10 عمارت باشکوه و دیدنی در آمریکا (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ سفر، آمریکا کشوری ثروتمند با عمارت ها و کاخ های باشکوه و دیدنی است. با خبرنگاران همراه شوید تا با 10 عمارت بی نظیر و فوق العاده که جزو پربازدیدترین مکان های تاریخی در آمریکا محسوب می گردد آشنا شوید.

10 عمارت باشکوه و دیدنی در آمریکا (قسمت دوم)

آمریکا کشوری پیشرفته و بزرگ ترین قطب سیاسی و مالی جهان است. سالانه افراد بسیاری از گوشه و کنار جهان به این کشور پهناور و وسیع سفر می نمایند تا از جاذبه های گردشگری آن تماشا نمایند. تنوع فرهنگی، امکانات تفریحی و طبیعت زیبا، این کشور را به یکی از منطقه ها گردشگری پربازدید در جهان تبدیل نموده است. این کشور به علت پیشینه تاریخی، بناها و عمارت های باشکوه بسیاری دارد. در ادامه 10 عمارت باشکوه و پربازدید در آمریکا را معرفی می کنیم.

11. (Oheka Castle (New York

این قلعه زیبا متعلق به اتو هرمان کان (Otto Hermann Kahn) بانکدار معروف آلمانی با تابعیت آمریکایی است. این عمارت در استان نیویورک و در شهر هانتینگتون (Huntington) نهاده شده است و در سال های 1914 تا 1919 ساخته شده است.

نام قلعه نیز برگرفته از اول نام و فامیل وی است و او به همراه خانواده اش در این مجموعه زیبا زندگی می نموده اند.

این قلعه 32 اتاق مهمان دارد و بسیاری از افراد مرنام های مهم خود را در این مکان باشکوه برگزار می نمایند.

12. (Biltmore Estate (North Carolina

این عمارت باشکوه و رویایی یکی از پربازدیدترین منطقه ها در شهر اشویل (Asheville) در کارولینای شمالی (North Carolina) است.

این ساختمان یکی از بزرگترین عمارت های شخصی در آمریکا است که در سال 1895 ساخته شده است.

باغ زیبایی که در کنار عمارت نهاده شده است مکان بسیار مناسبی برای قدم زدن و لذت بردن از چشم انداز ها زیبا و چشم اندازهای اطراف این بنای تماشای است.

این باغ انواع بسیاری از گونه های گیاهی، بخصوص گل ارکیده را دارد.

این مجتمع امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را برای علاقه مندان فراهم نموده است و افراد بسیاری برای تعطیلات به این مکان سفر می نمایند.

13. (Pittock Mansion (Oregon

این خانه در سال 1909 در شهر پورتلند (Portland) از استان اورگن (Oregon) ساخته شده است و متعلق به ناشر و ویراستار، هنری پیتوک (Henry Pittock) بوده است.

این عمارت به سبک معماری فرانسوی ساخته شده است و دارای 46 اتاق با پنجره هایی به سمت تپه غربی است و از آنجا تصویری پاناروما با چشم اندازی زیبا از شهر را می توان دید.

این ساختمان در سال 1974 به ثبت اماکن ملی و تاریخی عایدی.

14. (The Breakers (Rhode Island

این عمارت که در شهر نیوپورت (Newport) در استان رود آیلند (Rhode Island) نهاده شده است یکی از عمارت های خاندان ثروتمند آمریکایی، خانواده وندربیلت (Vanderbilt family) می باشد.

دکوراسیون داخلی آن با وسیله هایی از کشورهای مختلف نظیر آفریقا و ایتالیا دکور شده است و اجزای ساختمان، از چوب ها و سنگ های کمیاب ساخته شده است.

این خانه در سال 1994 جزو منابع تاریخی و ملی آمریکا نهاده شد و سالانه تورهای زیادی برای تماشا این عمارت فوق العاده به این مکان می آیند.

15. (Graceland (Tennessee

این عمارت زیبا در شهر ممفیس (Memphis) در مجاورت رودخانه میسی سی پی و در استان تنسی (Tennessee) نهاده شده است.

این خانه متعلق به خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکایی الویس آرون پرسلی (Elvis Aaron Presley) معروف به الویس پریسلی است.

این خانه که هم اکنون تبدیل به موزه ای از لوازم شخصی و زندگی این خواننده بزرگ شده است دومین خانه پربازدید آمریکا با بیش از 650,000 بازتماشاماینده در سال می باشد.

16. (Bishops Palace (Texas

این قصر زیبا در شهر گالوستون (Galveston) از استان تگزاس (Texas) نهاده شده است.

این قصر تماما از سنگ ساخته شده است و در مقابل طوفان های قوی بسیار مقاوم بوده است و تا به امروز جان افراد بسیاری را در طوفان های مختلفی که در آن منطقه رخ داده نجات داده است.

این قصر در سال های 1887 تا 1893 ساخته شده است و دارای طبقات مختلفی می باشد و در فهرست اماکن تاریخی و ملی نهاده شده است.

17. (Hildene (Vermont

این عمارت، خانه تابستانی رابرت تاد لینکلن (Robert Todd Lincoln) وزیر جنگ (پسر آبراهام لینکلن) و همسرش در منطقه منچستر (Manchester) از استان ورمونت (Vermont) بوده است.

نام این ساختمان که در سال 1905 ساخته شده است از نامی قدیمی که به معنی تپه، دره و رود می باشد گرفته شده است. چشم انداز و باغ این عمارت، زیبا و منحصربه فرد است و این مکان میزبان بازتماشامایندگان بسیاری می باشد.

این خانه همچون دیگر بناهای نام برده جزوی از فهرست مکان های تاریخی و ملی آمریکا می باشد.

18. (Manresa Castle (Washington

این قلعه که به سبک قلعه های قرون وسطایی می باشد در شهر پورت تاونزند (Port Townsend) در استان واشنگتون می باشد.

این عمارت در سال 1892 ساخته شده است و شباهت بسیاری با قلعه های اروپایی دارد. این عمارت بخش های مختلفی دارد که می توان به مکان خاصی که برای برگزاری مرنام عروسی و رویدادهای خاص استفاده می گردد اشاره نمود.

این قلعه میزبان بسیاری از علاقه مندان برای موقعیت های خاص می باشد و افراد می توانند با نهاده شدن در این قلعه زیبا، گذشته های دور را تصور نمایند.

19. (Pabst Mansion (Wisconsin

این عمارت یکی از ساختمان های زیبا در شهر میلواکی (Milwaukee) از استان ویسکانسین (Wisconsin) می باشد.

آثار و نقاشی های بسیار زیبایی در این عمارت وجود دارد و روزانه تورهای بسیاری برای بازدید از این عمارت باشکوه به این مکان می آیند.

20. (Trail End (Wyoming

این عمارت محل زندگی جان بی. کندریک (John B. Kendrick) سناتور سابق آمریکا در شهر شریدن (Sheridan) از استان وایومینگ (Wyoming) بوده است.

این ساختمان بین سال های 1908 تا 1913 ساخته شده است. کندریک و خانواده اش مدت زمان کمی را در این عمارت زندگی کردند چون او به عنوان فرماندار شهر وایومینگ (Wyoming) منصوب شد.

امروزه این مکان بازتماشامایندگان بسیاری را به سمت خود جلب می نماید.

منبع: کجارو / countryliving.com

به "10 عمارت باشکوه و دیدنی در آمریکا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 عمارت باشکوه و دیدنی در آمریکا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید