13 دستور ویژه رئیس جمهوری برای خبرنگاران ، تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

به گزارش وبلاگ سفر، محمدمهدی اسماعیلی گفت: برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده که بخشی از آن بیان شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اعلام می گردد.

13 دستور ویژه رئیس جمهوری برای خبرنگاران ، تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

به گزارش وبلاگ سفر آنلاین، در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به کرمان اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به رودبار جنوب گفت: ما مراسم ویژه ای روز یکشنبه در تالار وحدت تهران خواهیم داشت و برای همه وبلاگ سفر کشور تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که بخشی از آن گفته شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ذکر خواهیم کرد.

اسماعیلی اضافه کرد:رئیس جمهوری 13 مورد دستور ویژه دادند و امیدواریم بتوانیم با وزارتخانه های مختلف تفاهم نامه های آن را انجام دهیم که چند مورد محقق شده و مابقی نیز به تدریج محقق خواهد شد.

او توضیح داد: ما در کوشش هستیم تا مسائل همکاران رسانه ای را حل کنیم که مهم ترین آن ها لایحه جامع نظام روزنامه نگاری است که بعد از ده ها سال که دولت های مختلف آمده و رفته اند و گفتند و نشده است؛ اما ما هفته گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کردیم و در صحن دولت است و ان شاالله پس از تصویب شاهد تحول در روزنامه نگاری می شویم.

منبع: همشهری آنلاین

به "13 دستور ویژه رئیس جمهوری برای خبرنگاران ، تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 دستور ویژه رئیس جمهوری برای خبرنگاران ، تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید