پرسپولیس در این 5 هفته به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد ، در کنار لیگ به فکر قهرمانی جام حذفی هم هستیم

به گزارش وبلاگ سفر، مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس که در بازی با مس رفسنجان توانسته بود با گرفتن پنالتی زمینه ساز پیروزی تیمش گردد در بازی مقابل ملوان هم با پاس گل به سعید صادقی زمینه ساز گل دوم تیمش شد تا نشان دهد به روزهای خوب خود نزدیک شده است.

پرسپولیس در این 5 هفته به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد ، در کنار لیگ به فکر قهرمانی جام حذفی هم هستیم

عبدی گفت وگویی با وبلاگ سفر انجام داده است که ملاحظه می فرمایید:

  • از بازی مقابل ملوان آغاز کنیم که توانستید با سه گل پیروز شوید در این ارتباط برایمان بگو.

بازی خیلی خوبی بود. ما با حمایت طرفداران و کوششی که کادرفنی و بازیکنان انجام دادند، توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم. البته واقعا باید اعتراف کنم تیم ملوان هم به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکرد و سعی نکرد با بازی کاملا دفاعی بتواند با حداقل امتیاز تهران را ترک کند. برعکس، آنها فوتبال خوبی را ارائه کردند. امیدوارم این تیم در ادامه راه پیروز باشد و در لیگ برتر بماند.

  • جدا از بازی قبل مقابل مس رفسنجان که توانستی پنالتی بگیری، در این بازی هم پاس گل دادی؛ به نظر به روزهای خوبت نزدیک شده ای، در این باره چه نظری داری؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم و سعی می کنم این روند را ادامه بدهم. همواره دوست داشتم برای تیم مفید باشم، اما در بعضی مواقع نظر کادرفنی این است که بازیکن دیگری بازی کند و من نیمکت نشین باشم، اما هر موقع بازی کردم تمام کوششم را انجام دادم که برترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت تیم پیروز باشد. مهم این است که تیم پرسپولیس در راستای قهرمانی پیش برود.

  • با توجه به اینکه سپاهان مقابل تراکتور باخت، پرسپولیس به یک امتیازی سپاهان در صدر جدول رسیده است و رقابت جالبی در 5 هفته پایانی را بین سپاهان، پرسپولیس و استقلال شاهد خواهیم بود. به نظرت در نهایت کدام تیم قهرمان گردد؟

این رقابت فشرده و حساس در بین تیم های صدر جدول نشان از جذابیت لیگ و رقابت نزدیک تیم ها دارد، اما در این بین مطمئن باشید، پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی خواهد بود و تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد تا عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم. الان تمام هدف فقط همین است تا ان شاءالله با کسب عنوان قهرمانی آن را تقدیم طرفداران کنیم. مطمئن باشید ما در این 5 هفته برای کسب قهرمانی به هیچ تیمی رحم نخواهیم کرد.

  • به نظر از شکست سپاهان مقابل تراکتور خیلی راضی شدید، اینطور نیست؟

طعبیی است. در فوتبال این قبیل اتفاقات بسیاز زیاد است. اگر خاطرتان باشد تا همین چند هفته پیش این تیم ما بود که با اختلاف امتیازی خوب در صدر جدول قرار داشت، اما متاسفانه امتیازاتی را از دست دادیم تا سپاهان صدرنشین گردد. جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است، اما خوشبختانه چند هفته ای می گردد که پرسپولیس دوباره به روزهای خوب خودش رسیده است و ان شاءالله این روند در این 5 هفته هم ادامه خواهد داشت.

  • پس از بازی پیش رو مقابل مس کرمان، باید در بازی حساس فصل به مصاف استقلال بروید و دربی را برگزار کنید؛ مسابقه ای که با توجه به شرایط جدول حساسیت دو چندان خواهد داشت. نظرت در خصوص این بازی چیست؟

ما در وهله اول کوشش می کنیم مس را شکست دهیم و بعد از آن به دربی فکر خواهیم کرد. اما به هرحال دربی حساسیت خاص خودش را دارد و ما هم برای قهرمانی می جنگیم. برای همین تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد که در این ملاقات مهم هم پیروز شویم.

  • از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟

مطمئنا من هدف های زیادی در سر داشته ام، اما متاسفانه شرایطی پیش آمد که به بعضی از اهدافم نرسیدم، اما نا امید نیستم و کوششم را دو چندان می کنم که در ادامه راه پیروز ظاهر شوم.

  • شرایط پرسپولیس در جام حذفی چگونه است و آیا تیم این رقابت ها را هم جدی می گیرد؟

بله صد درصد. کادرفنی روی این رقابت ها تاکید دارد و تیم کوشش دارد تا انشاءالله در جام حذفی هم قهرمان گردد.

گفت وگو: محمد زارعی

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس در این 5 هفته به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد ، در کنار لیگ به فکر قهرمانی جام حذفی هم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در این 5 هفته به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد ، در کنار لیگ به فکر قهرمانی جام حذفی هم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید