فهمیدم هوشمندانه هزینه کردن یک جور سرمایه گذاری است. حالا برای طراحان ، ویراستاران SEO، کنفرانس ها، ویراستاران ویدئو و صوت، ویراستاران متن و خیلی بیشتر از این ها هزینه صرف می کنم. این کار به من اجازه می دهد تا تجربه مخاطب را بهبود ببخشم، محصولات مفیدی تهیه کنم، روی پروژه های دیگر کار کنم و زمانم را آزاد کنم که بنویسم. من روی مهارت های اصلی ام تمرکز می کنم و برای باقی موارد هزینه می کنم.

سئو را نباید فراموش کنید

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را به این صورت تعریف نمود: سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به معنای فریب و یا دستکاری موتور های جستجو با روش های غیر اخلاقی نیست. آن ها برای یاری کردن به بهبود بازدید و ارتباط وب سایت ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه بندی بالا، ایجاد شده اند.

این فرآیند به بیان مهم ترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می پردازد. سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که به وسیله سئوکار انجام می گردد البته شما می توانید با فراگیری یک سری نکات و شرکت در لاس های حضوری و آنلاین سئو، اصول سئو را فرا بگیرید. الگوریتم رتبه بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبه بندی یک سایت است. از این رو مهندسین سئو باید مهم ترین این معیار ها را جهت پیاد ه سازی پیروز سئو بدانند.توجه داشته باشید که سئو هر 6 ماه یک بار کاملا به روز رسانی می گردد و باید همواره در آن به روز بود.

مهارت زبان انگلیسی خود را بالا ببرید

همواره سعس کنید تا در زمینه زبان انگلیسی خود در حال آموزش باشید. این که شما به زبانی تسلط داشته باشید که بیش از 90 درصد وبلاگ ها در سراسر دنیا با آن کار می نمایند، یکی از واجباتی است که ما در راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر برای شما بیان می کنیم. با تمرین این زبان در طول مدت کوتاهی خواهید دید که چقدر دایره اطلاعات شما بالا می رود و می توانید به راحتی اطلاعات صحیح تر و قابل استناد تری را با دیگران به اشتراک بگذارید.

محتوای وبلاگ سفرتان را به وسیله مهارت های خودتان فراوری کنید!

یکی از مهم ترین توصیه هایی که باعث رشد و بقای شما در زمینه یک وبلاگ سفر پیروز می نماید و توصیه ای بسیار جدی در راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر است، فراوری محتوای اختصاصی است. این قانون کاملا دنیا شمول است که؛ کسب و کار ها چیزی برای فروش ارائه می نمایند و شما هم باید در هر زمینه ای حتی سفر همین طور باشید. این محصول (به صورت کلی) می تواند یک دوره آموزشی باشد یا کتاب یا یک تی شرت و یا فقط محصولات دیگران به روش فروش رابطه ای و حتی به اصطلاح هوا فروشی، برای مخاطب خود فرصتی فراهم کنید که از وب سایت شما حمایت کند و به قولی هوادار یا فن شما باشد! محتوای کپی شده و یا بی اعتبار کاملا از طرف مخاطب قابل تشخیص است و این مستقیم بر روی وجهه شما پیش آنان تاثیر گذار است. از این رو هیچ وقت با دست کم گرفتن مخاطبان خود و یا حتی برای از سر باز کردن، مطلبی را نشر ندهید.

فتوشاپ را یاد بگیرید

اصولا بلد بودن مهارتی به نام فتوشاپ حتی در حد پایه برای یک بلاگر آن هم از هر نوعی، ضروری است. شما ممکن است بخواهید لوگویی خاص در پایین عکس هایتان بهره ببرید و یا ایرادی از یک عکس ارزشمند را رفع سازید. برای انجام همه این موارد و مسائلی از قبیل این ها شما به مهارت فتوشاپ احتیاج دارید.

از عکس های دست اول بهره ببرید

یکی از نکات طلایی در راهنمای وبلاگ نویسی با موضوع سفر این است که از عکس های واقعی، با کیفیت و دسته اولی بهره ببرید. می توانید نکات اولیه عکاسی را بروید و یاد بگیرید و یا حتی با تکنیک های جستجوی عکس، برترین عکس ها را برای وبلاگ و متن خود انتخاب کنید. می توانید به سایت های فروش عکس مراجعه کنید و با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه و یا سالیانه، عکس هایی با کیفیت بسیار بالا و کمتر استفاده شده را دریافت نمایید.

منبع: الی گشت

به "برای داشتن یک وبلاگ سفر پیروز این کارها را انجام دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای داشتن یک وبلاگ سفر پیروز این کارها را انجام دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید