بازی Octopath Traveler 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ سفر، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی Acquire به تازگی از بازی نقش آفرینی Octopath Traveler 2 برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازی Octopath Traveler 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی دنباله اولین نسخه از سری Octopath Traveler است که در سال 2018 منتشر شد و بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. بازی دو بعدی و تلفیقی از هنر پیکسلی با جلوه های ویژه سه بعدی است. داستان این اثر در سیلیستیا (Solistia) جریان دارد؛ سرزمینی متشکل از یک قاره شرقی و غربی که به وسیله دریا تقسیم شده است. در جدول زمانی بازی ، کشتی های بزرگ در مسیرهای دریایی شلوغ حرکت می نمایند و قدرت بخار باعث تولد فناوری های نو شده است.

در این دوران بعضی از مردم از رشد صنعت به وجد آمده و بعضی دیگر از جنگ، طاعون و فقر اشک می ریزند. در بازی هشت مسافر که از منطقه ها مختلف آمده اند، به دلایل خاص خود به این سرزمین سفر می نمایند. شما ماجراجویی خود را به عنوان یکی از هشت مسافر نو آغاز خواهید کرد. هرکدام از آن ها دارای پیشینه، انگیزه ها و مهارت های منحصربه فرد خود هستند. بعلاوه می توانید در دریاها بادبانی کنید و هر گوشه از جهانی بازی را کاوش کنید.

از منظر گرافیک، با جزئیات بیشتر و سیستم منحصر به فرد و نو دوربین، شاهد جلوه های بصری بهبود یافته ای خواهیم بود. از طرفی نسبت شخصیت ها تغییر نموده و آن ها می توانند با استفاده از انیمیشن ها و حرکات اضافی، احساسات خود را واضح تر از قبل بیان نمایند. از طرفی در گذشته بازیکنان تنها می توانستند از بالا به پایین به اتفاقات بازی نگاه نمایند، اما سبک دوربین نو و پویای نسخه دوم، تجربه نبردها و رویدادهای مختلف را بهبود می بخشد.

این نسخه نسبت به بازی اول سری در جهان و دوره ای متفاوت می گذرد و گروه نوی از مسافران را در آن مشاهده خواهید کرد. هشت شخصیت اصلی بازی شامل هیکاری (Hikari) جنگجو، آگنیای (Agnea) رقصنده، پارتیشوی (Partitio) بازرگان، اوسوالد (Osvald) محقق، ثرون (Throne) سارق، تمونوس (Temenos) روحانی، آکت (Ochette) شکارچی و کستی (Castti) داروساز اشاره نمود. شما در کنار انتخاب شخصیت اصلی خود، می توانید داستان دیگر شخصیت ها را با به خدمت گرفتن آن ها تجربه کنید.

از طرفی روز و شب به ایننسخه اضافه شده و بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند زمان بازی را به شب یا روز تغییر دهند. شهرها بین روز و شب تغییر خواهند کرد و بعلاوه محل قرارگیری و واکنش مردم در هر دو زمان متفاوت خواهد بود. بعلاوه هر قهرمان یک Path Action در اختیار خواهد داشت که در این بازی، این قابلیت ها بین روز و شب متفاوت هستند و به بازیکنان اجازه می دهند که هنگام تعامل با افراد جهانی بازی آزادی بیشتری داشته باشند.

یکی از راه های بدست آوردن مهارت های مختلف در بازی، دوئل و به چالش کشیدن مردم شهر است که در صورت پیروزی برابر آن ها به قابلیت های مختلفی دست پیدا خواهید کرد. از این مهارت ها می توانید در راستای دور شدن از محدودیت های یک جنگجوی معمولی بهره ببرید. لازم به ذکر است که درگیری های کلاسیک مبتنی بر فرمان بازی در این نسخه بعلاوه با سیستم منحصربه فرد Break & Boost برای نبردهای تاکتیکی تر ترکیب می شوند. این سیستم می تواند تعداد حملات صورت گرفته، آسیب وارد شده، قدرت مهارت های درمانی و موارد دیگر را افزایش دهد. بازیکنان باید عاقلانه از این سیستم برای حمله یا دفاع استفاده نمایند.

در کنار نسخه استاندارد بازی، نسخه کالکتورز بازی نیز برای کنسول ها در دسترس است. در نسخه کالکتورز بازی در کنار یک کپی از بازی، فیگور هشت مسافر جهانی بازی، آرت بوک 44 صفحه ای و دیسک موسیقی های بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. از طرفی پیش خرید این اثر، تعدادی آیتم جهت آسان تر شدن ماجراجویی شما در بازی، در اختیارتان قرار خواهد داد.

بازی Octopath Traveler 2 در تاریخ 24 فوریه 2023 (5 اسفند 1401) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Octopath Traveler 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Octopath Traveler 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید