گزارش تمرین استقلال، غیبت مدافع و مربی استقلال و ابهام در بازی های تدارکاتی آبی پوشان، جلالی با لباس شخصی آمد

به گزارش وبلاگ سفر، مدافع و مربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی پوشان به دلایل مختلف حضور نداشتند.

گزارش تمرین استقلال، غیبت مدافع و مربی استقلال و ابهام در بازی های تدارکاتی آبی پوشان، جلالی با لباس شخصی آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار گردید.

قرار نبود تمرین امروز استقلال در استادیوم خیریه عمل برگزار گردد، اما با رایزنی و صحبت های مسئولان باشگاه، مجوز تمرین به آبی پوشان داده شد. قرار است از فردا تمرینات استقلال در مکان دیگری برگزار گردد.

رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته استقلال که شب گذشته با انتشار پستی به نوعی خبر از بازگشت خود به این تیم داده بود، پس از عذرخواهی از فرهاد مجیدی به تمرینات بازگشت. پیش از آغاز تمرین، مظاهری دقایقی با مجیدی و غلامپور صحبت کرد و اطمینان خاطر داد با همه وجودش در خدمت استقلال باشد.

قرار بود تیم استقلال در ملاقاتی تدارکاتی به مصاف فجر سپاسی شیراز برود، اما اظهارنظر سرمربی این تیم برای لغو بازی با استقلال باعث شد اعضای کادر فنی در این باره دقایقی گفت وگو نمایند. از طرفی، نبود زمین مناسب برای بازی تدارکاتی، ملاقات محبت آمیز آبی پوشان با ذوب آهن را هم در هاله ای از ابهام قرار داده است.

بازیکنان پس از صحبت های مجیدی، به گرم کردن، کارهای استقامتی و سپس مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

سیاوش یزدانی به علت حضور در اردوی تیم ملی و بهزاد نوشادی مربی استقلال به علت ابتلا به ویروس کرونا غایب بودند.

ابوالفضل جلالی مدافع - هافبک استقلال که دچار مصدومیت شده است، با لباس شخصی در محل تمرین آبی پوشان حضور یافت و دقایقی با کادر فنی به صحبت پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش تمرین استقلال، غیبت مدافع و مربی استقلال و ابهام در بازی های تدارکاتی آبی پوشان، جلالی با لباس شخصی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین استقلال، غیبت مدافع و مربی استقلال و ابهام در بازی های تدارکاتی آبی پوشان، جلالی با لباس شخصی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید