سیم کارت بدون فیلتر برای خارجی ها در آستانه تصویب

به گزارش وبلاگ سفر، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: باید سیم کارت مناسب به گردشگران خارجی برای برطرف نیازهایشان داده گردد، این ظرفیت باید برای مجموعه های خدمت رسان به این گردشگران نیز فراهم گردد.

سیم کارت بدون فیلتر برای خارجی ها در آستانه تصویب

به گزارش تسنیم، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع وبلاگ سفر گفت: ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم کارت مناسب به جهانگردان برای برطرف نیازهایشان داده گردد. این ظرفیت برای مجموعه های خدمت رسان به این جهانگردان نیز باید فراهم گردد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد ما در کمیته های مختلف آنالیز شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است. امیدواریم تا چند روز آینده این امکان فراهم گردد تا ارتباط مناسب با مبدا داشته باشند.

ضرغامی تاکید نمود: این ها خدمات اولیه برای جهانگردی است که اگر فراهم نکنیم، نمی توانیم شاهد توسعه جهانگردی باشیم.

وزیر جهانگردی بعلاوه بیان داشت: حضور جهانگردانی که از کشور آذربایجان داشتیم و دومین منبع ما بود، به علت عدم همکاری های دولت آذربایجان و بستن مرز های زمینی که یک میلیون و 200 هزار نفر از مرز بیله سوار جهانگرد داریم، متوقف شده است.

وی اعلام کرد: جهانگردی حق همه مردم دنیاست و همه کشور ها موظف هستند که زمینه جهانگردی را برای مردم فراهم نمایند. مردم آذربایجان علاقه مند هستند تا به ایران بیایند.

منبع: فرارو

به "سیم کارت بدون فیلتر برای خارجی ها در آستانه تصویب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت بدون فیلتر برای خارجی ها در آستانه تصویب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید