ویژگی های تازه گوگل کروم برای بهبود جست وجو در تلفن های هوشمند

به گزارش وبلاگ سفر، گوگل به روزرسانی جدیدی را برای Chrome معرفی می نماید که به کاربران امکان می دهد اطلاعات مورد احتیاج خود را پیدا نمایند.

ویژگی های تازه گوگل کروم برای بهبود جست وجو در تلفن های هوشمند

به گزارش باشگاه وبلاگ سفر، سه مورد از چهار ویژگی تازه، تجربه جست وجو را در تلفن های هوشمند بهبود می بخشند و یکی به قسمت دانلود روی دسک تاپ مربوط می گردد.

Chrome for Android تازهترین جست وجو های محبوب در گوگل را دقیقاً در نوار آدرس نشان می دهد. این ویژگی اواخر سال جاری برای کاربران iOS در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، کاربران موبایل Chrome در iOS و Android اکنون می توانند هنگام مرور وب سایت های واجد شرایط، پیشنهاد های جست وجوی مرتبط در نوار آدرس را نمایش دهند.

وقتی روی نوار آدرس کلیک می کنید، بخش تازهی با عنوان مربوط به این صفحه ظاهر می گردد که پیشنهاداتی برای جست وجو های مرتبط دیگر ارائه می دهد.

علاوه بر این، کاربران iOS اکنون می توانند حداکثر 10 پیشنهاد جست وجو را در نوار آدرس کروم (که قبلاً به 6 مورد محدود می شد) مشاهده نمایند، این ویژگی در نسخه اندروید هم موجود بود.

ویژگی Touch to Search که به کاربران امکان می دهد به سرعت کلمات یا عبارات را مستقیماً از یک صفحه وب جست وجو نمایند، اکنون جست وجو های مرتبط را نیز نمایش می دهد.

با لمس برای جست وجو، گروهی از جست وجو های مرتبط ظاهر می شوند و فقط در Android در دسترس هستند.

به روزرسانی Chrome صفحه بارگیری ها را به دسک تاپ شما می آورد.

نوار دانلود قدیمی که برای مرورگر کروم روی دسکتاپ در پایین صفحه نمایش داده می شد از بین رفته است. در عوض، دانلود ها در سمت راست بالای مرورگر، در کنار تصویر حساب ظاهر می شوند. این در ویندوز در نسخه های macOS و ChromeOS در دسترس خواهد بود.

هنگامی که کاربر چیزی را ذخیره می نماید، دایره آبی رنگ اطراف نماد نشان می دهد که دانلود به خاتمه رسیده است، سپس روی دکمه کلیک کنید تا هر چیزی که در 24 ساعت گذشته ذخیره شده است را مشاهده کنید، پوشه حاوی فایل خاص را باز کنید، و دوباره امتحان کنید، مکث کنید، از سر بگیرید یا لغو کنید.

منبع: فرارو

به "ویژگی های تازه گوگل کروم برای بهبود جست وجو در تلفن های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های تازه گوگل کروم برای بهبود جست وجو در تلفن های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید