اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان شد

به گزارش وبلاگ سفر، پیمان اکبری، بازیکن و مربی پیشین تیم والیبال پیکان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان شد

به گزارش وبلاگ سفر و به نقل از سایت باشگاه پیکان، پیمان اکبری از مربیان با سابقه والیبال و بازیکن پیشین تیم والیبال پیکان و تیم ملی امروز (یکشنبه) با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه، رسما سکان راهنمایی تیم والیبال پیکان را در دست گرفت.

اکبری که سابقه حضور به عنوان بازیکن و مربی در پیکان را دارد در عرصه مربیگری با پیکان عناوینی چون سومی باشگاه های دنیا، قهرمانی باشگاه های آسیا و لیگ برتر والیبال کشور را دارد.

مربی پیشین شهرداری ارومیه که فصل گذشته با آن تیم به مقام نایب قهرمانی رسیده بود پس از حضورش در قامت سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: چه در عرصه بازیگری و چه در عرصه مربیگری پیکان را خانه خود می دانم و حضور دوباره ام را در پرافتخارترین باشگاه ایران و آسیا که به نوعی مکتب والیبال ایران نیز به حساب می رود را، به فال نیک می گیرم.

اکبری همچنین اضافه نمود: از حمایت و انتخاب محمدی و همچنین اعضای محترم هیئت مدیره پیکان کمال تشکر را دارم و امیدوارم در لیگ پیش رو باشگاه و مساعدت ویژه مدیریت ارشد ایران خودرو بتوانم با تمام توانم پیکان را به آنچه در خور شخصیت این باشگاه عظیم والیبال است برسانم.

مراسم معارفه سرمربی تیم والیبال پیکان فردا در محل آمفی تاتر موسسه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید