فرصت طلایی در اختیار مهدی طارمی در پرتغال

به گزارش وبلاگ سفر، تیم فوتبال پورتو امشب از ساعت 23:45 در هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال به مصاف آروکا می رود. به همین دلیل نشریه اوجوگو پرتغال در گزارشی به خیز مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان برای شکستن آقای گلی لیگ پرتغال پرداخت.

فرصت طلایی در اختیار مهدی طارمی در پرتغال

این رسانه پرتغالی نوشت: در حالی که گونسالو راموس و ژائو ماریو در بنفیکا در چند بازی گذشته نتوانستند گلزنی نمایند، مهدی طارمی بازیکن ایرانی به آروکا می رود تا به تیم پورتو یاری کند تا بتواند برنده گردد و در صدر گلزنان لیگ قرار گیرد.

از زمان جکسون مارتینز، در فصل 2014/15، هیچ بازیکنی از پورتو نتوانسته آقای گل پرتغال گردد. مهدی پیش از این دو بار مقام دوم را کسب نموده است. او در چهار بازی با آروکو چهار گل به ثمر رسانده است.

طارمی در هفته های اخیر جایگاه خود را بازیابی نموده و امشب در آروکا کوشش خواهد نمود تا صدر جدول بهترین گلزنان را بگیرد. گونسالو راموس (پنج بازی اخیر گل نزده) و ژائو ماریو (در 6 بازی اخیر گل نزده است)، دو ستاره بنفیکا با 17 گل اکنون در صدر لیست بهترین گلزنان لیگ قرار دارند.

به سرانجام رساندن فصل به عنوان سلطان گلزنان چالشی است که طارمی آن را جدی می گیرد، به ویژه به این علت که در سه فصل گذشته از کسب این جایزه بازماند. طارمی در ریوآوه با کارلوس وینیسیوس از بنفیکا مساوی شد، اما او 18 گل را با زمان کمتری به ثمر رساند و جایزه را به خانه برد. فصل 2021-2022 هم طارمی تسلیم داورین نویز ستاره بنفیکا شد.

با نگاهی به تاریخچه بهترین گلزنان لیگ پرتغال، باید تقریباً ده سال به عقب برگردیم تا در فصل 2014/15 یک بازیکن اف سی پورتو پیدا کنیم که تاج بهترین گلزن لیگ را به دست آورده است. جکسون مارتینز کلمبیایی در آن موقع، با 21 گل با یک گل بیشتر از جوناس بازیکن بنفیکا آقای گل لیگ پرتغال شد.

منبع: فرارو

به "فرصت طلایی در اختیار مهدی طارمی در پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت طلایی در اختیار مهدی طارمی در پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید