تکواندو

پاراتکواندو قهرمانی دنیا، صادقیان پور، دودانگه و نبوی حریفان خود را شناختند

قرعه کشی رقابت های روز اول از مسابقات قهرمانی دنیا پاراتکواندو 2021 - ترکیه، انجام و نمایندگان ایران در این روز حریفان خود را شناختند.

26 دی 1400

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ابقا شد، اضافه شدن یک مربی نو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین جلسه کمیته فنی به منظور آنالیز عملکرد تکواندو در المپیک توکیو صبح امروز (شنبه - 10 مهرماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس و مجید نیری دبیر فدراسیون، اصغر رحیمی، سیروس رضایی، حسینعلی نظری،...

22 مهر 1400

خبرنگاران مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی: استعفا بنا تاکتیکی است

تهران - خبرنگاران - مربی تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2012 لندن گفت: استعفا بنا به طور حتم تاکتیکی است و امیدوارم هر چه سریعتر اختلافات بین او و فدراسیون برطرف تا به عنوان یکی از پیروز ترین مربیان به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

3 آبان 1399

عبداللهی: در زمینه آغاز تمرینات از رقبای خود عقب هستیم، رشته های ورزشی دیگر مقابل فوتبال مظلوم واقع می شوند

مربی تیم ملی تکواندو گفت: بیشتر رقبای ما رفته رفته تمرینات خود را آغاز کردند و ما در این زمینه از رقبای خود عقب هستیم.

31 شهریور 1399

تکواندو بانوان نیازمند برگزاری لیگی با ظرفیت جام نقش دنیا در کنار جام کوثر

عدم برگزاری لیگی سطح پایین تر در کنار جام کوثر تکواندو بانوان باعث شده تا این مسابقات با حضور تیم های زیاد و با سطح توان فنی متفاوت برگزار گردد و نتیجه آن سطح فنی نه چندان مناسب مسابقات باشد.

9 مرداد 1399

رقابتهای پومسه تکاوران بین المللی می گردد، تجربیات خوبی کسب کردیم

مجتبی نظم ده با بیان مطلب فوق به گزارش خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات پومسه به صورت آنلاین کاری جدید بود که برای اولین بار نه تنها در ایران که در کل جهان برگزار گردید و با استقبال خوبی که از سوی علاقمندان شاهد بودیم، به همین دلیل انگیزه مضاعفی برای برگزاری...

4 تیر 1399