کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی طلایی شد

خبرنگاران- مسابقات مقدماتی دو وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب دیروز (آدینه) در شهر زاگرب کرواسی برگزار گردید که در انتها نمایندگان کشورمان صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

17 بهمن 1401

اظهار نظر عباس جدیدی درباره مهاجرت علی ارسلان: اتفاق بدی نبود!

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است.

2 مهر 1401

شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 4 فروردین

دومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان روزهای 4 لغایت 14 فروردین ماه سال 1401 برگزار می گردد.

2 تیر 1401

بنا: به عملکرد نادو شک دارم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در 3 سال گذشته ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران همکاری مناسبی با ما نداشته و من به عملکرد درست این ستاد شک دارم.

8 خرداد 1401

تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین گروه ب شد

به گزارش خبرنگاران، دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه ب در شهر قم برگزار گردید که چهار تیم شهدای مدافع حرم قم، دانشگاه آزاد اسلامی، باشگاه سید بابل و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند.

26 دی 1400

ایران صاحب کمربندهای زرین سنگین وزن جهان، آمل، بابل، طلا!

با طلایی شدن علی اکبر یوسفی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، سکوی قهرمانی سنگین وزن آزاد و فرنگی در اسلو از آن ملی پوشان آملی و بابلی تیم های ملی ایران شد.

6 آبان 1400

خبرنگاران مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی: استعفا بنا تاکتیکی است

تهران - خبرنگاران - مربی تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2012 لندن گفت: استعفا بنا به طور حتم تاکتیکی است و امیدوارم هر چه سریعتر اختلافات بین او و فدراسیون برطرف تا به عنوان یکی از پیروز ترین مربیان به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

3 آبان 1399