فرانسه ویزای مخصوص فناوری صادر می نماید، رقابت با آمریکا یا کوشش برای رشد و توسعه مالی؟

به گزارش وبلاگ سفر، دولت فرانسه اعلام نموده که ویزای مخصوص فناوری صادر خواهد نمود. این ویزا به شکل کامل صادر می گردد و به افراد متقاضی کار در فرانسه یاری می نماید بهترین موقعیت های شغلی را کسب نمایند.

فرانسه ویزای مخصوص فناوری صادر می نماید، رقابت با آمریکا یا کوشش برای رشد و توسعه مالی؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فرانسه میخواهد به زودی ویزای کامل برای اقامت افرادی صادر کند که هر نوع مهارت ویژه ای در حوزه فناوری دارند. با یاری این ویزا کاریابی و زندگی در فرانسه تسهیل می گردد.

به گفته کاتر بورلانگان، مدیر کل مؤسسه فناوری فرانسه، بیش از 10 هزار فرد متقاضی شغل می توانند با یاری این ویزا شرایط راه یابی به فرانسه را خواهند یافت. البته اگر متقاضی کاریابی در اتحادیه اروپا زندگی کند نیازی به ویزا نخواهد داشت.

اما این ویزا چه اهمیتی خواهد داشت؟

-امکان اشتغال افراد را تسهیل می نماید

-اولویت استخدام برای شهروندان فرانسه را از بین می برد

-زیست بومی قوی برای فعالیت افراد مهاجر ایجاد می نماید

نسخه قبلی ویزای شغلی فرانسه محدود به حدود 100 شرکت بود که به عنوان بخشی از برنامه Pass French Tech انتخاب می شدند. کارکنان نیز مجبور به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بودند بنابراین این یک تغییر بزرگ است.

زیست بوم فن آوری فرانسه به سرعت در حال رشد است. و بسیاری از تازه کاران حوزه فناوری در فرانسوی انتخاب نموده اند که به زبان انگلیسی کار نمایند و استعدادهای خارجی را به کار گیرند.

منبع: انتخاب

به "فرانسه ویزای مخصوص فناوری صادر می نماید، رقابت با آمریکا یا کوشش برای رشد و توسعه مالی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه ویزای مخصوص فناوری صادر می نماید، رقابت با آمریکا یا کوشش برای رشد و توسعه مالی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید