10 تا از برترین رستوران های شمال ایران و راز معروفیت شان!

به گزارش وبلاگ سفر، سفر به شمال ایران همیشه یکی از جمله پایه ثابت ترین برنامه های مسافرتی ایرانیان است. چشیدن طعم غذاهای محلی هر بخشی از ایران را میتوان هیجان انگیزترین بخش هر مسافرتی دانست. در صورتی که قصد سفر به شمال ایران دارید پیشنهاد میکنیم در ابتدا با خوشمزه ترین غذاهای شمال ایران آشنا شوید و بعد تا خاتمه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا شما را با برترین رستوران های شمال ایران آشنا کنیم تا در زمانی که به این خطه از ایران سفر کردید بتوانید با دانش بیشتری به سراغ رستوران ها رفته و غذاهای آنها را امتحان کنید.

10 تا از برترین رستوران های شمال ایران و راز معروفیت شان!

برای مشاهده تازه ترین قیمت های بلیط هواپیما در سایت وبلاگ سفر کلیک کنید:

رستوران سنتی یاقوت

از جمله برترین رستوران های شمال میتوان به رستوران سنتی یاقوت اشاره کرد. این رستوران که در شهر ایزدشهر مازندران واقع شده است را میتوان از جمله برترین رستوران های ساحلی در مسیر بابلسر تا چالوس دانست. فضای فوق العاده و غذای به روز و سالم سبب شده است تا نام این رستوران در بین برترین رستوران های شمال قرار گیرد.

آدرس : مازندران ، ایزدشهر روبروی گلستان 76

شماره تماس : 01144581081 - 091000301080

ساعت کار رستوران : از ده صبح الی یک بامداد

رستوران اکبر جوجه رامسر

با عبور از رامسر مطمئنا نام اکبر جوجه آنرا بر روی تابلوها و بنرهای راهنما خواهید دید. این شعبه از رستوران های محبوب اکبر جوجه در شهر رامسر همچون سایر شعب اکبر جوجه به شما اکبر جوجه ای با طعم اصیل و سنتی را ارائه خواهد کرد. از نظر قیمتی میتوان اکبرجوجه رامسر را یک رستوران ارزان دانست. در کنار اکبر جوجه که غذای اصلی این رستوران به شمار می رود میتوانید جوجه ترش را نیز امتحان کنید.

آدرس اکبر جوجه رامسر: مازندران، رامسر، بلوار امام، پلاک 22

شماره تماس: 001155213905

ساعات کار: 11 صبح تا 1 شب

رستوران خاور خانوم

از جمله دیگر برترین رستوران های شمال میتوان به رستوران خاور خانم در گیلان اشاره کرد. خاور خانم مدیر این رستوران بوده و با دستپخت خودش برترین غذاهای محلی شمالی را برای شما طبخ و آماده سرو می کند. برای صرف وعده غذایی بی نظیر در این رستوران می بایست به روستای سرولات در گیلان سفر کنید. در صورتی که مایلید در سفر به شمال از برترین رستوران گیلان غذایی سنتی سفارش دهید بدون شک رستوران خاور خانم یکی از جمله رستوران هایی است که نباید چشیدن طعم غذاهای آنرا از دست داد.

آدرس رستوران خاور خانم: گیلان، روستای سرولات، جاده امینی

شماره تماس: 09113449434

ساعات کار: 12 ظهر تا 6 عصر

رستوران کشتی

رامسر را میتوان منبع برترین رستوران های شمال دانست. یکی دیگر از این رستوران ها که در این شهر واقع شده است رستوران کشتی است. شاید در ظاهر این کشتی واقعی نباشد، اما از همان لحظه که ظاهر آنرا مشاهده کنید فضای یک سفر دریایی برای شما تداعی خواهد شد. دکور خاص و حرفه ای که برای این رستوران در نظر گرفته شده است در کنار محیط آرام و دریایی آن، میتواند شبی رویایی را برای شما و خانواده تان رقم بزند.

از جمله محبوب ترین غذاهای دریایی و مخصوص این رستوران میتوان به ماهی غزل آلا اشاره کرد که هواداران بسیاری دارد. اگر گذرتان به چابکسر خورد حتما صرف یک وعده غذا در رستوران کشتی رامسر را از قلم نیاندازید.

آدرس رستوران کشتی: مازندران، رامسر، دریا پشته نرسیده به تلکابین

شماره تماس: 09121720684

ساعات کار: 10 صبح تا 10 شب

رستوران امیر شاهان شاندیز

اگر تا به امروز تجربه سرو یک وعده غذایی در رستوران های شاندیز را داشته باشید میدانید که این رستوران ها به سرو غذاهای چرب و خوشمزه مطرح اند. برای تجربه خوردن یک غذای خوشمزه و چرب در این رستوران می بایست به محور رویان به سی سنگان بروید. معمولا افرادی که به مقصد جنگل سی سنگان در حرکت هستند در این رستوران توقفی نموده و شام و ناهاری میل می نمایند.

آدرس رستوران امیر شاهان شاندیز: مازندران، 5کیلومتری محور رویان به سیسنگان، رستوران امیر شاهان شاندیز

شماره تماس: 01144656760

ساعات کار: 10 صبح تا 12 شب

رستوران مارشوی

تعدادی از برترین رستوران های شمال در شهر ساری واقع شده اند. از جمله این رستوران ها میتوان به رتسوران مارشوی اشاره کرد. اگر از مردم ساری در مورد معرفی برترین رستوران های سازی سوال کنید بدون شک نام رستوران مارشوی یکی از جمله نام هایی است که در پاسخ به این سوال خواهید شنید.

دکوراسیون داخلی بی نظیر در کنار حفظ حریم شخصی برای هر شخص و خانواده از جمله ویژگی های این رستوران به شمار می رود. باتوجه به فضای مناسبی که این رستوران از آن برخوردار است شاهد فاصله مناسب میزها از یکدیگر هستیم که راحتی خانواده را بیش از پیش فراهم آورده است. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا بوده اما کیفیت بی نظیری که ارائه میدهد توجیه پذیر است.

آدرس رستوران مارشوی ساری: مازندران، ساری، خ پیوندی، روبروی خ فدک، ابتدای پیوند 4 پلاک 1

شماره تماس: 01133262226

ساعات کار: 12 ظهر تا 12 شب

رستوران حسن رشتی نوشهر

رستوران حسن رشتی نوشهر از جمله رستوران هایی است که نام آن میتواند شما را به اشتباه اندازد. بسیاری از افراد بر این باورند که این رستوران در شهر مازندران واقع شده است، این در حالی است که رستوران حسن رشتی از جمله برترین رستوران های نوشهر به حساب آمده و شما ضروری است تا برای تجربه چشیدن طعم غذای این رستوران ضروری است تا خود را به نوشهر برسانید.

آدرس رستوران حسن رشتی نوشهر: نوشهر، خیابان فردوسی شمالی، روبروی ترمینال فجر

شماره تماس: 01152333316

ساعات کار: 12 ظهر تا 12 شب

رستوران هودین

اگر از جمله افرادی هستید تشریفات رستوران ها برایتان زیاد اهمیتی نداشته و تنها در پی سرو یک غدای با کیفیت در رستورانی مطرح هستید، رستوران هودین که از جمله برترین رستوران های شمال به شمار می رود درست همان رستورانی است که در پی آن میگردید. غذا های دریایی، انواع کباب یا غذا های محلی همچون میرزا قنامی از جمله غذاهایی هستند که میتوانید آنها را در این رستوران میل کنید.

آدرس رستوران هودین: مازندران، محمودآباد، خیابان اصلی محمودآباد

شماره تماس: 01144743866

ساعات کار: 8 صبح تا 12 شب

رستوران راه چوبی محمودآباد

اگر مایلید تا در کنار میل کردن غذای خوب از تماشا یک دکوراسیون زیبا نیز لذت ببرید بدون شک رستوران راه چوبی محمود آباد یکی از جمله برترین رستوران هایی است که در شمال کشور می توانید از آن بازدید کنید. شاید تعجب کنید اگر بدانید یک شعبه از این رستوران نیز در تهران واقع شده است و شما میتوانید با مراجعه به چهارراه دنیا کودک از شعبه تهران این رستوران بازدید و غذای خود را سفارش دهید.

در صورتی که در تهران از شعبه این رستوران بازدید نموده اید و همینک قصد دارید تا در شمال نیز از شعبه دیگر آن بازدید کنید و از غذاهای بی نظیر آن میل کنید میتوانید خود را به محمود آباد رسانده تا ضمن بهره مندی از ساحل دریا فرصت سرو غذایی با کیفیت را نیز داشته باشید.

آدرس فودکورت راه چوبی محمودآباد: محمودآباد - بلوار معلم - کیلومتر 3 جاده محمودآباد، فریدونکنار - شهرک مروارید ساحل دریای خزر

شماره تماس: 01227737006

ساعات کار: 8 صبح تا 12 شب

رستوران آلاچیق محمودآباد

اگر در پی محیطی سنتی در فضایی آرام هستید رستوران آلاچیق محمود آباد از جمله رستوران هایی است که با مراجعه به آن در کنار لذت بردن از محیط میتوانید غذایی با کیفیت را میل نمایید. در کنار صرف غذا این امکان برای شما نیز وجود دارد تا از سرویس چای و قلیان این رستوران نیز بهره ببرید. ظروف مسی در کنار سیخ چوبی و دوغ محلی ترکیبی بی نظیر را برای علاقه مندان به سرو غذاهای سنتی به وجود می آورد.

آدرس رستوران آلاچیق محمودآباد: مازندران - محمود اباد - کیلومتر 5 نور

شماره تماس: 09112224057

ساعات کار: 11 صبح تا 10 شب

در این بخش از وبلاگ سفر به معرفی برترین رستوران های شمال ایران پرداختیم، تا به امروز از کدام یک از این رستوران ها بازدید نموده اید؟ خاطره ای از سرو غذا در رستوران مد نظرتان دارید؟ آنرا در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت

به "10 تا از برترین رستوران های شمال ایران و راز معروفیت شان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از برترین رستوران های شمال ایران و راز معروفیت شان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید